Ma indrept spre casa de marcat si dau nas in nas cu Cyd.
-Hei iubito!
-Hei...
-Ce faci cu toate plasele astea?
-O pai miam luat haine noi de acum inainte voi deveni o alta persoana
-Ok....?Dar ai acolo peste 40 de plase vrei sa te ajut?
-Da te rog
Cyd vine si ma ajuta el ia 30 de plase iar eu doar 10.Ne urcam in masina la el si in cateva minute ajungem.Imi suna telefonul semn ca am primit un mesaj.Era de la mama,,SCUMPO EU SUNT PLECATA 2 ZILE SPER CA TE DESCURCU ESTI MARE AI BANI CARD DE CREDIT SI MANCARE TE IUBESC."
-grozav!!
-Cei grozav?
Intreaba el cu o urma de amuzament pe fata
-Mama e plecata 2 zile
Am intrat in casa mam sus in camera miam asezat toate hainele ,papuci,machiajele si acesorile la locul lor.
-Scarlett...?
-Da?
-Pot sa te sarut?
-Nu stiu ia vezi poti?
Zic eu si ma apropi de el incet si el de mine buzele noatre insfarsit sau unit.Imi musca buza fapt care ma facut sa gem un pic dar suficient cat el sasi strecoare limba in gura mea.Primul meu sarut...duoa cateva minute ne departim din cauza lipsei de oxigen.
-Presupun ca nu vrei sa ajungem mai departe nu?
-Presupui bine...ar trebuie sa pleci e tarziu si maine avem scoala
-Ok pa te iunesc iubito
-Si eu iub
Cyd pleaca eu ma bag sa fac un dus apoia schimb in pijamalele mele al astre cu curcubee.
Sunt trezita de alarma mea stupida.Ma scol merg imi fac un dus si ma imbrac
Iar parul intr-un coc dezordonat.
Imi iau ruxacul incui casa si plec la luceu.
Odata intrata toata lumea se uita la mine il vad pe Cyd venind spre mine ma saruta dulce pe buze si ma ia in brate.Ne indreptam spre prieteni lui.
-Iubito ei sunt Clarck(blond ,ochi nehri)Meison(Brunet ochi verzi) si Jackson(negru ochi albastri)
-Hei eu sunt Scarlett
Zice eu si le dau mana iar ei mio accepta.Cu tori ne inreptam ka dulapuri si ce sa vezi le avem unul langa altul.Pasi de tocuri se aud venind semn ca pitipoanca impreuna cu clonele ei vin.
-Mai mai mai ce avem aici o...
-Pe mine
Io tai eu cu sange rece.
-Crezi ca daca teai imbrcat asa o sa impresioanezi oe cineva?
-Oh scumpo nu vreau sa impresionez pe cineva si ce te fute pe tine grija ?
-Uite ca ma fute na
-Se vede ca nu ai fost fututa in dimineata asta .
Zic eu si dau sa plec dar maina ei ma pri de yack
-Ce nu mai ai sange in pula sa continui..?
-Nu pisi dar prefer sa le acord prostilor prioritate...
Cu asta find zise am plecat lasandui cu toti cu ochii in soare.Mam dus la dulap miam luat cartile de mate si am plecat in clasa.Ora a decurs normal.Pe hol am intalnit o fata cu par rosu slaba inalta cu ochi verzi.
-Buna eu sunt Mara...
-Hei eu sunt Scarlett
Zic eu si ii intind mana.Si uite asa a ttecut ziua .Nu mam intalnit cu Cyd asa ca am decis sa o chem pe Mara la mine am dat o petrecere in pijama cum nu sa mai vaxut.Pana camd soneeia suna erau Cyd cu inca un prieten de al lui .
-Hei Mara iubito ce mai faceti?
-O petrecere in pijama voi?(eu)
-Am venit la voi a da el e Tomas.
Asa a decurs toata noaptea pana cand Mara sa dus sua in camera cu Tomas.
Mara pov.
Eu impreuna cu Tomas neam dus sus in dormiror a inceput sa ma sarute pe gat in cateva secunda eram dor in lenjerie intima si eu dar si el.A inceput sa ma saruta pe buze apoi peaxilar,gat,umar,sani,abdomen,coapse si la final la mica mea feminitate limba lui facea cerculete de fic in acel loc care a fost atins doar de fratele meu de vreo 3 ori (nu intrebati) eram uda iar acea substanta trecea prin materialul subrire al chilotilor mei.Acesta incepe sami maseze usor zina sensibila aplecanduse luand eleaticul de la boxeri cu di ri si tragandui jos.Sia introdus 2 degete in mi e eu gemand de placere.Acesta imi plesmeste zona delicata .Imi da sutienul jos imi prinde sanul drept cu mana stanga iar pe cel stang il maseaza imi ia sfarcul intre dinti si il intareste.Se apleaca spre mine simtinsui penisul cum se intareste.Acesta se dezbraca ramanand gol mama da tipu il are mare nu gluma.Se freaca de mine din ce in ce ma repese.
-Tomas nu mai pot ....
Zic eu printre gemete.Aceata intra usor in mine la inceput ma durut un pic dara poi a devenit placere.La un moment dat a inceput sa intree si sa iasa din mine atay de repede ai tare incat ma dureau sani caci sareau in sus si in jos din cauza vitezei.Amandoi am avut un orgasm in acels timo.Cade lat la ga mi e abia respirand.Orgasmul meu inca nu sa terminat.Cintinua acesta isi duce o mana spre feminitatea mea o maseaza usor si zambeste.
-Vad ca tia placut
-Nici nu ai idee.
Zic eu apoi adorminr