Hf 10

90 6 0
                                    

Ik lig lang uit op mijn bed en krijg maar niet de moeite bij elkaar om uit bed te stappen, want t is inmiddels al bijna 11 uur

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik lig lang uit op mijn bed en krijg maar niet de moeite bij elkaar om uit bed te stappen, want t is inmiddels al bijna 11 uur. Ik kijk nog een keer op mijn telefoon en spring dan uit mijn kingsize bed.

De deur zwaait open en een topless grijnzende Zayn staat in de opening. "Gewaagd!" Zeg ik lachend. Ik kijk snel naar mijn kleding en zie dat ik een iets te kort oversized jurkje aan heb. "Staat je goed" "ach niet zo slijmen en ga mijn kamer uit" zeg ik lachend.

Hij loopt mijn kamer weer uit en slaat de deur achter zich dicht.

Owke ik had wel verwacht dat hij vroeg met het spel zou starten maar zo vroeg en gwn mijn kamerdeur open zwaaien Nehh. Ik huppel naar het raam en staar naar Miami beach. De zon schijnt al volop en ik krijg een glimlach op mijn gezicht. Vandaag Sneek ik gewoon via de trap naar Miami beach. Alleen.

Ik loop naar mijn inloop kast en gris er een witte bikini uit en een mooi zacht oranje jurkje uit die een beetje aan de korte kant is. Ik loop naar de badkamer en stap snel ff onder de douch. Na 2 minuten douchen stap ik er uit en trek ik het aan. Ik föhn mijn lange blonde haren even waar door het er nu lekker beachie uit ziet. Ik pak wat licht bruine sandaaltjes uit mijn inloop kast en trek ze aan. Ik poets nog snel ff mijn tanden en loop de trap af naar beneden.

Een maal beneden loop ik naar Zayn toe die voor t zwembad staat en duw hem er in. Dit keer blijf ik wel staan. "Loveyouuuu!!" Roep ik hem na. Ik hoor wat jongens lachen en ik draai me met een brede grijns om.

Ik loop naar binnen en gris wat oreo's uit een kastje. Owke dit word dus mijn ontbijt. Zo nonchalant dat ik ben prop 1 oreotje in mijn mond en spoel mijn mond nog ff met wat water. Esmee komt met flinke passen op mij afgelopen. Ohoh die beloofd niet veel goeds.

"Skye malik! Je moet meer eten! Een normaal mens heeft niet genoeg aan een klein koekje voor het ontbijt!" "Ach stel je niet zo aan! Bemoei je niet met mij! Ik ben anders dan normale mensen oke!" Zeg ik nu best wel hard ik schrik van mijn toon, maar elk woord die ik uitspreek meen ik. Ze behandelen mij als een klein kind die zijn hele bordje moet leeg eten. Ik let gewoon een beetje op mijn lijn meer niet.

"Skye ik meen het! Ik ben bang dat je een anorexia patiënt bent!" Roept ze nu veel te hard. Oke nu is het klaar!

"WTF ESMEE! OKE DAN BEN IK TOCH EEN ANOREXIA PATIËNT WAT HEB JIJ ER MEE TE MAKEN EN TE BEMOEIEN!" Roep ik super hard terug.

Oke iedereen heeft dit kunnen horen shitt. Ik draai me om en been naar buiten. Een traantje valt over mijn wangen. Ik been langs het zwembad en loop de trap af naar het strand. Ik laat me mee sleuren door de wind en laat me uitgeput op een duin vallen.

Ze heeft gelijk ik heb een vorm van anorexia tenminste dat had ik. Ik stopte regelmatig mijn vinger in mijn keel maar dat is over. Ik let gewoon meer op mijn eetpatroon dan andere en door de anorexia ben ik gewoon gewend om zo weinig te eten. En ik heb er dan ook geen zin in.
Ik spring van de dijk af.

Ik ren naar de zee toe. Ik loop de zee in tot dat de zee mijn jurkje bijna raakt. En ja dat is hoog. Het water is lauw maar niet heel warm. Het liefste laat ik me nu door de zee mee sleuren gewoon ff weg van de wereld en even denken aan andere dingen.

Ik hoor mijn naam en kijk snel achter om. Zayn komt op me afgerend. Zonder na te denken spring ik in het water. Het is eigenlijk erg koud maar het boeit me niet. Ik word mee gesleurd door de golven en het voelt fijn. Net op het moment dat ik geen adem meer krijg pakt een sterke hand mijn arm vast en trekt me uit het water.

Ik zie dat het Zayn is wat ik wel had verwacht. Ik haal heel snel achter elkaar adem omdat ik zuurstof tekort had. "Skye wtf.." Is het enige wat ik hoor.

Ik word mee gesleurd in een omhelzing door twee sterke gespierde armen. Ik leg mijn hoofd tegen Zayn zijn schouder aan. En laat tranen over mijn wangen rollen. "Zayn.." "Stil maar" hij tilt me op en tilt me het water uit.

"Het was geen zelfmoord poging maar ik wilde gewoon ff tot rust komen.." Fluister ik in zijn oor.

Zooo even een ander hoofdstukje. Wat vinden jullie er van?

Ps: ik ben aan het werken aan een heel nieuw boek die heel ergens anders over gaat. Ik ga hem waarschijnlijk publiceren als dit boek almost Done is. Ik hoor graag jullie reacties hier over en kan niet wachten.

Loveyoualll

I'm Just a girl 2 (voltooid!)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu