Most, hogy letelt az egy hónap készülődnünk kellet mert ugye végül a hajó mellet döntöttünk.
-Aaron.-kopogtam be a szobályába.
-Mizu Mia?-kérdezte.
-Félek.-mondtam röhögve.
-Ja én is.-röhögött ő is.
-Eljönnél velem a boltba? Kell vennünk nekem hányinger csillapítót neked meg valami nyugtatót.-néztem rá.
-Jó oké menjünk.-bólintott.Baromi jó volt Aaronnal. Tiszta hülyeségeket beszélt végig. Az egyik plázából ki is küldtek minket amiatt a majom miatt. Plusz mire megtaláltuk a két gyógyszert minimum egy óra elment ha nem több. Azzal nem is számoltunk, hogy rajongók tömege tarol el minket az egyik parkolóban.
-Hol jártatok?-kérdezte Cam amikor kb. este hatkor beestünk a hotelba.
-Vásároltunk.-mutattam neki a szatyrokat.
-10-től este 6-ig?-nézett ránk furán.
-Igen mert ugy megtaláltuk a gyógyszertárat utánna Mia elment vásárolni és amikor jöttünk ki egy rajongó csoport eltarolt minket.-mondta Aaron.
-Az mindjárt más.-mosolygott Cam.
Elindultam a szobába amikor egy kar utánnam nyúlt. Cam volt az. Szorosan magához húzott és megcsókolt. Még hosszasan ölelkeztünk a folyosón, amikor Jacob futva rohant felénk.
-Mizu Maki?-néztem rá.-Hova rohansz?-kérdeztem.
-Elvettem Tay telóját és ő kerget.-kiabált át a válla felett.
Egy perccel rá megjelent Taylor.
-Hol van az a hülyegyerek?-kérdezte a futástól lihegve.
-Az titok.-tettem a számra az újjam.
-Arra ment.-mutatott Cam végig a folyosón.
-Ne már szegény.-néztem Camre röhögve.
-Néha ő is kaphat nem?-mosolygott rám majd újra megcsókolt.