11.rész

80 6 2
                                    

Reggel a többieket a nappaliba találtam. Idegesnek latszottak.
-Mi a baj?-kérdeztem.
-Hát Mia ezt meg kell szokni. Szoval a hajo elott sok ember volt ugye?-megsem várt,hogy válszoljak.-Készült pár felvétel amin megöleled Justint...
-És?-szakítottam gyorsan félbe Camet.
-Most rengeteg netes lapon az megy, hogy a szemem láttára megcsaltál Justinnal.-felyezte be.
-Úristen.-röhögtem fel.-Azért ettől jobbat ki lehetett volna találni.-rögtem már könnyes szemmel.-És ezt valaki elhiszi?-kérdeztem kontrolálva a röhögésem.
-Igen. Olyan commenteket írtak.-hüledezett Jacob.
-Na muti.-húztam ki Taylor kezéből a laptopot.
Ez a pillanat volt amikor még az eddiginél is jobban röhögtem. A többiek nem értették, hogy mi van. Heves reakciót vártak én meg csak röhögök.

Na most, hogy megint eltelt 2 hónap annyi minden történt velünk. Najó amúgy semmi. De annyi helyen jartam. Annyi mindent lattam. 1 hónap és jön egy 2 hetes szünet. Végre.
-A szünet alatt mit csináljunk?-kérdezte Jacob.
-Menjünk egy hajó kirándulásra vagy luxus szállodába vagy...-lelkesedett Hunter.
-Jó a hajó.-mondta Cam.
-Öö...muszály hajó??-kérdeztem és Aaron is bólogatott erre.
-Ja jó lenne. Miért?-kérdezte Taylor.
-Én tendgeri beteg vagyok.-mondtam.
-Én meg nem tudok úszni.-nézett ránk Aaron.
-De a hajó igen.-mondta Cam röhögve.
-Oké akkor legyen hajó.-adtuk be mi is a derekunk.
-Beszéljünk a menedzserrel.-kezdtek egyeztetni.
Én kimentem a szobából és elmentem futni.

Cameron Dallas❤Where stories live. Discover now