Bloody Love 7.Bölüm: "The war begins."

287 28 9
                                    

Beklettiğim için herkesten özür diliyorum.Ve Evernote hesabımı, çalındığından 1 gün sonra ve içine tüm yeni bölümleri silinmiş vaziyette boş bir not defteri beni beklerken ele geçirdim.

Vote ve yorum istiyorum.CİDDİYİM :( Üzülüyorum amaa...

Sürç-ü lisan ettikse affola.Hadi iyi eğlenceler...

 -*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-

"Boynundaki zincirde ne var Harold?"

"Harry' yazan bir kolyeydi ama kaybettim."

"İyi de...Senin ismin Harold Edward değil mi?" dedi kız gülümseyerek.

"Evet ama...Herkes bana 'Harry' diyor."

"Harry'nin anlamı ne?"

"Hükümdar' demek.Victoria ne demek?" diye sordu çocuk zinciri tekrar kazağının içine sokup düşen kar tanelerini izleyerek.

"Zafer' demek."

Çocuk aniden oturduğu banktan kalktı ve kızın yüzüne baktı.

"Sen benim zaferimsin Victoria.Sana ne olursa olsun ulaşacağım."  

-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-    

"Ne dedin?" diye soludu Harry karnıma sürtünen buklelerini kaldırarak.

"Yapamam Harry,kalk üstümden!"

"Bak...Eğer sorun dudağını emmemse...Bunu bir daha yapmam."  

Dirseklerimden destek alıp hafifçe doğruldum.  

"Hayır Harry...Sen biliyorsun..." dedim gözlerimi karşı duvardaki baykuşa sabitleyerek. "Anladım." diye mırıldandı bedeni yatağı terkederken.  

Ya oda çok serindi ya da bu gergin konu kanımı donduruyordu. Havayı yumuşatmak istercesine "Duvardaki baykuş ne? dedim kendimi dikleştirip başlığa yaslanırken.  

"O mu..." dedi arkasını dönüp baykuşa ufak bir bakış atarak. "O konseyin simgesi.Her safkan vampirde bir tane vardır."  

"Ne yani?Şimdi bu eski moda GPS gibi mi?'Hey millet!Bir safkanımızı kaybettik.Hadi baykuşa soralım!'" dedim sesimi ilginç bir tona sokarak.  

"Hayır." dedi gözlerini devirerek.

"Bu bize bazı yetkiler veren ve o yetkilerin de en ufak bir hatayla alınabileceğini hatırlatan bir sembol."  

"Yetkiler?" diye sordum tek kaşımı kaldırarak.  

Harry'nin gözlerinden belli belirsiz bir acı geçip gitmişti.

"Aç mısın?" diye sordu konuyu değiştirmek istercesine. Daha fazla üstüne gitmek istemedim. "Her zaman." dedim gülümseyerek.   Harry kollarını iki yanıma koyup yatağa uzandı ve 32 diş sırıtmaktan kopacak dudaklarımın üzerine bir buse bıraktı.  

"Seni bu evdekilerle doyurabileceğimi sanmıyorum.Benimle ava gelmek ister misin?Bana kan..." dedi başıyla kendi bedenini işaret ederek "...sana da et lazım."

"Ava giden avlanır,unutma." dedim yüzümdeki sırıtışı artırarak.  

 -*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-  

"Ses çıkarma Vic." diye fısıldadı Harry ağacın arkasındaki yerimizde gizlenirken.

"Ses çıkarsam ne olacak?!Bahse varım o hayvandan hızlı koşuyorsundur."

Bloody LoveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin