6 jaar later
Ik open mijn zware ogen en kijk tegen de felle zonnestralen in.
Ik kijk naast me en zie dat Zayn er niet meer ligt.
Het was een zware nacht geweest of eigenlijk zware nachten. 1 week geleden ben ik namelijk bevallen van Liv.
We willen er over 1 Of 2 jaar nog een jongetje bij, omdat ik een soort 2de Noah wil. Noah blijf ik altijd onthouden.
Ik stap uit het bed en loop naar Liv haar baby kamertje om te kijken of Zayn Met haar beneden is.
Ik open de deur en bewonder het lieve roze kamertje met wiegje. Ik loop naar het wiegje en buig me om te kijken of ze er in ligt.
Ja hoor daar ligt mijn kleine prinsesje. Kijkend naar het plafond.
"Schatje mama is er."
Ze krijgt een babyglimlachje op haar snoetje en gooit haar armen richting mij. Het teken om opgetild te worden.
Ik grinnik en pak haar uit het wiegje en leg haar in mijn armen. Ik wieg haar en leg haar op de commode.
Ik verschoon haar en doe dan snel een staart in mijn haar.
Ik leg Liv weer in mijn armen en loop naar beneden.
Ik bekijk de vol gedekte tafel en loop door naar de open keuken waar ik Zayn aan het kookeiland zie zitten met zijn Telefoon.
"Kiekeboe." Zeg ik lachend met Liv nog altijd lief in mijn armen.
Hij draait zich met een Ruk om en kijkt ons grijnzend aan.
"Mijn 2 prinsesjes zijn gewekt uit hun schoonheid slaapje"
Zayn loopt naar ons toe en ik overhandig Liv. Zayn zoent me en richt zich dan op Liv.
Ik loop naar de eettafel en ga er aan zitten. Ik pak een croissant uit een schaal en smeer er wat jam over heen. Ik neem genietend een paar grote happen.
Dit had ik even nodig.
Mijn moeder had gezegd dat ik beter niet op mijn 25ste een kind kon nemen.
Maar ik vind het een fijne leeftijd omdat ik klaar ben met mijn studie als advocate en ik opnieuw een gezin wil stichten.
Ze vond het een goeie reden en stemde er voor in.
Ook Noa heeft een kindje samen met Jesse. Zo lief!
Jesse is een paar keer naar me toe gekomen om zich over Noah heen te zetten. Ik had afleiding als advies gegeven en nu is hij gelukkig met Noah en de kleine Jake.
Jake is 1 week eerder geboren dan Liv.
Dan hebben we Liz tja een apart speciaal. We hebben onze hele groep behouden behalve Liz.
Ik ga nog wel met haar om maar de rest niet meer. Ze wilde een nieuw leven starten en is nu gelukkig met Jayson.
Waar ze overigens 1 maand zwanger van is.
Verder hebben Esmee en Nate ook iets gekregen en zijn ook zwanger. 6 maanden.
Voor de rest hebben we nog Liam, James en nog wat mannen en tja die hebben ook een vriendin.
Ik word trouwens over 1 maand tante.
James heeft een vriendin genaamd Hailey en er is een tweeling opkomst. 1 jongetje en 1 meisje super schatig!
Ik word opgewekt uit mijn gedachte door een lachende Liv. Ik kijk om en zie Zayn Liv kietelen.
"Hier komt de redder!" Roep ik grijnzend.
Ik storm op ze af. En vis Liv onder Zayn vandaan.
"Ontvoering ontvoering" roept Zayn overdreven.
Ik leg Liv in mijn armen en ze houd een pink Van mij vast.
"Ik heb je gered prinsesje van me." Zeg ik zachtjes.
Zayn slaat zijn armen om me heen.
"Ik ben zo gelukkig met jullie"
AANKONDIGING.
Het moest gebeur het is dus 6 jaar later en dit is het laatste hoofdstuk maar niet getreurd er komt een epiloog aan en als dit boek Done is publiceer ik mijn volgende boek genaamd:
A MIRACLE!
JE LEEST
I'm Just a girl 2 (voltooid!)
Teen FictionDit verhaal is een vervolg op mijn 1ste boek I'm JUST a girl. Ik raad je dus aan om dat boek eerst te lezen voor dat je dit boek gaat lezen X Skye is nu inmiddels 18 en neemt een tussen jaar met de groep. Dit boek begint met de zomer vakantie en ze...