13.rész

77 5 1
                                    

Reggel rohannunk kellet. 12-kor indul a hajó a kikötőböl. Már mindenki kint várt a folyosón mire kiértem.
-Mehetünk?-csókolt meg Cam.
-Aha.-néztem rá.
-Aaron, hogy vagy?-kiáltott neki előre.
-Még jól.-mondta röhögve.

A jegykezelő elfogadta a jegyeket és felküldött minket a fedélzetre. A jegyen az ált, hogy luxus szint, luxus lakosztály.
-Hogyan leszünk a szobábka?-érdeklődtem.
-Te-Én, Aaron-Tay, Jacob-Hunter.-mondta Cam.
-Nekem így oké.-mosolyogtam.
-Remélem ez nem a Titanic.-vágott ilyedt fejet Jacob.-Mi a hajó neve?-kérdezte majd teljesen lefehéredett.
-Nemtitanic.-röhögött Hunter.
-Nagyon vicces.-duzogott Jacob.
-Na menjünk foglaljuk el a szobát.-kacsintott Aaron.

Amint beléptünk a szobába leesett az állam.
-Úristen.-ugrottam Cam nyakába.
-Tetszik?-kérdezte a hátamat végig simítva. (A fenekemnél megállt a keze.)
-Terasz is van.-ujongtam.
-Miám 6-kor vacsi.-mondta.
-Oké.-mondtam, majd oda léptem a táskámhoz és gyorsan bevettem a gyógyszert.

Már 2 órája, hogy elindult a hajó Los Angelesből. Semmi extra hullámzik plusz tenger illat van. Valamiért mindenki a mi szobákban punnyad.
-De biztos, hogy nem Titanicnak hívják a hajót?-kérdezte Jacob idegesen.
-Nyugodj már le.-lökte meg Cam.
-Aaron hol van?-kérdeztem.-Jól van?-érdeklődtem.
-Aha jól van. Most épp nem tudom hol van.-nézett fel Tay.

Elindultam, hogy körbe nézzek, ha már 2 hétig itt leszünk. Ekkor rajongók tömege tódult be a kis folyosóra. Rengeteg lány nyomúlt felém.

Cameron Dallas❤Donde viven las historias. Descúbrelo ahora