3. Rész

110 7 0
                                    

Na most hogy Alia cserben hagyott  egyedül indultam suliba. Remegett a térdem és a gyomrom egy kislabda méretével egyezett meg. 3 buszmegálló meg egy sarok és már ott is voltam.

Az iskola elött rengeteg diák ácsorgott csoportokban. Erőt vettem magamon és beléptem az épületbe.

Hát biztos hogy nem olyan mint a vegasi sulim. Sokkal modernebb és kinézetre is más. 4 emelet csupa tanterem és egy hatalmas tesiterem lelátokkal.

Miután megtaláltam a termet (folyosó vége 202-es terem) beléptem az ajtón.

Én még ekkora helyiséget életemben nem láttam. Tiszta volt és fehér egy egyszerű tanterem de mégis más volt. Egy személyes padokkal tömték tele azt. A padokat már már megtöltötték a többiek. Kerestem egy helyet (ablak mellet utolso elötti) és lepakoltam. Ekkor szólalt meg a csengő...
Az új osztálytársaim tele özönlötték a termet, mindenki helyet keresett magának. Utoljára lépet be egy fiukból álló társaság. Legelöl egy brutál helyes körülbelül 170-180 centis barna hajú fiú ment. Körbe nézetek a teremben majd a haverjai leültek a melletem levő padsorba. A barna hajú pedig beültem a mögöttem üresen maradt helyre.

Az ofő megjelent az ajtóban és végig nézett rajtunk.
-A 10\b!-mondta meghatottan.
Ekkor tekintete rám esett és így szólt.
-Te vagy az új lány? Mia Schneider??-kérdezte mosolyogva.
-Igen!-mosolyogtam vissza kedvesen.
-Gyerekek köszöntsétek az új osztálytársatokat Mia Schneidert!
Ekkor mindenki rám nézett. Igen, még a barna hajú fiú is. Mindnenki nyögött nekem valami "szia" félét.
-Ma rengeteg mindent kell megbeszélnünk. Rengeteg minden fog rátok várni ebben az évben.-kezdett bele a beszédbe.
Csak diktált és diktált és diktált, de a csengő megszakította.
-Mia gyere csak ide egy kicsit!-hívott magához.
-Igen?-kérdeztem.
-Anyukád mesélte, hogy az előző iskoládban problémák voltak veled. És szeretnélek meg kérni, hogy ebbe az iskolába ne produkáljál passzív magatartást, mert itt nem szeretik a rend bontókat.-mondta komoly arccal.
-Hogyne.-néztem az ofőre és vissza mentem a helyemre.
Ne már, hogy minden nap beszédet kell hallgatnom.😪

Cameron Dallas❤Where stories live. Discover now