Merhaba! hala okurlarım var mı bilmiyorum çok uzun süre önce yazdığım bu hikayenin devamını şimdi sizlerle paylaşıyorum.. Bu hikayenin çok fazla düzenlenmesi gereken yerleri var..Bi anda yazmayı bırakmıştım çünkü konum çalınmıştı ve bu beni çok üzmüştü bu yüzden yazmayı bırakmıştım.. 5 yıl önceki hayal gücüme kıyamadığım için de hikayeyi silememiştim yarım bırakmak da içimden gelmiyor bu en son yazdığım bölümmüş... bunu yayınladıktan sonra şu an ki kafamla devam edip hikayeyi bitirmeyi ve yenisine başlamayı düşünüyorum..5 yıl içinde çok şey değişti,bir kitaba yazılacak sizlere anlatacak bir karaktere konu olacak çok şeyim var. Yeniden buluşacağımız için çok mutluyum!
-
-
-
''senin burada ne işin var?'' diye sordu Eylül Ali yanlarına yaklaşarak ''ya sevgilim bu soru mu ya ?'' dediğinde Kuzey ne olduğunu anlamaya çalışıyordu Eylül Aliye bakarak ''Eğer Esma ile halen sevgiliysen biz seninle çoktan ayrıldık seni Yüzsüz'' dediğinde Ali duraksadı ve müziğin sesine verdi kendini Selin sahneye çıkmış ve Kuzey'i şarkı söylemesi için Çağırmıştı. Ali Eylül'ün umurunda değildi Kuzey'e döndü ve Kuzey sahneye çıktığında ''Bu şarkı Denizkızına'' dediğinde nakarat başlamıştıKuzey şarkıya girdiğinde gözlerini Eylülde odaklamıştı''umutsuz olduğu bir anda sevmek ister her insan birazcık şanslıysan neden olmasın kendinden emin değilsen sevme''sesinin güzelliği kulaklarımı doldururken gözlerinde kayboluyordum bensiz mutluysan hep öyle kal. Eğer her gece yattığında büyülü düşler sana benden bahsediyorsa hemen tatlı uykundan uyan çünkü ben hiç uyuyamam seni düşündüğüm zaman ben ki sevmekten hiç usanmam '' sahne boyunca gözlerini Eylülden çekmemişti, müzik bittiğinde alkışlar çığlıklar yükselirken herkes ''Kuzey Tekrar Sahneye !'' diye bağırıyordu Kuzey teşekkürlerini ederken ''Denizkızını sahneye davet ediyorum, Umarım beni kırmazsın ''dediğinde eylül heyecanla ne olduğuna şaşırmıştı herkes alkışlarken Umut Eylüle bakıp ''lütfen benim için.'' Eylül Umut için biraz da daha önce arkadaşlarının yanında şarkı söylediğinden kendini sahneye bıraktı fakat ilk defa sahnede söyleyecekti sahneye çıktığında bir alkış yükseldi ıslıklar havada uçuştu ''Öncelikle daha önce hiç sahnede şarkı söylemediğimi bilmenizi isterim'' dedikten sonra nakaratı verdi''denize açıldım sevmeye sevilmeye anladım sevmek gibisi yok''Kuzeyin gözlerine odaklanmıştı yağmura soyundum yavaş yavaş yağar diye damlalarla yüzmek gibisi yok yokluğun varlığın bir dünüm yok yarınım sır nasıl inanırım sana bu yürek ağır bana sevgin öyle uzaklarda nefes alsan da yanımda nasıl inanırım sana bu yürek ağır bana sevgin öyle uzaklarda nefes alsan da yanımda bu aşk fazla sana '' dediğinde Aliyi işaret etmişti ardından ritimle dans ederken Kuzey Eylülden bir kez daha gözlerini alamamıştı Eylül dansına devam ediyordu, kendini müziğe bırakmıştı. Partidekiler ''Denizkızı'' diye bağırıyordu Kuzey Eylül'ün yanına gidip ''Herkes seni çok sevdi,1 düet yapalım mı?'' dediğinde Eylül halinden memnundu ve kafasını salladı Kuzey Eylül'e bakarak şarkıya başladı''güzelsin ama garipsin diye düşünmüştüm seni ilk gördüğümde elinde kartpostallar üstünde kan çiçekleri vardı sanki teninde elveda sevgilim diyorsun gidicem ardıma bakmadan bu uzlaşmaz iki kalp bizim yaralarını yarıştıran'' Eylül gözlerini kapatıp devam etti''sen bana rüzgar içimde eser coşarsın derinde karanlıkta evine soyundum geldim son kez sen bana düşman kanar akarsın derinde karanlıkta evine geldim seninim son kez ''Kuzeye dönerek''soğuksun çünkü kırılgansın diye düşünmüştüm seni ilk gördüğümde elinde gitarın üstünde gökkuşağı vardı gözlerinde kör olmuştum ışığından o zaman yavaş yavaş görüyorum göze alıp sensizliği şimdi '' Ali'ye dönerek.seni terk ediyorum'' sen bana rüzgar içimde eser coşarsın derinde karanlıkta evine soyundum geldim son kez sen bana düşman içimde kanar akarsın derinde karanlıkta evine geldim seninim son kez''Kuzey Şarkıya girerek ''Güzelsin ama garipsin diye düşünmüştüm seni ilk gördüğümde'' Bitirdiğinde Partide ki herkes bu ikiliyi sevdiğini belirtmişti. Ali kendisinin de sahneye çıkacağını belirtti Orkestraya şarkı ismini verdikten sonra Yılların sanatçısı gibi hareketler yapmaya başlamıştı''Kan ve gül , gülle diken aşkın ve sen birbirine dönük sırt sen ve ben kan ve gül gülle diken aşkın ve sen birbirine dönük sırt sen ve ben bilmem anlatabiliyor muyum seviyorum seviyor musun Eylül olumsuzca kafasını iki yana salladı ağlıyorum gülüyor musun Eylül onaylarmışçasına kafasını salladı özlüyorum gidiyor musun sevdikçe itiyor musun Eylül bu sefer büyük bir tepkiyle ''evet'' işareti yaptı peki öyle olsun''Şarkıya devam edeceği sırada herkes sesten rahatsız olduğunu belirterek, Sahneye bağırmaya başladılar Kuzey Alinin yanına gidip kulağına''Senin yerin burası değil çocuk, Eylülden uzak dur durmazsan her şeyden uzakta yaşayacaksın'' dediğinde Ali korkmuş olsa da sahneden indi Kuzey sahneyi düzeltmek için ''özür dileriz, Arkadaş biraz yürek yemiş. O yüreğin ardından pizzayı yiye dursun''Kafasını pizza yiyen aliye çevirdiğinde ''bizde sizinle bir Duman söyleyelim.''Gece boyunca şarkılar söylediler, Herkes evlerine gittikten sonra Eylül,Derin,Selin,Deniz,Kuzey,Ege,Çınar,Ali ve Ekin yorgunluktan sandalyelere çökmüşlerdi Umut saatin geç olmasından dolayı Uyuya kalmıştı.Çınar Aliye bakıp ''Senin burada ne işin var çocuk?'' dediğinde Ali''Çocuk falan ayıp olmuyor mu abi'' dediğinde Kuzey atılıp ''Çocuksan çocuk deriz sana çocuk'' dediğinde Çınar Kuzeye ''sana ne oluyor'' bakışını attıktan sonra Kuzey kafasını eğip Eylül'e baktı Ali ''Eylül için geldim ben abi'' dediğinde Ekin Alinin yakasına yapışıp Elindeki hamburgeri Alinin suratına yapıştıracağı sırada Çınar ikisinin de elini kavrayıp ''Bakalım Eylül seni istiyor mu dediğinde'' tüm gözler Eylülde odaklanmıştı,Kuzey nefesini tutmuş Eylül'ün söyleyeceği sözü bekliyordu Eylül atılarak ''Çınarcığım bence Uçak biletini ayır, Ama Uçak giderken düşsün lütfen'' derken devam etti ''bu en büyük ricamdır'' dediğinde Çınar ''duydun zilin sesini'' dedikten sonra Eylül eve gitmek için kalkmıştı hızla kafeden çıktığında kolunu birisi tuttu ve çevirdi Eylül'ün çantası yere düşmüş ve saçılmıştı Eylül''Benden ne istiyorsun sen !'' dediğinde Ali''biraz konuşmak istiyorum, bana karşı hiç mi bir şey hissetmiyorsun Eylül?''"Benden alıp sana ekledim ben hep, Sırf seni tamamlamak için, Seninle bir olabilmek için. Fakat sen hep eksikmişsin ,Sen benden aldıklarını başkasında tamamlamışsın. Ben artık bu şehir bile değil senle aynı galakside bile durmam !" Eylül Gözlerini bir yandan siliyor bir yandan saçılan çantasını topluyordu. "Doğru yön nerede Eylül?" Yanına çökerek devam etti "Doğru yönü görmek istiyorum ,Seni bulmak istiyorum" Eylül tebessüm ederek yerinden kalktı "Sen körsün ,Nasıl görmeyi bekliyorsun?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Umut Vadesi
Fiksi Remaja3.BÖLÜMDEN İTİBAREN OLAY AKIŞI BAŞLAMAKTADIR.İYİ OKUMALAR Deneylerden Ve Dışarının Kötü Yanlarından Etkilenen Büyümüşte Küçülmüş Bir Sokak Çocuğu 17 Yaşında Bir Dönüm Noktası Geçiren Genç Kız ve Eskisi Gibi Olmayan Günleri Karmaşık Bir Erkek Bu Kita...