7.rész

99 7 0
                                    

-Szia Mia!-köszöntött.
-Hali!-mosolyagtam rá.
-Hazakísérhetlek?-kérdezte.
-Aha persze egy pillant.
Lehajoltam,hogy előkeressem a vizem amikor egy kar nyúlt le elém egy palackkal.
-Tessék hercegnő!-és egy brutál édes mosolyt küldött.
-Köszi.-néztem rá hálásan majd haza indultunk.

Otthon gyorsan lezuhanyoztam majd elvonultam a szobámba. Épp indítottam be a gépet amikor a mobilom kettőt csippant.

Alia: Mia! Itt vagy? Gyorsan irly vissza FONTOS!
Mia:Mia a baj?
Alia: Elköltözünk.😢

Csak néztem az SMS-t és nem tudtam mit válaszoljak. Tudtam, hogy Alia nem tehet semmiről, de azt is,hogy nélküle nincsenek barátaim. Alia volta legjobb barátnőm a lelkitársam a nővérem és néha az anyám. De most elmegy és én itt maradok barátok nélkül.
New Yorkba költöztünk nem volt itt senki akit ismernék. De késöbb kiderült, hogy a szomszédunkban a világ legjobb barátnője lakik. Már mindegy mert újra egyedül leszek.
Rögtön egyedül éreztem magam és nagyon hiányzott Alia.

Mia: Bárhogy döntöttök tudd, hogy melleted vagyok támogatlak.
Ali: Te vagy a világ legjobb barátnője. Én nem, nem akarlak elveszíteni.
Nem láttam de biztos voltam benne, hogy sír. Sír mint egy gyerek vagy mint én.
Mia: És mikor?
Alia: Kb. 2 hónap.
Mia: Akkor meg ne siránkozzunk töltsünk együtt annyi időt ami alatt teljesen megunnyuk egymást.
Alia: Szeretlek Mia!
Mia: Én is bestim.

Félre raktam a telót és újra a plafont figyeltem, mire újra rezgett a telóm.
Cam: Lejönnél a ház elé?

Cameron Dallas❤Where stories live. Discover now