חמדמדות תכירו דמות שאתן כבר מכירו, אליסון. אחות של דיימון ודודה של אשלי ודילן
נכון השנים עשו לה טוב והיא הורסת את הבריאות
יופייייי👏☺
תהנו מהפרק
אוהבת😍פרק 12:
"סקסי שלי תיכנס" היא אמרה ומשכה אותי פנימה התיישבנו בספה "רוצה לשחק?" היא לחשה לי באוזן "לא באתי בשביל לשחק איתך ולהזדיין איתך בזמן שאחותי שוכבת בבית חולים.. באתי כי אנחנו צריכים לדבר" אמרתי "אוקיי אז תדבר" היא אמרה "אני אקצר את זה.. אני רוצה הפסקה מהקשר שלנו" אמרתי "מה? למה?" היא שאלה
"אני אוהב אותך מאוד אבל כשאני איתך אני לא שם לב ואני פוגע באשלי.. בגללי היא נמצאת במצב הזה, במשך כל השבוע שהייתי לצידך פגעתי בה בלי לשים לב" אמרתי "איך זה קשור אליי?" היא שאלה "קשור, כשאני איתך אני לא שם לב לעולם" אמרתי "איזה שטויות, פשוט תגיד שאתה רוצה שניפרד וזהו למה אתה מזיין לי את השכל?" היא צעקה "מה הקשר אני לא רוצה שניפרד אני בסך הכל רוצה הפסקה עד שהעיניינים ירגעו טיפה" הסברתי "טוב תעשה מה שאתה רוצה" היא אמרה "סבבה ביי הילי" אמרתי ונישקתי אותה בלחי, נשיקת פרידה והלכתי..
חזרתי הביתה נכנסתי לחדרה של אשלי נשכבתי במיטתה והרגשתי ריקנות, היא הייתה צריכה לישון פה עכשיו, השם שלי לא היה צריך להיות חרוט לה על היד, היא הייתה צריכה להישאר מאושרת..
קמתי מהמיטה וחזרתי לבית חולים לא לפני שקניתי מלא בלונים וקופסת שוקולד, נכנסתי לחדר של אשלי והסתכלתי עליה ישנה טרוי היה לצידה והחזיק את ידה הוא היה מנומנם אך כל פעם פתח את עיניו, רואים שאכפת לו ממנה.
"טרוי" קראתי לו בשקט והוא הסתובב "אתה פה כבר ארבעה ימים, תחזור הביתה אני אהיה איתה" אמרתי "בטוח?" הוא שאל והינהנתי "רק תן לי את המספר שלך וקח את שלי ונהיה בקשר מחר" אמרתי והחלפנו מספרי טלפון "תשמור עליה" טרוי אמר והסתכל עלייה בחיוך "כן המפקד, תחזור מחר אחי" אמרתי ולחצתי את ידו "תודה על הכל" אמרתי "על לא דבר" הוא אמר והלך. התיישבתי ליד אשלי והחזקתי את ידה וכבר לא הרגשתי את תחושת הריקנות הזאת וכך נרדמתי לידה..
~ בוקר ~
התעוררתי מצעקה קטנה של אשלי "מה יש לך? זה בוקר תני לישון" אמרתי מנומנם "מה אתה עושה פה?" היא שאלה וזילזלה בי והאמת אחרי איך שהתנהגתי אלייה זה מגיע לי שתזלזל בי "באתי להחליף את טרוי.. לא מגיע לו לישון במיטה שלו, בבית שלו אחרי שלושה ימים שהוא היה איתך ולא עזב אותך?" שאלתי למרות שהתשובה לשאלה שלי ידועה מראש "בטח שמגיע לו" היא אמרה "עכשיו תחזרי לישון ותני לי לישון בשקט" אמרתי "מה זה כל הבלונים האלה? טרוי קנה לי אותם?" היא שאלה "אני קניתי לך אותם" אמרתי "אתה? למה קנית לי בלונים ושוקולד.. אני לא הילי" היא אמרה "אני יודע אבל עדיין אני מרגיש כל כך רע בגלל כל מה שאמרתי לך ואיך שהתנהגתי אלייך" הסברתי "ולגבי הילי.. אני והיא נפרדנו.. עכשיו אני יכול בבקשה לחזור להיות דילן סמית' שאת אוהבת?" שאלתי "בטח שאתה יכול" היא אמרה בחיוך "אשלי כל כך התגעגעתי אלייך" אמרתי וחיבקתי אותה והיא נאנחה אנחה מתוקה כל כך והניחה את ראשה על החזה שלי וכך נרדמנו..
"בוקר טוב לכם" התעוררנו מקולו של שון, פתחתי את עיניי בבהלה "הו בוקר טוב גם לך שון" אמרתי "בוא נסגור על צהריים טובים אחי, השעה שתיים עשרה בצהריים" שון אמר "מה שתיים עשרה? כמה זמן ישנו?" אשלי שאלה "ארבע שעות" עניתי "איך ישנתם?" טרוי נכנס לחדר עם חיוך "טרוי" אשלי קראה בשמו בחיוך "מה קורה יפה?" הוא שאל "יותר טוב, האמת מעולה" היא ענתה בחיוך "רק מחכה לצאת מפה ולחזור לשגרה" היא אמרה "כן תחזרי כבר משעמם בלעדייך" ליה אמרה וחייכתי גם אשלי חייכה וליה חייכה בביישנות והעיפה עליי את מבטה "אשלי סמית' אנחנו רוצים לבצע כמה בדיקות אחרונות לפני השיחרור שלך" האחות מאותו יום שבו אשלי התאשפזה הופיעה וסימנה לנו שעלינו לחכות בחוץ, אשלי הינהנה וכולנו יצאנו לחכות בחוץ..
- נקודת המבט של אשלי -
אני ודילן השלמנו סוף סוף ואני מאוד מקווה שהוא באמת התכוון להתנצלות שלו למרות שאני לא צריכה לחשוב על זה כי הוא אח שלי אני פשוט לא רוצה לפגוע בעצמי שוב ולהיכנס לבתי חולים "סוף סוף אפשר לצאת מפה" אמרתי אחרי שיצאתי מהחדר עם בגדים שסקיי וליה דאגו להביא "אמרתי לך שזה יראה עלייה מושלם" סקיי אמרה לליה "ברור שזה יראה מושלם זה על אישתי וכל מה שאישתי לובשת הוא מהמם" ג'ון מיהר להגיד ואני ציחקקתי "בואו נצא מפה כבר נמאס לי לראות קירות לבנים" אמרתי וכולם קמו "רוצים ללכת לים?" שאלתי כשכולם כולל טרוי ישבו בחדרי שקטים ומשועממים "כן בואו חום איימים היום ואני חייבת שיזוף" סקיי אמרה "את מזרקור משתזפת" שון אמר "אויש תשתוק שיזוף זה כיף" סקיי אמרה "אם חברה שלי אומרת" שון אמר ונישק את סקיי ואני עמדתי שם פעורת עיניים ופה "אנשים תמצאו לכם חדר.. יש לי אישה לנשק" ג'ון אמר ונישק אותי אך עצרתי "העלמה סקיילר אורלנדו ואדון שון לוי.. יש לכם משהו לספר לי שאני לא יודעת" אמרתי והרמתי גבה אחת למראה ביצ'י בקטנה "אנחנו זוג" סקיי אמרה ונישקה את שון "מזל טוב יפים שלי ממתי?" שאלתי אחרי שהתרככתי ונישקתי אותם "יום אחרי שנכנסת לבית חולים" שון אמר בחשש "מזל טוב יפים שלי אני מקווה שילך ביניכם" אמרתי וחיבקתי אותם שוב "בטח שילך בינינו סוף סוף היא לקחה את הגבר האמיתי" שון השוויץ בעצמו והרים את החולצה כדי שכולם יראו את הקוביות "בטח שאני אקח אותך, אתה הגבר שלי" סקיי אמרה ונישקה אותו.
כולנו עמדנו והסתכלנו מהצד "איזה יפים הם" ליה הפצירה "הכי יפים בעולם" הפצרתי מהופנטת "הלו הלו אנחנו יפים" ג'ון קפץ להגיד "ברור נסיך שלי" אמרתי ונישקתי אותו..
~ כעבור שבוע ~
עבר שבוע מאז אותו יום ולא ממש השתנה משהו, סקיי ושון עדיין ביחד, אני וטרוי ממש התקרבנו והוא עבר ללמוד בבית ספר שלי וגם עבר לגור לבד (מתנה מההורים ליום הולדת) אני ודילן ביחסים ממש טובים וכך גם אני וג'ון ובאופן מפתיע במיוחד הם מסתדרים וליה סיפרה לי על הרגשות שלה כלפי דילן ואני ממש שמחתי כי הם יכולים להיות זוג מדהים והילי? שבוע שלם לא הייתה בבית הספר ונתנה לי כמה ימים כיפיים בבית הספר עם החברים..
"אשלי קומי כבר" קמתי בבוקר מנפילת כרית על ראשי מילמלתי כמה מילים חסרות משמעות והמשכתי לישון "נו אשלי אנחנו נאחר" דילן אמר ואני קמתי בחוסר חשק "דילן אני כבר אמרתי שאני שונאת אותך?" שאלתי "אבל אני מאוהב בך אחותי" הוא אמר ואני צחקתי ונישקתי את ראשו והלכתי לעשות את אירגוני הבוקר שלי, לבשתי חולצה לבנה חלקה ורפוייה שקצת חושפת את הבטן עם ג'ינס כחול בהיר ונעלתי נעלי סופרסטאר של אדידס התאפרתי בקטנה ופיזרתי את שיערי התזתי בושם ושמתי כמה תכשיטים וירדתי למטה "בוקר טוב אימוש ואבוש" אמרתי וחיבקתי אותם "בוקר טוב מותק" הם אמרו "מה קורה יפה אחת?" הסתובבתי וראיתי את טרוי "מה קורה נסיך?" שאלתי בחיוך וחיבקתי אותו חיבוק ידידי ודיברנו קצת בינתיים הספקתי לאכול "אתם באים?" דילן שאל והינהנו עליתי למעלה ולקחתי את התיק שדאגתי לסדר יום לפני הוצאתי את הטלפון מהחשמל וירדתי למטה "נלך?" שאלתי ויצאנו התחלנו ללכת לבית הספר ובדרך הצטרפו כל השאר "אתה יוצא איתי לריצה היום או שיש לך משהו?" שאלתי את טרוי "לא היום אין לי כלום" הוא אמר וחייכתי "חבורת עצלנים שלי, בואו נעשה מתישהו ריצה קבוצתית הרי כולנו בכושר" הצעתי "למי קראת עצלן יא פדלעה" דילן אמר "תראו את זה אם לא אני הייתה מדלדל עכשיו יא כוסון" אמרתי וצחקוק עלה בקולי והוא הרים את החולצה והשוויץ בקוביות "טוב אנחנו לא נגיע ככה בזמן אם כל אחד ישוויץ בקוביות שלו" סקיי אמרה "טוב טוב תגידי שאת נמסה פה מרוב יופי ונפסיק" שון אמר וצחקנו "רק מהיופי המושלם שלך אני נמסה" סקיי אמרה "אאוץ' זה כאב" דילן אמר וכולנו צחקנו והמשכנו ללכת נכנסנו לבית הספר וזימזמנו את השיר שהיה ברקע "סקסי שלי התגעגעתי אלייך" הילי רצה לדילן ונישקה אותו "עזבי אותי" דילן אמר "אתה בא אליי היום?, אני רוצה לשחק איתך" היא אמרה לו "מה הולך פה?" ליה שאלה "אה דילן לא סיפר לכם?" הילי שאלה בזלזול והסתכלה עליי "מה יש לספר?" שאלתי בזלזול "אני ודילן שכבנו"...
YOU ARE READING
Anything Is Possible
Romanceהקדמה: האם באהבה כל האמצעים כשרים כמו במלחמה? האם באהבה באמת מרגשים שהכל אפשרי?... 'הכל אפשרי' זהו סיפור המשך לסיפור "Stay Strong". את הסיפור תוכלו למצוא בדף שלי. הסיפור 'הכל אפשרי' מכיל: - מכות - קללות - תכנים מיניים - סכנת התמכרות