Ma trezesc cu Cyd langa mine imbracata in pijamale sub patura mam dat usor jos din pat am facut un dus si mam imbracatAm decis si fac si restul turului al casei.Bun langa camera noastra pe partea opusa era o biblioteca
Am intrat intr-o alta camera in care era doar un pat si un birou
Am iesit si am dat peste un alt living
Am iesit afara din casa mam sus in spatele iei si era ceva ce nu pot de srie cu cuvintele era magic si frumoa
Tot numi dau seama cum a avut Cyd atatia bani afica intradevar am lucrat enorm dar bani iam cheltuit pe haine si mancare.Simt 2 brate in jurul meu sil vad pe Cyd.
-E extraordinara de unde ai avut bani?
-Pai tata mia lasat firma lui.
-Ce frirma?
-Pai sunt 2 defapt una de modeling si alta de avocatura.
-Mie de ce nu miai z....
Nu mai apuc sa zic ceva deoarece fug spre prima baie pe care o gasesc si vomit imi simt parul ridicat imi dau seama ca este Cyd care ma mangaia pe spate.
-Gata shhh.
Imi zice ca sa ma aline .Dau din nou la boboci si simt deja cum ma doare stomacul deoarece nu am mancat nimic.Cateva lacrimi imi parasesc obrazul trag apa si ma asez pe colac.Pot observa in oglinda din spate ca sunt palida.
-Te simti mai bine?
Dau din cap afirnativ mergem la bucatarie si mancam.Cyd a plecat la el in birou pt nu stiu ce acte si sa uneasca nu stiu ce firme.A am uitat sa va zic in casa sunt 2 birouri unul al lui Cyd si celalalt al lui Tom.
Avum stau in livingul dea etajul 1 cu Mara uitandune la televizor cand o stare de greata ma lobeste iat merg la baie vomit cu Mara in spatele meu cemi tinea parul.
Dupa 5 Luni.
Stau in pat intr-o bustiera si o pereche de chilori albi burtica mia crescut destul de mult am 2 gemeni sunt baieti.Stau in pat si dintr-o data apare Cyd se pune in pat simi saruta burtica
Un fior imi traversat corpul cand am simtit ca bebelusi dau cu mainile sau cu picilloarele Cyd a simtit si a zambit.
-Conor si Liam(Cyd)
-Ce?
-Numele la baieti si sa sti ca vreau sa am si o fata le care o va chema Francesca .
-Iubitule abea pot sa duc sarcina asta si tu deja te gandesti la alta?
-Da si nu ma intereseaza cate pofte sau mofturi sau schimbari de coportent sau greturi ai eu sunt aici alaturi de tine si iti zic ca mai vreau inca o fata.
-Binne dar dupa ce se nasc gemeni mai asteptam doi trei ani ok?
-Okk
Neam pus la somn iar eu nu puteam dormi din cauza durerilor provicate de gemeni care erau foarte activi la ora 03:30 dimineata.
DUPA UN AN.
Conor si Liam da asa au ramas numele se dezvolta din ce in ce mai bine au inceput sa mearga simgurei cat de cat acuma stau cu Conor afara
Iar Liam sta cu Cyd pe undeva prin casa .Ahh e asa frumos lucram deja la un alt copil daca intelegiti unde bat mnda Cyd tot o tine intruna ca vrea o fetita deoarece vrea ca el si cei doi fii ai sai sa stea la usa ei so pazeasca cand vin baieti la ea.Mnda tipic unui tata a am uitat sa va zic eu cu Cyd neam casatorit mnda suntem foarte fericiri.Am intemeiat o familie ce imi pot dori mai mult.
Mmda Mara ai Tom sunt si ei casatoriti nu au un copil inca dar vor unul toata lumea e fericita am ales impreuna ca camera lui Liam sa fie una mare abastru cu negeu iar langa ea este camera fetitei care din supusele lui,,Camera aceea ramane neastinsa pana cand fetita va veni pe lume"Mnda incep sa cred cu desavarsire ca vrea o fata.Iar camera lui Conor Alb cu negeu.