Merhaba şekerparelerim =)
Bu bölüm biraz uzun olduğu için 2'ye böldüm.Diğer parçayı kısacık bir zamanda yayınlayacğım.
Bu bölümde farklı bir teknik kullandım.Başta yazdığım anıyı parçaya dağıttım.İtalik kısımlarda mevcuttur.
MM'deki şarkıyla okuyun zevki çıksın.
BOL BOL YORUM YAPMAYI VE VOTE'LAMAYI UNUTMAYIN LÜTFEN =)
Sizi seviyorum....
-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-
"Takım elbisem yakışmış mı Vic?" dedi ceketini düzelterek.
Ellerimi göğsümde birleştirip boydan boya vücudunu süzdüm.Mezuniyet gecesindeki tüm kızları bayıltabilecek kadar yakışıklı görünüyordu.
Etkilenmemiş gibi görünerek "Moda anlayışın küflenmiş Harold."
"Ciddi misin?"
Verdiği aşırı tepkiye gözlerimi devirerek "Sakin ol Kurbağa Prens.Biraz ekleme yapıp değiştirebiliriz."
"Tamam.Ama beni palyançoya çevirirsen,senin mezuniyetinde intikamımı alırım." Ukala gülüşüne aynı şekilde cevap verdim.
"Makyajla başlayalım."
-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-
Karen ve Flynn'in acıyan bakışlarına aldırmadan gözyaşlarımı sildim ve telefonu cebime attım. "Seni bulacağım lanet pislik." diye fısıldadım fenerimi ileri doğrultarak.
"Yerde kan izleri var."
Eğilip neredeyse göl oluşturmuş kana parmağımı batırdım.Sıcaktı.
"Fazla uzaklaşmış olamaz."
Karen ve Flynn'i kontrol etmek için arkamı döndüm.
Kaşlarımı kaldırarak "Neden orada duruyorsunuz?"
Flynn telaşlı bir ses tonuyla "Bir vampir engeli var Victoria.Biz ilerleyemiyoruz."Bunun beni güçsüz kılmasına izin veremezdim.Yalnız kalmaya alışkın bünyem bunu kolayca kabul edebilirdi.
"Siz dönün. Ben devam ederim. "
"Bir vampirin karşısında bir insanın ne kadar şansı olduğunu biliyor musun? " diye bağırdı Karen. "Yüzde 0!"
"Umurumda mı sanıyorsun? Ölmekten korkuyor gibi mi görünüyorum?" diye bağırdım aynı ses tonuyla.
Arkasını dönüp sağ elini havaya kaldırarak "Ne yaparsan yap...Hadi Flynn! "
Flynn,bir bana bir de Karen'a baktı.Kararsız kalmış gibi görünüyordu.
"Flynn?!"
Karen'in sorgular sesi karşısında Flynn çaresiz kalmıştı.
"Şunu tut." dedi Flynn elindeki nesneyi bana atarak.
Harry'nin kolyesi avuçlarımda duruyordu.
Elimde bir iki tur çevirdikten sonra hızlıca boynuma taktım ve ilerlemeye başladım.Flynn'in yankı yapan sesini güçlükle duymuştum.
"Dikkat et Victoria. Kanmak için çok masumsun."-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-
"Merhaba." diye seslendi küçük bir kız. Tam önümde durmuş masum bir gülümsemeyle elini sallıyordu.
"Ne arıyorsun burada? "
Çocuk,ellerini kenetleyip karnına koydu.
"Arkadaşımı kaybettim. Gördün mü?"
Çocuğa yaklaşarak "Arkadaşın kim?"
"Harold ile saklambaç oynuyorduk."
Duyduğum kelimeler şoka girmem için yeterli bir sebepti.
Çocuğun önünde diz çöktüm ve ellerini tuttum.
Hareketimden irkilmesine rağmen elini çekmedi.
Kafamı kaldırıp yüzüne baktım.
"Ben de Harold'ı arıyorum Victoria. "
Açık kestane saçlar ve parlak yeşil gözler benim çocukluğumdu.Prensesler gibi giyinir bir dersten diğerine koşardım.Fransızca, şan dersi, dans...
Dikkati çabuk dağılan biri olduğum için hemencecik sıkılır, öğretmen bozuntuları çileden çıkarırdım.
Sonra da anneme yapılan "O serseriyle görüştükçe ahlâkı bozuluyor. "tarzındaki şikayetleri dinlerdim.
Onlara göre bir serseri olabilirdi ama benim için her şeydi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bloody Love
FanficPaylaşmayı hepimiz severiz,değil mi?Ekmeğimizi,suyumuzu...Peki paylaştığımız şey kalbimizse?.. İki bedenin ve tek kalbin hikayesi...Kanla yazılmış bir "aşk" hikayesi... I am thinking of you (seni düşünüyorum ) In my sleepless solitude tonight (ıssız...