היי מתקתקות שלי😘
מה שלומכן? איך היה היום שלכן?
אני ממש מקווה שהיה לכן אחלה יום ואם לא ואתן רוצות לדבר על זה אז הינני כאן☺.
טוב.. אז אתמול לא העלתי פרק ממש רציתי אבל הייתי ממש עמוסה ושכחתי מזה אז העלתי היום ואם אני מסיימת את הפרק הבא אני אעלה אותו היום בערב (לא בטוח אל תתפסו אותי במילה אני ממש אשתדל לסיים פרק ולהעלות).
אז בקשר לפרק של היום:
אני רוצה להכיר לכן את שון, הבן של מאדי ואיתי והחבר הכי טוב של אשלי וידיד של ליה וסקיי.
וואי חפרתי מלאא
אני ממש מקווה שתהנו מהפרק ומי שיש לה בגרות באנגלית היום אני מקווה שיהיה לכן בהצלחה ותעברו אמןן❤
(רבנית אני)😌
טוב אני אשחרר אתכן ואתן לכן לקרוא בלי החפירות שלי😂
אז אני מקווה שתהנו אוהבת מלא"אני חושבת שאת צריכה ללכת אליו ולראות מה קורה ביניכם אל תפחדי לפגוע בו תגידי לו שהוא לא יכול לפגוע בך, תהיי חזקה! ותגידי את העמדה שלך בלי לפחד אם הוא יאהב אותך הוא יבין ואם לא אז לא.. את תצטרכי להבין ולהתגבר עליו ותמשיכי לגבר הבא, עד שתימצאי את האביר על הסוס הלבן כמו שאני מצאתי את דיימון, אבא שלך.. ואת לא מבינה כמה תלאות עברתי, שבעה מדורי גיהנום" היא אמרה וגרמה לי לצחוק "אמא, איך את ואבא הכרתם?" שאלתי והיא ציחקקה "הייתי צריכה ללכת לעבודה והתארגנתי לבשתי סתם בגדים לא ממש השקעתי והלכתי לסניף סטארבאקס שהיה קרוב לבית שלי.. ביחד איתי עבדה מישהי שקראו לה אמילי ובאותו יום היא חגגה שנה עם חבר שלה וכשהיא סיימה את המשמרת היא הלכה ואני עבדתי לבד ואז האחראי משמרת בא עם הדבר המושלם הזה ואני כמעט נמסתי לו מול הפנים" היא סיפרה ועצרתי אותה בצחקוק "אבא היה חתיך גם כשהיה צעיר?" שאלתי והיא הינהנה והמשיכה לספר את סיפור ההיכרות
שלהם "וואו" אמרתי כאשר סיימה "עברתם המון" והיא הינהנה "אבל אני כל כך רוצה לחזור לתקופה הזאת.. זה הזמן הכי כיפי בחיים" היא אמרה בחיוך, הסתכלנו אחת על השנייה בחיוך "לכי לג'ון" אמא שלי אמרה ואני התארגנתי. לבשתי חולצת בטן שחורה וג'ינס כהה וקשרתי חולצת משבצות כחולה סביב מותניי נעלתי מגף נמוך, שמתי על שפתיי אודם ורוד ועדין התזתי בושם ויצאתי לכיוון ביתו כשהגעתי חשבתי לעצמי שאני צריכה לחזור הביתה אך משהו אמר לי להקיש על הדלת, הקשתי וחיכיתי שמישהו יפתח..
אמא של ג'ון פתחה לי את הדלת "היי אשלי לא ראיתי אותך פה הרבה זמן" היא אמרה "אני וג'ון קצת מתוחים בזמן האחרון" אמרתי והיא הצטערה בשבילנו אך מיהרתי להרגיע אותה "ג'ון בחדר?" שאלתי והיא הינהנה והלכתי לחדרו הקשתי על הדלת ופתחתי פתח קטן וראיתי שהוא ישן אז התיישבתי לידו כיסיתי אותו בשמיכה ונישקתי אות ראשו "אני אוהבת אותך" אמרתי בפחד "גם אני" הוא לחש בקולו הבס והנמוך הסתכלתי עליו וחייכתי "אתה ער?" שאלתי "ישנתי עד עכשיו וכשבאת ונישקת אותי התעוררתי" הוא אמר "ג'ון מה קורה לנו בזמן האחרון?" שאלתי "אני לא יודע" הוא אמר "אני אוהב אותך ואני בטוח שזה משבר שיעבור" הוא המשיך וחיבק אותי "דילן חושב שאתה מסתיר ממני משהו.. זה נכון?" שאלתי והסתכלתי בעיניו "לא.. אשלי אני כל כך מצטער שכעסתי שלא רצית לתת לי" הוא אמר "זה בסדר.. זה לא בגלל שאני לא אוהבת אותך אם אתה חושב ככה זה בגלל שאני לא מרגישה מוכנה לזה עכשיו" הסברתי בתקווה שיבין "אני יודע שאת אוהבת אותי וגם אני אותך.. אני באמת מצטער" הוא אמר והיה נראה עצוב "למה אנחנו עצובים?.. בוא נבטיח אחד לשני שלא נריב" אמרתי "אני מבטיח" הוא אמר "גם אני מבטיחה" אמרתי ונישקתי אותו..
-נקודת המבט של ג'ון-
למה?? למה אני משקר לה? היא כל כך עדינה ואני כזה אידיוט..
אני פוחד שהיא תעזוב אותי לאחר שתגלה את מה שעשיתי, אני לא פוחד אני פשוט יודע שזה מה שיקרה..
היא נפגעה ממני כל כך הרבה ובשנייה שהיא תדע היא תעזוב אותי ואני אוהב אותה אני לא הולך לוותר עלייה..
"אני מבטיח לך שאני לא אפגע בך" אמרתי כדי שתחזור לבטוח בי "בייב אני אוהבת אותך" היא אמרה "גם אני בייבי" אמרתי והרגשתי חרטה אבל שתקתי ונישקתי אותה היא זרמה עם הנשיקה "את רוצה לעשות משהו?" שאלתי "האמת שכולם הולכים לקניון עוד מעט" היא אמרה וחששתי טיפה "מי זה כולם?" שאלתי "אני, ליה, סקיי, דילן, שון וכנראה הילי.. אם דילן יביא אותה" היא אמרה והתפללתי שלא תבוא לא מתאים לי לראות את הפרצוף שלה כי היא הייתה רק סטוץ.. "למה?" אשלי שאלה "סתם רציתי לדעת" אמרתי "אז אתה רוצה לבוא?" היא שאלה והינהנתי לחיוב והיא חייכה "יופי אני אגיד לשון שאתה בא הוא ממש ישמח" היא שמחה ואני הינהנתי וקמתי להתארגן והיא בינתיים ישבה על המיטה שלי..
לבשתי ג'ינס משופשף וחולצה חלקה לבנה נעלתי טימברלנד התזתי בושם וסידרתי את שיערי "איזה חבר מושלם יש לי" היא התלהבה ונישקה אותי "מי שמדברת" אמרתי אחרי הנשיקה.. היא באמת מושלמת ומדהימה ואני מטומטם חסר רגשות וכלב איך פגעתי בה אני אפילו לא קולט שעשיתי את זה ועוד עם הילדה שהיא הכי לא סובלת בשכבה אני חייב להמשיך ולהסתיר ממנה כמה שיותר! אני אוהב אותה ואני לא עומד לאבד אותה..
-נקודת המבט של אשלי-
דיברתי עם שון ודילן, שון מגיע עם ליה וסקיי ואילו דילן מגיע עם הילי.. כן עם הילי..
הבנתם נכון, עם הכלבה הזאת אח שלי יוצא, איכס..
"את מוכנה?" ג'ון שאל אותי ולקח לי זמן לענות "אשלי?" הוא קרא והסתכלתי עליו "את מוכנה?" הוא שאל שוב והינהנתי "בואי נלך" הוא אמר ואחז בידי ירדנו למטה "איזה יפים לאן אתם הולכים?" דנה, אמא של ג'ון שאלה "לקניון" אני וג'ון ענינו יחד "יפים שלי תהנו" היא אמרה ואנחנו חייכנו אלייה ויצאנו לכיוון האוטו..
פתחתי את הדלת והתיישבתי וכך ג'ון והתחלנו לנסוע לכיוון "מה יש לך אתה שקט היום" אמרתי אבל הוא לא ענה "בייב מה קרה?" שאלתי "אה בייבי? לא שום דבר אני פשוט עייף" הוא אמר "אוקיי" אמרתי בחשדנות והסתכלתי על החלון "בואי הגענו" הוא אמר כשהגענו לקניון והוא חנה בחנייה של הקניון ויצאנו לשם נכנסנו לקניון ובינתיים התקשרתי לדילן "היי, אתה בדרך?" שאלתי אותו כשענה לי "כן אני פה עם הילי ואנג'ל" הוא אמר וחטפתי חום גם אנג'ל השפוטה הזאת באה?? "אה אוקיי, מתי בערך תגיעו?" שאלתי מנסה להרגיע את עצמי "חמש דקות" הוא אמר "טוב אז תכנסו לקסטרו אני וג'ון נכנסים לשם עכשיו" אמרתי ונכנסנו לחנות והתקשרתי לסקיי וחיכיתי שתענה ובינתיים ראיתי כל מיני בגדים "סקיי" קראתי בשמה כשענתה "אשלי" היא קראה בשמי "אתם בדרך?" שאלתי "כן אני שון וליה נכנסים עכשיו לקניון.. איפה את וג'ון?" היא שאלה "קסטרו בואו לשם.. אה תנחשי מי באות" אמרתי וידעתי בדיוק מה עובר לה בראש "אוי לא" היא אמרה "כן" עניתי בעצב "גם אנג'ל?" היא שאלה "אלא מה?" עניתי וג'ון שילב את ידו בידי "טוב אנחנו הגענו אני אדבר איתך" היא אמרה וניתקה "מה הם גם באות?" ג'ון שאל והינהנתי "אל תדאגי אני פה איתך" הוא אמר ונישק את ראשי בינתיים כבר כולם הגיעו "היי אשלי לא ראיתי אותך המון זמן" הילי אמרה אחרי שדפקה לאח שלי נשיקה מכוערת וחייכה חיוך צבוע עמדתי שם ושתקתי וג'ון עמד לידי "וגם לא ראיתי את ג'ון לא ראיתי המון זמן" היא אמרה לו בחיוך פלרטטני והסתכלתי עליהם "טוב לראות אותך הילי" ג'ון אמר "מתי ראיתם אחד את השני?"...
YOU ARE READING
Anything Is Possible
Romansaהקדמה: האם באהבה כל האמצעים כשרים כמו במלחמה? האם באהבה באמת מרגשים שהכל אפשרי?... 'הכל אפשרי' זהו סיפור המשך לסיפור "Stay Strong". את הסיפור תוכלו למצוא בדף שלי. הסיפור 'הכל אפשרי' מכיל: - מכות - קללות - תכנים מיניים - סכנת התמכרות