-Szia Hercegnő!-köszöntött egy öleléssel.
-Szia Cam!-néztem furán.
-Hallod mondani szeretnék neked valamit.-váltott át komoly hangsúlyra.
-Igen?-néztem kicsit ilyedten.
-Kezdem azzal ami egyszerűbb. Kilépünk a suliból én Aaron, Jacob és a többiek. Szoval vége ennyi volt.
Bólintani akartam de nem ment. Keserű íz szálta meg a szám. Fájt. Nagyon fájt ez az egész amit mondott.
-De van egy kis baj.... Mia! Szeretlek.-mondta szomorúan.
Nem bírtam tovább kitört belőllem a sírás. Magához ölelt és nyugtatott.
-Cam! És hova mentek?-kérdeztem félig sírva félig nevetve.
-Ahova küldenek.-válaszolt szomorkás mosollyal.
-Najó indúljunk.-néztem rá könnyes szemekkel.-Nem még egy pillanat. Cam csak most jöttem rá és most értettem meg, hogy... Cam szeretlek.-néztem mélyen a szemébe.
Majd hozzám lépett és megcsókolt.Otthon csak ültem a szobában a fotelben és a földet néztem. Teljesen most esett le minden. Elveszítettem a legjobb barátnőmet és a barátomat. Teljesen kezd felborulni minden körölüttem. Nem tudom mi lesz velem ha Cam elmegy. Ekkor rezgett a mobilom.
Alia: Mizu?❤️
Én: Ne akadj ki....van barátom.
Alia: Ki? Kiaz????🤔
Én: Cameron Dallas👫
Alia: Úristen!!
Én: De mindegy mert elmegy.💔😔
Alia: Mia tudod hogy én mindig örülök a sikerednek, de ne add már fel te. Mia elmegy lehet de vele mehetsz. Neki is vannak szülei őt is hiányolják biztos. Mia ne tartsanak vissza. Ha szereted menny vele. Könyörgöm.🙄🙏Végig olvastam az üzenetet és telejesen igazat adtam neki. Ha elértem valamit nem szabad feladni nem lehet. Ez olyan mintha megilyednék. Ez egy feladat ami igy olyan mintha feladnám.
Én: Nem tudom mi lenne velem nélküled.😔💘
Alia: Én se.💗Azonnal hívást indítottam. Cam fel is vette:
-Szia kicsi!-szólt bele.
-Szió!-köszöntem.-Cam hallgass végig kérlek. Nem akarom, hogy elmenny de nem foglak megállítani mert azt nem tehetem...
-Mia!- szakított félbe.-Szeretném ha velünk jönnél.
-A többiek??- krdeztem félve.
-Ők azt mondták,hogy gyere mert aranyos vagy. Szószerint ezt.Már kéthónaja utazunk megállunk. Hihetetlen ez az egész egy másik világ amit semmire le nem cserélnék.
Most Miami Beachen vagyunk de kb. 3 nap után tuti tovabb megyünk. Leszáltunk a buszról amikor megszólalt Aaron.
-Hol van Jacob??-kérdezte furán.