4.Bölüm- "Umut !" (Hatalar Düzeltildi)

70 15 1
                                    

...
Sabah 10 gibi kalktım normalde 10'a kadar uyuduğum görülmemişti ancak dün fazlasıyla eğlenmiş ve yorulmuştuk o yorgunlukla uyumuşum ki,Üstümde aynı kıyafetlerim ve laptobumla uyuya kalmıştım.Bugün pek fazla keyfimin olduğu söylenemez,Gün boyu yatağımdan kalkmak istemiyorum "canım yatağım seni seviyorum aşkım" kafamı hayroş'a çevirdiğimde "kıskanma yelloz senden nefret ediyorum ama anıların için buradasın" diyip yatağıma sımsıkı yapıştım.
Yatakla sevişmem bittiğinde her zaman ki rutin işlerimi yapmaya koyulmuştum.Aynaya baktığımda bir buluşmamın olduğunu hatırladım,Neden gideceğimi bilmiyordum fakat gitmek istiyordum.Evet henüz yeni tanıştığınız biriyle buluşmaya gitmek tuhaf.Banyo da ki işimi bitirdiğimde annemin yanına gitmek için aşağı indiğimde evde kimselerin olmadığını fark ettim,Bir not bile bırakılmamıştı.Telefonu kontrol ettiğimde aynı durumla orada da karşılaştım.
Buluşmaya 1 saat kalmıştı ve evdekilerin olup olmaması umurumda değildi.Hemen yukarı çıkıp üstüme bir şeyler geçirip dışarıda kahvaltı yapmak üzere çıktım.
...
Pastahaneden iki açma ve meyve suyu alıp bekleyeceğim yere oturdum,Deniz oldukça güzeldi,Ve martılara simit atan çiftler de.
Bir sen çirkinsin.hep çirkin olacaksın.
Kafamın içinden sesler geliyordu
hiç bir şeyi beceremiyorsun,İstenmiyorsun saat 11:10 peki beklediğin nerede?
Kes artık ! Ayağa kalkıp denizin içine baktım,Deniz huzurdu
Huzuruna kavuş.Atla oraya ve son bulsun her şey.Ölmen kimseyi üzmeyecek. İstenmiyorsun.
Seslerle daha fazla baş edemiyordum çıldırmak üzereydim,Kollarımı açtım ve kendimi rüzgara bıraktım.
Ancak kulağıma gelen tek cümle düşüncelerimi susturdu
"O kadar kolay olsaydı,Dünyada sadece güçlü insanlar kalırdı."
Sesin geldiği tarafa baktığımda 5,6 yaşında turuncu saçlı eli yüzü kirli bir erkek çocuğuyla karşılaştım.Nasıl olur da küçük çocuk bu kadar derin konuşurdu?
Yanıma gelerek o da denize baktı
"Şimdi buradan atladığımda bütün her şey son mu olacak,O halde sen henüz bir şey öğrenememişsin." diyerek yanımdan koşup uzaklaşmaya başladı.Bense hemen arkasından onu takip ediyordum,küçük bir kovalamaca diyebilirim .Iskelede olduğumuzdan ve insanlardan dolayı hızına yetişemiyordum.
" Dur bekle !"
Durmuyordu,Bir sure sonra ara sokağa girdiğinde kovalamaca devam ediyordu.Taa ki yere çakılana kadar,Kahkahalar kulağımı doldururken sesin geldiği yere kafamı kaldırdım.Siyahlara bürünmüş,Kızlı erkekli grubun içinde tanıdık bir sima,Yere yapışmıştım kafamı kaldırdığımda
"KUZEY !"
"Sen de hep yere yapışıyorsun be bücür"
"En azından ben düştüğümde kalkmasını biliyorum,Haysiyetin düştüğü yerden nasıl kalkacak?"
Gülmeye devam etmesi sinirlerimi bozuyordu
"Sen gülmeye devam et,Ben de o gün öyle güleceğim" diyerek düştüğüm yerden kalktım.
# # # # # # # # # #
Eve dönerken binaların arasından bağırışların geldiğini duydum,o yöne giderek izlemeye başladım.
Bir adam çocuğun kolundan tutmuş,çekiştirip " Evde göstereceğim sana,Benimle dalga mı geçiyorsun sen? Ne kadar fazla para o kadar az can acısı!"
Biraz daha yaklaştığımda çocuğun deniz kenarında ki çocuk olduğunu fark ettim. Kahretsin ne yapacaktım?
Etrafıma bakınmaya yardım bulmaya çalıştım.Bir süre sonra yakında ki marketin önüne mavi vespası olan bir genç geldi,fark ettirmeden gencin yanına gitmeye çalıştım ve eline telefonumu sıkıştırarak
"Telefonum sizde kalsın vespanızı ödünç almalıyım,Yukarıda kelebek kafede beklerim" diyerek motora binip ara sokağa geldim.Şuan düşünmem gereken telefonum değildi.Doğru zamanı kolluyordum adam çocuğu çekiştirmeyi bıraktığında harekete geçerek bir hızla çocuğu kendime çekip motora aldıktan sonra kaçmalıydım.Ya alırken düşecektim ya da çocuğu alıp gidecektim.Hayatınızda bazen öyle anlar gelir ki sonucunu bilmeden atılırsınız.hızlandığımda  bana bakan iki çift gözle karşılaştım ve tebessüm edip
"Merhaba,Iskele ne tarafta" sorumu yöneltirken durakladım ve önümde boşluk bırakmıştım.Çocuk beni tanımış olacak ki sırıtışını suratından eksik etmiyordu.Adam tam anlatmaya başlarken çocuğu tutup vespanın önüne attım.

Yeniden bir şarkı ekleyip Vespanın ne olduğunu bilmeyenlere resmini bıraktım umarım beğenirsiniz olaylar başlamak üzere,Mavi kalın!

Umut VadesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin