Als ik de trap eenmaal af ben loop ik op Zayn af en laat me in zijn armen opnemen. "Hee baby," mompelt hij tegen mijn haren aan.
Ik grijp de kraag van zijn witte polo zachtjes vast en snuif zijn geur op.
Ik druk me steviger tegen hem aan en hij plant een kusje op mijn haren.
Als de rest er is glip ik uit zijn armen en loop ik samen met Esmee de oprit op en vervolgens weer af onderweg naar een Club.
Ik marcheer omarmt met Esmee door een straat gevolgd door de rest van de groep. Als we eenmaal bij de club zijn verlos ik me van Esmee en laat ik mijn ID zien.
De bewakers knikken goedkeurend en als de 1ste van de groep loop ik de club binnen. Het is er al erg rumoerig en je kunt al de smerige alchohol luchten opsnuiven.
Ik loop naar een open plek toe en er word al snel een roodbekertje in mijn hand geduwd. Zonder er Bij na te denken wat er in kan zitten werk ik het in een keer naar binnen.
Ik gooi het bekertje in de prullenbak en wacht op de rest van de groep.
Er worden twee armen stevig om mijn nek geslagen en een schok van bangheid gaat door mijn lichaam. Gevolgd door een glimlach als ik merk dat het Zayn is.
Ik draai me om en druk me dicht tegen zijn gespierde bovenlichaam aan. Een zwerm met vlinders vult zich weer in mijn buik. Ik heb me nog nooit zo veilig gevoeld bij een jongen. Het voelt vertrouwd en fijn.
Nu lijkt het alsof ik zo'n sletje was bij Jesse, maar bij Zayn voelt het gewoon beter. Ik kan mijn gevoelens voor iemand toch niet besturen?
Ik laat hem langzaam los en glip uit zijn armen. Ik gris Liz bij Jesse vandaan en sleur haar mee naar de bar. Ik druk een rood bekertje in haar handen en samen teugen we hem in een slok naar achter.
Liz grijnst naar mij en we nemen er nog 3 achter elkaar. Nu voel ik me al een stuk beter en downer. Ik merk al flink dat ik dronken ben en sta hysterisch met Liz te dansen als ik plotseling een bobbel tegen mijn kont aan voel.
Liz kijkt me afkeurend aan. Ik draai me om en duw hem van me af. Ik pak Liz haar hand vast en samen rennen we door de menigten heen. We lachen wat en komen uiteindelijk uit bij de wc en de garderobe. Ik pleur mijn tas in een kluisje en doe t sleuteltje van het kluisje om mijn enkel.
Liz doet het zelfde en vervolgens lopen we de wc's binnen.
Ik kijk in de spiegel en zie 2 verlepte en stom dronken meisjes in de spiegel. Liz ziet het ook en samen belanden we in een dronken slappen lach.
Ik laat wat water in mijn handen stromen en wrijf het over mijn gezicht heen zodat er wat lelijke vlekken verdwijnen. Ik doe mijn haren opnieuw en zie dat Liz het zelfde doen.
Als we er weer helemaal top uit zien knikken we naar elkaar strijk ik mijn jurk glad en lopen we de disco weer in.
We lopen naar onze groep toe die om een tafeltje met shotjes heen zitten. We gaan er bij zitten en al snel spelen we yaay OR nahh.
We hebben de naam van dit spel zelf verzonnen, omdat het dan wat geheimzinniger klinkt.
De bedoeling van het spel is dat je een vraag stelt. Als je dit wel hebt gedaan drink je een shotje zo niet dan doe je dat dus niet.
Jack begint.
"Ik heb de vakantie nog niet gezoend" Ik zie dat Noa en Jesse een shotje pakken gevolgd door de rest van de groep. (Ik dus ook)We kijken elkaar verbaast aan en Esmee stelt de volgende vraag.
"Ik ben deze vakantie nog met niemand naar bed geweest."
De helft van de groep neemt een shotje. Maar ik ben een van de helft die dit dus niet doet.
Na Jesse en na Noah durfde ik niet meer. Het was zo'n grote schrok dat ik het niet meer deed. Ik ben er nu bang voor. Het voelt als of ik nog niet ontmaagd ben en het dus niet durf.
James knikt naar ons met het teken dat hij aan de beurt is.
"Ik ben nog nooit zwanger geweest"
Zegt James met een grote grijns starend naar mij.Ik laat het nog even tot me door dringen en staar naar de starende gezichten.
Hoe durft ie! Ik ben zijn zusje! Waarom zou hij me willen kwetsen met zoiets! Gadverdamme wat een asholl!
Dat je met zo'n spelletje achter iemands ware aard kunt komen.Ik sta boos op en grijp twee shotjes vast de ene drink ik in een teug op en de ander gooi ik over James heen. De groep staart mij nu met open mond aan. "ASHOLL!" Vloek ik hem na.
Ik ren weg en been door de menigten opzoek naar de garderobe. Ik voel me weer helemaal down door het shotje en even lijkt het als of ik het begeef maar ik pak mezelf weer op. Ik open het kluisje en gris mijn tas er uit.
Ik ren naar buiten en hoor geroep van achter mij. Ik draai me met een ruk om en kijk in de spijtige ogen van James, en de medelijdende en boze ogen van Noa en Zayn.
JE LEEST
I'm Just a girl 2 (voltooid!)
Teen FictionDit verhaal is een vervolg op mijn 1ste boek I'm JUST a girl. Ik raad je dus aan om dat boek eerst te lezen voor dat je dit boek gaat lezen X Skye is nu inmiddels 18 en neemt een tussen jaar met de groep. Dit boek begint met de zomer vakantie en ze...