Francesa a fugit de acasa totul avea sa se schimbe.Avea parte de un nou inceput sau sa zic un nou sfarsit?Odata ajunsa in Jasper Nevada Francesca intalneste cateva fete care sunt dragute cu ea o iau sub aripa lor si o ajuta .Boala inainteaza dar Francesca e hotarata sa faca inposibilul posibil si acela e de a se vindeca.Prietenele ri lucreaza in mafie mai exact repara masini ,motoare ,pistoale etc...
Acasa parinti si prieteni o cauta disperati iar ea in tot acest timp se antreneaza inavata sa foloseasca toate armele de la A la Z a devenit regina pistei totul mergea struna....Ea era BESTIA era de neinblanzit nimeni nu stia de boala ei inafara de cele mai bune prietene ale ei dar totul se schimba cand apare el Lucas Frayder care ii ibtra sub piele ca sa ii afle secretele doar ca Francesca nu este asa de usor de prostit.Din pustoaiaca rasfatata a devenit o mafiota de temut.
Francesca nu mai este Francesca este Raisa o fata de 19 ani cu parul lung roscat putin ondulat inalta cu forme rogunde si perfect conturate.
Francesca este Raisa un demon ce frange inimile atator barbati si spulbera visurile adversarilor de ai fura locul....
Dava vreti sa aflati cum sa schimbat Francesca ,cum a devenit Raisa si de unde sia ales acest nume.Cititi volumul 2.
Credeti ca Lucas ii va intra sub piele si ii va afla povestea Francescai dar cel mai important cum vor reactiona parinti si prieteni ei cand o vad.
CITITI VOLUMUL 2