-Erau singurele la reducere.(eu)-Iubito eu te iubesc oricum ai arata (Cyd)
-Ododoo ce dragutz...bun pai ne mai trebuie bani inafara de acestia mai avem nevoie propuneri?
-Da..da eu ma gandeam sa ne vindem cu toti parul de pe cap adica unele persoane fac asta nu ?(Tom)
-Ămmmm oricand de tentant ar suna eu zic pas hai sa gandim la rece.(eu)
-Da sormămea are dreptate(Mara)
-Am o idee hai sa lucram la restaurant pentru o cina gratis si cu bani de cina facem altceva(eu)
-Da e o idee buna(Cyd)
Bun am intrat la primul restaurant-hotel pe care lam gasit neau angajat pentru cateva ore-zile .Cyd si Mara erau la buctarie faceau mancare ,Tom spala vasele iar eu luam comanda si leo aduceam.Bun in cateva minute am inceput.
-Buna zius cu ce va pot servi?
-Ămm un pui la rotisor cu cartofi prajiți un milkseick(nu stiu cum se scrie nu ma omorati) de capsuni si banane sia desert clatite cu nutella multumesc(tipa)
Notez in carnetel.
-Iar dumneavostra?
-Ămmm eu as dori o cola cu un pai fosforescent homar si orez a da si la desert as dori tiramisu .
-Bine altceva?
-Mnu nimic deocamndata multumesc(ei)
-Nu eu va multumesc comamda sumneavostra va fi adusa in decurs de 10-20 de minute.
Am intrat in bucatarie leam lasat comnada dar nu inainte sa scriu numarul mesei mam sus la o alta masa.
-Buna ziu cu ce sa va servesc?
-As dori un vin rosu 2 pahare spaghete cu carne de vita si la desert 2 feli de tort din viocolata si 2 pahate de suc de portocale natural mulrumesc.
-Nu aveti pentru coma da vine imediat.
Mam dus la bucatarie am scris numarul mesei si am dat comanda.Am luat o alta comanda cei care au ceruto prima.
-Puiul la rotisor cu carrofi si homarul clatitele si milkseicul o cola tiramisu do orezul sa aveti pofta
-Multumim adu te rog nota de plata.
-Bin revin imediat.
Mam dus am facut nota si leam duso au lasat bani si i iam dat sefului.
.
.
.
Dupa 5 orr.Dupa ore grele de munca neam ales cu 2 camere la hotel(eu si Cyd,Tom si Mara)Am facut un dus si am iesit din baie lam vazut pe Cyd intr-o pereche de boxeri mam inrosit mai ceva ca o tomata.
-Hei...
-Hei.
Zice si vine spre mine ma saruta pe buze isi vara limba in gura mea apoi cobora cu sarutarile pe maxilar apoi pe gat ahh ma face sa gem de placere ma tranteste pe pat imi da prosopul la oparte.......