Hf 6

75 7 0
                                    

Ik bewonder nog een keer mijn kamer of eigenlijk logeer kamer en gooi uiteindelijk mijn koffer op het kingsize bed. Ik ben van plan alles uit te gaan pakken en in de reuze inloop kast te gaan zetten. Esmee,  Noa, Liz en ik hebben dan ook besloten super veel te gaan kopen hier in Miami dus ja. Ik zou hier denk ik wel voor eeuwig kunnen wonen!

Toen ik alles er in had staan keek ik tevreden rond

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Toen ik alles er in had staan keek ik tevreden rond. Ik liep de inloopkast of eigenlijk ruimte weer uit en sloot de deur. Toen ik mijn kamer uit wilde lopen werd ik tegen gehouden en tegen de muur aan gedrukt.

Ik had niet de kans om te kijken wie het was, want er werden al snel een paar lippen op de mijne geplant een beetje ruw maar vol met passie.

Ik trok me terug omdat ik al snel merkte dat het Zayn was en duwde hem van me af. "Wtf Zayn!" Schreeuwde ik.

"Je vondt het lekker" zei hij met knikkende wenkbrauwen.
"Nee je bent gewoon een klootzak die met zijn tengels van mij af moet blijven. Als je aandacht te kort hebt mag je een van je sletjes nemen"

Ik draaide me om, maar hij pakte mijn arm vast. "Waarom ben je zo kut geworden skye?" "Omdat ik je niet hoef" en hierbij draaide ik me om en liep naar de deur toe. Ik bleef even staan en zei toen. "Owja en ik wil dat je binnen 10 seconden mijn kamer uit bent" "of anders?" Zei hij met een grijns op zijn gezicht.

"Zayn ik heb geen zin in dit spel en nu mijn kamer uit donderen" toen ik dit gezegd had zette ik mijn zonnebril op en liep mijn kamer uit.

Ff een kort hoofdstukje omdat ik veel moet leren. Sorry X

I'm Just a girl 2 (voltooid!)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu