We lopen nu door de slurf en ik ben zenuwachtig naar de vakantie en voor t vliegtuig. Ik ben namelijk doods bang voor vliegtuigen en niemand weet dit nog... Met tintelende knieën loop ik het vliegtuig binnen en ga op mijn plaats zitten. Ik gooi wat handbagage in de kasten boven ons en ga op mijn plek zitten. Noa komt naast me zitten en pakt m'n hand vast. "OMG Skye k heb er zin in babe!" Giechelt ze. "Jah.." Mompel ik met een nerveus lachje er achter aan.
"Skye wat is er toch? Vanaf t begin van de slurf tot nu ben je al stil.. Is t je maandelijkse periode ofzo?" "Wacht? Wat!! Nee-nee-nee nee!!" Ratel ik snel in een stuk door. "Watdan?" Gelukkig worden we onderbroken door de piloot en stewardessen die een nooduitleg doen. Shitt ik haat dit soort uitleggen dan ga ik alleen maar denken dat t fout gaat. Aargh. Ik besluit mijn telefoon en oortjes uit mijn tas te halen.
Ik zie dat Zayn en Liz achter ons zitten, een naar gevoel betreed mijn lichaam.
Skye wtf t is je eigen fout! Jij deed steeds zo afstandelijk.
Ik besluit me er niets van aan te trekken en nestel me in de stoel. Ik plug mijn apple-oortjes in mijn oren en stop het plugje in mijn IPhone, k zet spotify aan en kijk door t raam naar buiten.Ik merk dat we aan t opstijgen zijn en er vormen zich allemaal kriebels in mijn buik. Ik probeer me op het nummer te richten maar dat lukt me niet helemaal. Ik adem een paar keer diep in en uit maar t werkt niet. Op mijn oren staat nu een hoge druk en vallen daardoor dicht. Ik gaap en slik maar ze gaan niet open.
Ik kijk Noa met een twinkeling van bangheid en nerveusheid aan en pak toch maar haar hand vast.
Pov Noa
Ik wil Skye verbaasd gaan aankijken en mijn hand van haar hand loslaten, maar ik besluit t niet te doen. Ik zie bange, maar ook nerveuze twinkelingen in haar ogen.
"Skye vertel t maar als je er klaar voor bent" zeg ik uiteindelijk. Ze knikt en er verschijnt een glimlach op haar gezicht. Ze laat m'n hand los en haalt een oortje uit haar oor en geeft hem aan mij. Ik pak hem aan en plug hem in mijn oor.
Sorry Voor t kortte hoofdstukje, maar wat vinden jullie van die Pov? Ik ben van plan dit vaker te doen dus wat vinden jullie er van?
~.ik wil nog ff m'n excuses aanbieden voor deze late update, want volgens mij was de vorige update al meer dan een week geleden en persoonlijk vind ik t ook erg irritant als iemand maar niet update whahaha. Dit komt voornamelijk door school omdat ik hard aan t leren ben voor toetsen die docenten allemaal bij elkaar proppen. :( I'm sorry X.~
JE LEEST
I'm Just a girl 2 (voltooid!)
Teen FictionDit verhaal is een vervolg op mijn 1ste boek I'm JUST a girl. Ik raad je dus aan om dat boek eerst te lezen voor dat je dit boek gaat lezen X Skye is nu inmiddels 18 en neemt een tussen jaar met de groep. Dit boek begint met de zomer vakantie en ze...