היי אהובות שלי💗
מה קורה איתכן? איך היה ל"ג בעומר?
אני מקווה בשבילכן שהיה הכי נדיר שיש!💋
אז ככה הפרק היום הולך להיות טיפה כחלחל אז מי שלא אוהבת יכולה לדלג על הקטע הזה..
לפני שאני שוכחת אני רוצה להציג בפניכן את ג'ון, הילד הרע והבויפרינד של אשלי שכולכןן שונאות כי הוא גבר חרא.
אז כן, אני ממש מקווה ותאהבו את הפרק
אוהבת המון המוןפרק 6:
"אני מבטיח לך שיהיה בסדר ואם לא אז אני קורע את ג'ון עם דילן או בלעדיו.. אף אחד אבל אף אחד לא יפגע בנסיכה הקטנה שלי את מבינה?" הוא שאל והינהנתי "עכשיו אני רוצה שתחייכי את החיוך המושלם שירשת מהאמא המושלמת שלך ושתשמחי כי את לגמרי יצאת צודקת ואני מקווה בשביל דילן שיבין עם מי הוא מתכוון ללכת" הוא אמר וקם ממיטתי "תודה אבוש.. תודה על הכל" אמרתי "בשמחה יפה שלי" הוא אמר ונישק את ראשי ויצא מהחדר..
לקחתי את הלפטופ שלי ונכנסתי לעמוד שלי ביוטיוב והסתכלתי על הקאבר האחרון שהעלתי שבו אני ודילן שרנו יחד, קראתי את התגובות והקשבתי לשירה שלנו ביחד, התחשק לי לצלם עוד קאבר החלטתי לשיר את where are you now של ג'סטין ביבר, סידרתי תאורה מלאכותית כי היה חשוך וזה השפיע על התאורה שבחדרי, סידרתי את המצלמה והתחלתי לצלם.. צילמתי את הפתיחה שבה דיברתי וכשסיימתי לדבר עצרתי ושמרתי את הקטע במצלמה שלי התחלתי לצלם שוב והפעם לצלם את עצמי שרה, התחלתי לשיר את הפתיחהI gave you the key
When the door wasn't open
Just admit it.
See i gave you faith turned
Your duobt into hoping
Can't deny it.
Now i'm all alone and my choice To the open.
Tell me he, where are you now that i need ya
Where are you now?שרתי כאילו אני מקדישה את השיר לדילן לג'ון.. הוצאתי את כל הכאב והכעס שלי מהריב
וניגנתי את המלודיה של השיר כשבכל פעם אני שרה את השורה שהכי נגעה בי.. 'איפה אתה כשאני צריכה אותך?'
ועברתי לבית השניI gave you attention when nobody else was payin'..
I gave you the shirt off my back when you sayin'
To keep your warm..
I showed you the game everybody else was playin' that's for sure and i was on
My kneese when nobody
Else was prayin', oh lord...המשכתי לשיר את כל השיר ולנגן כשכל השיר חשבתי רק על דילן וג'ון. הרגשתי שאני מפחיתה מהכעס בעזרת השירה.. כלומר אני עדיין כועסת ופגועה מהם אבל אני יותר רגועה ממקודם..
סיימתי לצלם והעברתי הכל למחשב והתחלתי לערוך רציתי כל כך להעלות את הסרטון הזה היום..
נשכבתי במיטה ועבדתי בעריכת הסרטון.
"אשלי" דילן פתח את דלת חדרי ורצה להיכנס הסתכלתי עליו וחזרתי להסתכל על מה שאני עושה במחשב "אני יכול להיכנס?" הוא שאל והינהנתי ושוב חזרתי לעיסוקיי הפעלתי לראות כמה ערכתי עד עכשיו "מה זה קאבר חדש?" הוא שאל "כן" עניתי בלחש "של איזה שיר?" הוא שאל מנסה לפתח איתי שיחה "where are you now" עניתי ולא יצרתי איתו קשר עין "שיר יפה" הוא ענה והינהנתי "מתי הספקת לצלם?" הוא שאל "עכשיו, בערך לפני חצי שעה סיימתי לצלם אני עכשיו עורכת" אמרתי "את צריכה עזרה?" הוא שאל "תודה אבל אני מסתדרת" עניתי בישירות "אתה יכול ללכת להילי אם תרצה.. שמעתי שהיא צריכה עזרה עם הלבשה תחתונה" עניתי משחזרת במוחי את מה שהיא אמרה לו ואת איך שהוא שוב הטיף לי מוסר כשאני זאת שיצאה צודקת.
הוא שתק, שתקתי גם אני והמשכתי בעיסוקיי העלתי את הסרטון לעמוד היוטיוב שלי והנחתי את המחשב על השידה שלידי. "אתה אפילו לא ידעת מה הלך שם עם הילי רק צעקת עליי מול כולם במקום להגן עליי ואני זאת יצאה צודקת" עניתי כדי לשבור את השתיקה הזאת "אז תסבירי לי מה הילי עשתה עכשיו" הוא ביקש "כל הערב היא ממזמזת לך את הפנים עם הנשיקות שלה ואחרי כל זה היא מפלרטטת עם ג'ון.. ואתה יכול להגיד לי שאני עיוורת, אתה יכול להגיד לי שאני מדמיינת, אתה יכול להגיד שאני מסכסכת, אתה יכול להגיד לי שאני הוזה ושאתה לא מאמין.. אתה יכול להגיד הכל, אני יודעת מה אני ראיתי ונמאס לי לנסות לשכנע אותך ולהסביר לך שאתה יוצא עם זונה אז תעשה מה שאתה רוצה" עניתי והוא שתק "ואתה יודע מה הכי כאב?" שאלתי אך לא נתתי לו לענות "כשרציתי להראות לך שצדקת במה שאמרת לי בבוקר.. כי ראיתי במו עיניי את ג'ון מפלרטט עם בחורות אחרות מולי. ואתה, במקום לעזור לי ולהיות לצידי אתה לא עשית כלום רק צעקת עליי מול כולם" המשכתי לענות לו "אני מצטער אשלי לא התכוונתי" הוא אמר אחרי שתיקה ארוכה "כדאי בשבילך שתתחיל להבין עם מי אתה מסתובב חבל שתיפגע סתם" עניתי והוא הינהן "לילה טוב אשלי" דילן אמר ויצא מחדר..
- נקודת המבט של ג'ון -
אחרי הריב שהיה לי עם אשלי מחוץ למסעדה ובתוכה, נשארנו רק אני, דילן והילי.. "אז מה ג'ון איך החיים?" הילי שאלה ולא עניתי לה היא סתם מנסה להצית את האווירה שוב פעם "טוב מאמי בוא נלך הביתה אני גם לא יודעת לאן אנג'ל נעלמה ומשעמם פה.. בוא נלך" הילי אמרה לדילן והם קמו "ביי ג'ון" הם אמרו לי והלכו נשארתי שם וקראתי למלצרית שפלירטטה איתי מקודם וחיכיתי שתגיע "היי, אני בדיוק סיימתי לעבוד תתפנה אלייך מלצרית אחרת" היא ענתה "אני רוצה להזמין משהו ואני רוצה להזמין אותו ממך" עניתי והיא השתתקה "מה תרצה להזמין" היא ענתה אחרי דקה של שתיקה "אותך" עניתי "אותי? אבל אני לא חלק מהתפריט" היא ציחקקה "בואי, מבטיח שיהיה כיף" עניתי והיא הינהנה חייכתי והחזקתי את ידה והלכנו לאוטו שלי "לאן אנחנו נוסעים?" היא שאלה כשנכנסנו לאוטו "אל תדאגי אני לא חוטף אותך אנחנו רק הולכים להנות קצת" עניתי בחיוך ונסעתי לפאב שאני מכיר על חוף הים "מה אנחנו עושים בים בחושך?" היא שאלה "אל תשאלי יותר מדיי שאלות תכף תיראי, מבטיח יהיה כיף" עניתי כשנכנסו לפאב ישבנו בספות שמשקיפות לים וסימנתי למלצר שיביא לנו שתי כוסות ובקבוק וויסקי "אז.. איך קוראים לך?" שאלתי "אמנדה" היא ענתה "לך?" היא שאלה "ג'ון" עניתי והמלצר בא עם שני הכוסות והבקבוק מזגתי לה ולי "בוא נשחק משחק היכרות" היא אמרה וקיווצתי את גבותיי "נו תזרום יהיה כיף, מבטיחה" היא קרצה לי ונאנחתי "כל אחד צריך לשאול את השני שאלת היכרות והשני צריך לשתות שוט אחד ולענות" היא הסבירה את המשחק "תתחילי" אמרתי "אז ג'ון, למה לקחת אותי לכאן?" היא שאלה ומזגה לי וויסקי בכוס הקטנה.. שתיתי את כל התכולה "כדי שנהנה קצת הרי חיים פעם אחת לא מגיע לנו להנות מהחיים האלה?" שאלתי אותה כשהתשובה לשאלתי ידועה גם לי וגם לה היא חייכה "תורך" היא אמרה "אז אמנדה למה החלטת לבוא אם יכול להגיד לי שזה לא מתאים?" אמרתי והעברתי לה שוט אחד "אתה מצאת חן בעיניי" היא אמרה אחרי ששתתה את כל תכולת הכוס "רגע אמרנו שאלות היכרות" היא ניזכרה "אז תישאלי שאלות היכרות" אמרתי בחיוך "מאיפה אתה?" היא שאלה ומזגה לי כוס של וויסקי "נולדתי כאן" אמרתי ושתיתי "את?" שאלתי "נולדתי במיאמי ולא מזמן עברתי לכאן עם אחותי הגדולה וחבר שלה" היא אמרה אחרי ששתתה "איפה ההורים שלך?" שאלתי מתוך סקרנות "נטשו אותנו, כשהייתי יותר קטנה והוריי עוד היו איתנו נקלענו למצב כלכלי לא טוב.. בהתחלה היינו אצל הדודים שלי אבל הם היו מבוגרים ולא הצליחו לטפל בנו אז גרנו ברחוב עד שמישהו מצא אותנו ולקח אותנו לבית של ההורים שלו התגוררנו אצלו כמה שנים ובזמן הזה הוא ואחותי התאהבו והיא קיבלה הצעת עבודה עם הרבה כסף בניו יורק אז עברנו לפה" היא סיפרה "וואו מצטער לשמוע" אמרתי "זה בסדר אני כבר רגילה" היא אמרה "תחייכי את החיוך היפה שלך לא באנו לפה כדי להיות עצובים" החמאתי לה והיא אוטומטית חייכה המשכנו לשחק את המשחק בינתיים הספקתי להשיג את המספר שלה והיא הספיקה להשתכר לחלוטין "בואי" אמרתי כשהתנגן שיר יפה והלכנו לרקוד מדיי פעם חזרנו לשתות עוד כמה שוטים "ג'ון" היא ציחקקה "כן יפה שלי" אמרתי וליטפתי את פנייה היא התקרבה אליי ואני אלייה לאט לאט מצאתי את עצמי מתנשק איתה..
הלכנו לשירותים נישקתי אותה עם יותר פראות. נכנסנו לאחד התאים, התיישבתי על המכסה של השירותים והיא ישבה מעליי ונישקה אותי שנינו היינו להוטים ושיכורים.. הכנסתי את ידיי אל תוך חולצתה ופרמתי את הסוגר של החזייה שלה וזרקתי על הרצפה החזקתי את שדייה העצומים "אהבת?" היא חייכה "מאוד, רק חבל שאי אפשר לראות" אמרתי והיא חייכה והורידה את חולצתה "וואו" אמרתי ונישקתי את שדייה והיא ציחקקה היא החזיקה את ראשי ונישקה אותי במהלך הנשיקה חשבתי על אשלי על כמה שאני אוהב אותה אבל זה לא מסתדר לי ואנחנו רק רבים.. עצרתי את הנשיקה "מה קרה?" אמנדה שאלה "אמנדה את בחורה מדהימה אבל אני פשוט לא יכול" אמרתי והיא שתקה הלכתי משם פשוט ברחתי, חזרתי הביתה. למקום היחיד שיקבל אותי תמיד..
עליתי לחדר, התפשטתי ונישכבתי במיטתי
לאט לאט ואחרי מחשבות רבות על אשלי הצלחתי לכבות את החיים שלי וללכת לישון...
YOU ARE READING
Anything Is Possible
Romanceהקדמה: האם באהבה כל האמצעים כשרים כמו במלחמה? האם באהבה באמת מרגשים שהכל אפשרי?... 'הכל אפשרי' זהו סיפור המשך לסיפור "Stay Strong". את הסיפור תוכלו למצוא בדף שלי. הסיפור 'הכל אפשרי' מכיל: - מכות - קללות - תכנים מיניים - סכנת התמכרות