Joelend van geluk ren ik op Noa af die met Jesse aan het praten is.
Ze zien er serieus uit maar ik moet mijn nieuws even meedelen met Noa. Zayn en ik hebben afgesproken dat we het in kleine stapjes doen en niet meteen samen het bed in duiken.Ik sla mijn armen van achteren om haar heen en ik voel dat ze verstijfd. "Ik ben het maar No"
Ze zucht opgelucht en knikt naar Jesse. "Ik spreek je nog wel!" Roept ze hem na."Oeehh is hier iemand aan het fixen" joel ik met knikkende wenkbrauwen.
"Neee! Het tegen over gestelde zelfs. Skye hij heeft het moelijk. Jij kan verder met je leven maar hij.."
"Noa.. Iknow maar het is al een hele tijd geleden en... Ik heb gezegd dat hij met me kan praten als het nodig is SO laat het" Spreek ik haar aan. Ze zucht en kijkt me aan als of ze het niet met me eens is.Ze zit ergens mee ik kan het zien aan haar.
"Hij wilde Noah houden" zegt ze plotseling.
"Ik oohook MAAR HET KON NIET! IK KAN ER NIETS AAN VERANDEREN EN IK LAAT HET ACHTER ME"
Zeg ik op een harde toon.Ik krijg een klap door mijn eigen woorden die uit mijn mond komen rollen. Mijn eigen woorden doen me pijn ik bijt op mijn lip. En leg mijn handen op mijn buik. "Sorry." Zeg ik zachtjes.
"Nee Skye het spijt mij! Ik was er nooit zo bewust van" spreekt Noa me nu tegen.
"Noa jij was er juist voor me in mijn donkerste dagen! Maar ik wilde Noah dolgraag houden maar ik had geen keus dus koos ik voor Abortus toen hij geboren was door een ongeluk was ik ergens wel opgelucht, maar Jesse had geen hoop meer en ik wel.. Ik heb mezelf er over heen gezet Noa maar Jesse niet." Ze knikt."Skye je hebt gelijk ik had er me niet mee moeten bemoeien ik heb dit namelijk allemaal niet zelf mee moeten maken gelukkig." Ik glimlach en geef haar een knuffel.
"Maar Skye ik moet je wat vertellen" Ik zie dat ze blosjes krijgt en ze bijt op haar lip. "Wat dan?"
"Vind je het erg als ik zeg dat ik denk dat ik op Jesse verliefd ben?" Ik laat de vraag even tot me bezinken Woow wat is mijn leven tot gecompliceerd."OMG Noa echt?" "Vind je het erg?! OWNE Skye soory" "stop idioot!" Grinnik ik. "Ik vind het juist hartstikke leuk!" Zeg ik lachend. "Echt waar?" Zegt Noa twijfelend. "Ja echt waar! En nu we toch op dit onderwerp komen- Zayn heeft me gevraagd!" Joel ik er achter aan. "Waauww! Skyetje ik wist dat dit zou gaan gebeuren!!" Joelt ze blij terug. Ik grinnik en sla een arm om haar heen.
"Nu jij en Jesse nog" fluister ik grinnikend in haar oor.
{......}
Ik lig inmiddels op mijn bed met Zayn hangend boven me. Hij gaat steeds dichter met zijn lippen bij de mijne waardoor ik huiver. Hij grijnst en plaatst zijn lippen op de mijne hij gaat met zijn tong langs mijn onder lip. Ik open mijn mond waardoor hij toegang krijgt. Onze tongen spelen een vurig spel met elkaar.
Hij trekt langzaam terug en plaatst kusjes in mijn nek. Hij zuigt op een stukje vel en bijt er zachtjes op. Een zachte kreun verlaat mijn lippen waardoor hij begint te grijnzen. "Kijk me niet aan en ga door" kreun ik. Hij schuift mijn shirtje een beetje omhoog en plaatst kusjes op mijn buik naar beneden. Bij mijn broek blijft ie hangen en zuigt speels tegen mijn broek aan.
Mijn telefoon licht op en maakt een geluidje. We staan allebei weer op en ik loop naar mijn telefoon. Ik open hem en zie dat er berichten zijn in onze groepschatt.
Ik open ze.Nate: naahw niemand beneden. Allemaal het bed al ingedoken? ;) iets te vroeg gabbers
Liz: ben klaar wakker vnv stappen?
Jack: S cool
James: ja hL?
Esmee: Nice! Om 20:30?
Liz: Jaa s goed.Ik kijk Zayn vragend aan en hij knikt.
U: Zayn en ik komen ook
Noa: ik kom ook!.. Oeehhh tortel tortel! ;D
Liam: ik kom
Jelle: s NiceIk sluit mijn telefoon en duw Zayn de kamer uit.
"Tot vanavond!" Joel ik er achter aan.
"Later!" "Wel iets sexys aantrekken!" Schreeuwt hij er achter aan.
"Jah-Jah" mompel ik lachend.MEDEDELING!! Ik zou het super tof vinden als jullie deze mededeling :)
Oke ik werk mezelf tegen Bij dit boek.
Ik zou namelijk elke dag een hoofdstuk moeten publiceren, maar dat lukt niet altijd omdat ik eerlijk gezegd niet zo'n zin meer heb in dit boek en dit verhaal.Ik ben namelijk bezig met een ander boek waar ik hoofdstukken van heb klaar staan.
Ik vind dat een veel leuker boek omdat dat over 1 ding gaat, maar je er wel andere dingen tegelijkertijd in kunt schrijven. Iknow het klinkt heel onredelijk maar I PROMIS! YOU WILL LOVE IT!Ik ga dit boek eerst proberen te maken en ik probeer er nog iets leuks van te maken!
Geen shit hoofdstukken meer, maar gewoon lange leuke hoofdstukjes.Als dit boek Done is of almost Done dan publiceer ik mijn 2de boek,
Comment: TITEL! Als jullie de titel willen weten XXXXX loveyouall
JE LEEST
I'm Just a girl 2 (voltooid!)
Ficțiune adolescențiDit verhaal is een vervolg op mijn 1ste boek I'm JUST a girl. Ik raad je dus aan om dat boek eerst te lezen voor dat je dit boek gaat lezen X Skye is nu inmiddels 18 en neemt een tussen jaar met de groep. Dit boek begint met de zomer vakantie en ze...