פרק 7

689 31 15
                                    

היי בנות
מה קורה איתכן?
מקווה שהיה יום מעולה לכולכן!
כתבתי פרק (אני גאה בי כי לא היו לי הרבה רעיונות או זמן ואני ממש מש מקווה שיצא טוב ויפה)
אז הדמות שמופיע שם למעלה זאת הילי, הדמות הרעה, הצבועה, הזבל, הבוגדת בקיצור זאת שכולם אוהבים לשנוא..
אני מקווה שיצא לי פרק יפה אוהבת המוןן

פרק 7:

חזרתי הביתה. למקום היחיד שיקבל אותי תמיד..
עליתי לחדר, התפשטתי ונישכבתי במיטתי
לאט לאט ואחרי מחשבות רבות על אשלי הצלחתי לכבות את החיים שלי וללכת לישון..
- נקודת המבט של אשלי -
"אשלי" שמעתי את קול אימי "אני קמה" אמרתי וקמתי מהמיטה ללא חשק והלכתי לצחצח שיניים ולעשות את אירגוני הבוקר שלי התחלתי להתלבש לבשתי ג'ינס קרעים כחול וחולצה לבנה קצרה נעלתי נעלי סופרסטאר שלי התזתי בושם ומרחתי אודם עדין על שפתיי עשיתי מערכת וירדתי למטה "בוקר טוב נסיכה שלי" אבא שלי אמר "בוקר טוב" עניתי וחיבקתי אותו "בוקר טוב אימוש" אמרתי ונישקתי את ראשה "בוקר טוב אחי" אמרתי לדילן "בוקר טוב אחותי" אמרתי וחיבקתי אותו מנסה להעביר את אתמול חלק.. אנחנו אחים ואנחנו צריכים לסלוח אחד לשנייה ולהיות בשביל האחר, אחרת איזה אחים אנחנו?
"את באה?" דילן שאל אחרי שאכלנו ארוחת בוקר "כן" עניתי במהירות ועליתי להביא את התיק שלי, שמתי אוכל ובקבוק מים לשנינו ויצאנו לא שוכחים לחבק את אמא ואבא "את עובדת היום?" דילן שאל כשהתיישבנו במושבים והינהנתי "מתי?" הוא שאל "צהריים" עניתי "כמוני.. רוצה שנלך ביחד?" הוא שאל אותי והינהנתי.
בשאר הנסיעה לבית הספר הייתי שקטה "אשלי אני באמת מצטער על אתמול" דילן אמר ועצר אותי מלצאת מהרכב "זה בסדר דילן תפסיק להצטער הכל טוב בינינו" ציחקקתי ושנינו יצאנו מהאוטו ונכנסנו לבית הספר "מאמי" הילי באה לכיוון דילן ובאה לנשק אותו "אני הולכת לכיתה" אמרתי לדילן לפני שהספיקה "חכי אני אבוא איתך" הוא אמר.. זה היה מוזר חשבתי שעכשיו השומר וכל העוברים יצפו בהילי מצרפתת את דילן אבל זה לא קרה, מה שכן קרה זה שהוא חלף מול פניה בלי ליצור הרבה קשר עין.. יכול להיות שמה שראיתי וסיפרתי לו עזר לו להבין? בכל אופן לא פתחתי את הנושא השארתי את זה כך למרות שהייתי סקרנית.
עלינו לכיתה וכל אחד התיישב במקומו "בוא נצא משעמם פה" אמרתי ויצאנו בספה שיש לנו שבשכבה (ככה זה בכיתה י"ב) "יפות שלי" אמרתי לסקיי וליה כשהן חלפו מולנו "אנחנו יפות? תיראי כמה יופי יש בך" הן אמרו וצחקתי "אויש שתקו כל אחת מכן מיליון דולר" אמרתי וחיבקתי אותן והם ישבו מולינו בפופים ודיברנו על כל מיני דברים "מאמי" הילי באה והתיישבה על דילן ואוטומטית אני סקיי וליה קמנו ורצינו לברוח מהמטרד "לאן אתן הולכות? אני לא נושכת אתן יודעות" היא אמרה בהתנשאות "ולהיות קרובות אלייך? לא תודה אנחנו נוותר על התענוג" ליה ענתה לה בזלזול "דילן אתה בא?" שאלתי אותו "כן כבר" הוא אמר ואנחנו הינהנו והלכנו לכיתה "אח שלך עוד לא העיף אותה לעזאזל?" סקיי שאלה "כנראה שלא.. האמת שלפני זה היא באה לצרפת אותו מול השומר והוא לא נשאר בשביל התענוג הוא הלך איתי לכיתה" סיפרתי להן והן הופתעו, נשארנו שלושתינו בכיתה עד לצילצול כשאנחנו יושבות כל אחת על שולחן ומוציאות כעסים על הילי..
- נקודת המבט של דילן -
ישבתי עם אשלי, סקיי וליה בספות שבשכבה שלנו ודיברנו על סוף שנה ונשף ועל הבגרויות וכל זה קרה עד שהילי הגיעה והחליטה להתיישב עליי..
אשלי, ליה וסקיי מיהרו לברוח "לאן אתן הולכות? אני לא נושכת אתן יודעות" הילי אמרה "ולהיות קרובות אלייך? לא תודה אנחנו נוותר על התענוג" ליה ענתה לה בטון מזלזל מודה חייכתי אני אוהב את המרדנות והשבריריות שלה ואת זה שהיא אומרת הכל בפנים בלי לפחד.. היא אמיתית וישרה וחברה ממש טובה שלי ושל אשלי בפרט, היא פשוט מיוחדת בקטע אחר..
"דילן" הילי אמרה והחזירה אותי למציאות "מה?" שאלתי באדישות "למה את לא יושבת לידי? יש מקום זה לא שיושבים פה אנשים זה רק אני ואת פה" אמרתי "אבל עלייך יותר נוח לי" היא חייכה והתקרבה לנשק אותי "תישמרי את החיוכים שלך בשביל ג'ון" אמרתי והרמתי אותה ממני והתכוונתי ללכת לכיתה "היי דילן מה קורה לך? מה עשיתי?" היא שאלה "תפסיקי להיתמם הילי ותתרחקי ממני" אמרתי "הייתי מיתממת אם הייתי יודעת מה עשיתי" היא אמרה "כל הערב אתמול דפקת מבטים וחיוכים לג'ון האפס הזה" הסברתי לה "לא אני לא.. ברוב הזמן הייתי איתך איך יכולתי להסתכל עליו?" היא שאלה "ובשאר הזמן יכולת" עניתי לא מותיר לה ברירות "אני לא חייכתי אליו.. דילן אני אולי הייתי כזאת אבל כבר לא אני אוהבת אותך אוקיי?" היא שאלה מנסה לשכנע אותי וטיפה השתכנעתי "אוקיי" עניתי "אני לא מבינה מה יש לאחותך ולחברות שלה נגדי.. אני לא מבינה מה עשיתי להן" היא אמרה "אני לא הבן אדם הנכון לשאול אותו" עניתי "אני מקווה שתתחילו להסתדר מתישהו" אמרתי והיא התקרבה לנשק אותי נישקתי אותה ונכנסנו לכיתה התיישבנו וחיכינו לצילצול השיעור התחיל ושאר היום עבר לי דיי סבבה כל היום הייתי עם הילי אבל אני יודע מה הולך לקרות כשאשלי ואני נחזור הביתה..
- נקודת המבט של אשלי -
אחרי מה שקרה עם הילי ודילן הבנתי שהם חזרו או נשארו ביחד והיא שוב הצליחה להרעיל אותו נגדי ולהרחיק אותו מחברים שלו "תיראי אותם" שון אמר כשישבנו אני והוא עם סקיי וליה בספסלים שבחצר כשהיה שיעור חופשי "מעדיפה שלא לראות" אמרתי וחזרתי לעשות פרצופים לסנאפצ'אט "אשלי זה מגוחך את חייבת להפסיק אנחנו בציבור.. את לא בבית" הילי עברה עם דילן מולנו.. "לפחות אני לא כמוך" עניתי "טוב יאללה עופי את לא באה בטוב" שון אמר והיא עשתה לו איזה פרצוף ומשכה משם את דילן, כן דילן לא התערב ויצא להגנתי.. תתחילי להתרגל למצב הזה אשלי ותנפצי לעצמך את החלום שדילן יזרוק אותה, חשבתי במוחי.
"בואו נשים שירים" אמרתי ושון חיבר את הטלפון לבוקסה שלו ושם את הקאבר שלי "קבלו במחיאות כפיים סוערות את אשלי סמית' עם הקאבר לשיר where are you now שעלה לאוויר היוטיוב ממש עכשיו, עופו לשמוע" שון אמר כאילו הוא מקריין מבצע בקניון כשהוא מדגיש את השם של השיר "שון" אני והבנות צחקנו הוא הגביר את העוצמה והתחיל לשיר כאילו שהוא שר איתי דואט רק שכל השיר הוא מזייף "זייפן" סקיי צוחקת "אבל את אוהבת אותי" הוא קרץ לה "הכחשה" היא מצחקקת "מתנגד להכחשה שלך" הוא אמר "סקיי ושון בואו נדבר על זה" אני אומרת כאילו אני פסיכולוגית "על מה?" סקיי שאלה כאילו לא קרה פה כלום "אנחנו רק ידידים אל תקחו רחוק" היא המשיכה "לרגע היה לי כיף" שון נאנח "תישארו פה גם השעה הזאת זה שיעור חופשי, בודקים אפשרות לשחרר אותנו כי זאת שעה אחרונה" אחד הילדים בכיתה שלנו אמר "איפה ג'ון לא ראיתי אותו היום" שון שאל אותי "אני לא יודעת וזה גם לא כל כך מעניין אותי" משכתי בכתפיי "אני אוהבת אותו אבל נמאס לי להיפגע" נאנחתי "את צודקת" ליה אמרה לי והינהנתי..
המשכנו לשבת שם כמו משועממים, את האמת היה משעמם בלי דילן אני רגילה לצחוקים איתו כשאנחנו בחבורה ועכשיו כשהוא דבוק להילי הוא חסר לי..
דילן חלף מולינו כאילו אנחנו זרים והמשיך לצחוק עם הילי "כמו זוג יונים בלי קן" ליה אמרה בזלזול "כן אה" אמרתי והסתכלתי עליהם "זה כבר נהייה מגעיל" סקיי אמרה "בואו נעשה לו גם קטע כזה.. אבל אשלי צריכה לעשות את הקטע.. בינתיים בך הוא הכי פגע" שון אמר והינהנתי "אבל איזה קטע נעשה?" ליה שאלה "אולי.. לא לא זה לא טוב" סקיי ניסתה להוציא רעיון ממוחה אך לשווא "יש לי" אמרתי בחיוך אחרי חשיבה של חמש דקות.. רק לפני שאני מספרת להם על הרעיון, אני לא עושה את זה כי אני שונאת אותו, ממש לא! פשוט נמאס לי שהוא מתיייחס אליי כמו שמתייחסים לאוויר "נו דברי אנחנו מקשיבים" הם אמרו ביחד "עוד עשרים דקות תיגמר השעה הזאת ואנחנו נעוף הביתה.. דילן ירצה להחזיר אותי הביתה אבל במקום לבוא איתו כמו כל יום אני אתעלם ממנו ואמשיך ללכת איתכם" אמרתי "הלכת על הרעיון של להחזיר באותו המטבע אה?"...

Anything Is PossibleWhere stories live. Discover now