We rijden de lange oprit weer op terug van de winkel. De groep Appte dat iedereen zelf voor hun eten moest zorgen zodat iedereen happy zou zijn en zodat je geen rekening met een ander hoeft te houden.
Ze Appte ook dat we vanavond gaan stappen. Noa en ik hebben allemaal Donuts gekocht en avond eten voor ons zelf om te gaan koken en op te eten op het kookeiland.
Ik stap uit de jeep en doe hem op het slot we lopen charmant het huis binnen en zetten onze boodschappen op t eiland.
"We gaan gwn lekker eten waar wij zin in hebben en netflixen ofzo" zei Noa met een glimlach.
Ik vormde een glimlach op mijn gezicht. "Of we gaan eerst eten maken doen het op borden en op een dienblad en gaan er vervolgens mee op een loungebed voor het zwembad liggen in onze bikini." Zeg ik lachend."Aha je begrijpt t spel" zegt Noa lachend. "Yaayy girl!" Lach ik
"Maar dan trek ik alvast mijn mooiste bikini aan en gaan we daar in gelijk koken!" Zeg ik met een charmante face.
Ze knikt en we lopen allebei naar onze eigen kamer om ons om te kleden.Ik trek een Blauw met wit gevlekte bikini aan en laat er een strand blauwe strandjas over heen vallen. Ik kam mijn haar los over mijn schouders heen en trek witte slippers aan. Ik loop weer naar beneden en zie dat Noa een knal rode bikini aan heeft. Het staat haar mooi maar vooral sexy.
Ik loop naar haar toe en kom naast haar staan. "Nou girl wat gaan we koken?" Zeg ik met een grijns.
Ik doe een kastje open en pak er onze net gekochte bami uit. Uit een ander kastje pak ik wat groentes, satéstokjes en satésaus. Noa heeft de pannen op t kookblad gelegd. Ik gooi er wat bami in en kook wat.
{......}
De bami is nu klaar en t ziet er heerlijk uit! We hebben t op 2 bordjes gegooid en daarna op een dienblad met een glaasje drank ernaast.
We lopen naar buiten en zien dat de jongens aan t zwemmen zijn. "Lets go" zeg ik met een grote grijns op mijn gezicht."Onze huisvrouwtjes hebben voor ons gekookt?!" Roept Liam van uit t zwembad.
"Ja klopt heerlijke bami voor 2 prachtige meiden" zegt Noa lachend. Ik lach mee en we gaan met ons eten op een loungebed liggen.
{......}
Ik wil naar binnen lopen maar word tegen gehouden door Zayn die zijn armen om mij heen slaat. Hij gaat met een vinger door de restjes saté saus en likt zijn vinger af. Hij betast me lichtjes en grijnst. Ik knipoog en loop verder naar binnen ik zet mijn bord in de vaatwasser.
En ren naar buiten ik gooi mijn strand jas op een ligbed en ga voorzichtig achter Zayn staan die voor het zwembad staat. Hij is met Nate aan t praten.
Ik knipoog naar Zayn die vervolgens terug knipoogt als ie zich wil omdraaien duw ik hem in t zwembad van af hier ging t heel snel.
Iets te snel. Want doen hij er in viel trok hij mij mee en nu lagen we samen omarmd in t zwembad.
Ik wil terug naar boven zwemmen voor adem maar Zayn houd me vast. Ik draai me om en geef een water kusje op zijn schouder. Ik draai me met een Ruk weer om en zwem gauw naar boven voor adem.
Er worden al gauw weer armen om mijn middel geslagen. Een fijne lekker tinteling giert door mijn lichaam. Ik draai me langzaam om en kijk nu recht in Zayn zijn glinsterende blauwe ogen.
Hij staart naar mijn lichaam en lippen en ik naar die van hem. Hij wil zijn lippen op de mijne drukken maar ik draai me om en loop het zwembad trappertje op.
Ik draai me om en grijns naar Zayn die met beduusd aan staart. Ik pak mijn strandjas en loop naar Noa toe die alles heeft gezien.
"BAM bitch" zegt Noa met een open mond.Ik grijns en loop naar binnen.
JE LEEST
I'm Just a girl 2 (voltooid!)
Teen FictionDit verhaal is een vervolg op mijn 1ste boek I'm JUST a girl. Ik raad je dus aan om dat boek eerst te lezen voor dat je dit boek gaat lezen X Skye is nu inmiddels 18 en neemt een tussen jaar met de groep. Dit boek begint met de zomer vakantie en ze...