Perspectiva Lui Harry
Deodată uşsile liftului se deschiseră acolo erau cei 4 crai de la răsărit.
Lou: Morcovi?
Li: Cum vă simțiți?
Za: Cum ați supraviețuit fără fixativ?
Ni: Vă e foame?-Cine? Ce? Cum? Unde? Spune Abby si sare în poziție de luptă.
-Nu, nu vrem morcovi, ne simțim bine, am supraviețuit fără fixativ si nu, nu ne este foame! Acum, noapte bună băieți!
-Ok! Spun cu toți în cor.
-Haide Abby, e tîrziu şi noi mîine avem concert, aşa ca la culcare!
-Bine, Boss! Nu trebuie să repeți de 2 ori, însă nu te obişnui ca o sa fac mereu ca spui, sunt doar obosită.
Dimineața
Perspectiva Lui Abby
Am fost trezită de telefonul meu ce suna disperat, cine naiba ma cauta la ora 8 dimineața? Am luat telefonul de pe dulapiorul de lîngă pat şi fără să mă uit, raspund.
Convorbire Telefonică
-Alo?! Spun cu o voce de zici ca sunt o mumie.
-Cineva s-a trezit cu fața la cerceaf?
-Bellaaaaa!
-Ho, nebuno!
-OMG! Îmi este atît de dor de tine!
-Awww! Deschide uşa! Mă ridicasem din pat mergînd spre uşa.
-Jur ca daca mi-ai trimis vreun sarpe te- Bellaaaaaaaaaaaa! Nu cred, eşti aici! Am sărit pe Bella şi am îmbrățişat-o strîns.
-Cum ai ajuns aici?
-Cu avionul! Dăăăăă!
-Nu! Adică cine te-a adus, cum m-ai gasit, de ce nu mi-ai spus, de unde a-
-Taaaci! Louis m-a adus, nebuno!
-Unde e, vreau să-i mulțumesc!
-Mi-a spus că pot veni pentru ați ține de urît si nu stiu unde e, presupun că la el în cameră. Ca orice om normal!
-El numai om normal nu e.
-Hahaha! Eu unde o să dorm? Spune şi isi ia fata serioasa.
-Habar nu am? Sau da, poți să dormi cu mine! Spun mîndra ca si cum e cea mai geniala idee.
-Nimeni nu doarme cu tine?
-Harry! Însă nu se supără...
~******************~
-Haide, Harry!-Nu.
-De ce eşti aşa încăpățînat? Înțelege, e prietena mea. Mă cert deja de 30 de minute si Harry tot nu vrea să se mute! Nu înțeleg de ce.-Adică, vrei să spui că ai dormit rau cu Mr. Styles?
-Da! Sforăi, rau de tot.
-Ba nu.
-Ne urîm reciproc, asa ca doar mutăte!
-Nu scapi asa usor de mine!
-Esti un dobitoc care mă calcă pe nervi! Spun si plec.
~***********~
Cineva sunase la uşa aşa că am plecat să deschid! Harry stă în baie de o oră, cît poate sta la duş?-Hey! Spuse un băiat destul de drăguț, parul sau seamana puțin cu al lui Harry, era îmbrăcat într-un maiou negru şi blugi cu nişte tăieturi in genunchi.
-Hey, Te pot ajuta cu ceva? Îl întreb politicos.
-Aici sta Bella?
-Nu.
-Oh, scuze de deranj, atunci.
-Nu e nici un deranj. Abby. Spun eu in timp ce îi întind mîna.
-Andrew!
-Dacă o cauți pe Bella încearcă în camera 518.
-Mersi! Ne m-ai vedem! Dacă ai nevoie de ceva, eu stau în camera 500.
-Sigur, nu se ştie niciodata. Paa!
-Paa! Am închis uşa, şi am sărit direct pe pat, uşa baii se auzi, Harry a ieşit cu un prosop in jurul brîului sau, şi parul ud. Normal deştepto ca e cu parul ud! Şi nu te m-ai holba la el ca la felul 15! Taci, conştiința proastă!
-Ştiu ca îți place ce vezi, dar ai putea să nu te m-ai holbez atîta? Ma speri.
-Nu mă holbam!
-Daa, sigur, iar eu sunt Moş Crăciun!
-Să ştii că semănați!
-Ce? Eu? Nuuu! El e mult m-ai slab ca mine! Încearcă sa facă o glumă.
-Hahaha! Acum dacă nu te superi, trebuie să merg la baie! Spun cu serioasă.
-Chiar ma supăr!
-Haha! Acum dă-te din calea mea!
~*********~
După 20 de minute, sub un duş relaxant am ieşit şi am început să ma sterg cu prosopul meu pufos. M-am îmbrăcat într-un maiou negru ce era imprimat cu argintiu Drugs, mi-am m-ai luat şi o pereche de sorți scurți si mi-am prins parul într-o coadă de cal.-Hey, cine sunase la uşa, m-ai devreme?
-Un băiat. Spun eu simplu, în timp ce ma dau cu rimel.
-Ce băiat?! Întrebă el ridicînduse în fund.
-Andrew, căuta camera lui Bella.
-De ce?
-Nu ştiu, ți se pare ca sunt ghicitoare?
-Oricum, peste cîteva ore o să plecăm la concert, vii cu noi?
-Nu, nu am chef.
-Ok, rămîn si eu atunci. Spune el cu un zîmbet tîmp pe față.
-De ce?
-Poți să pățeşti ceva.
-Ce?!? Harry, ce-ai mîncat? Pentru ca scoți numai prostii pe gura, nu te comporta ciudat pentru ca ma enervezi, ori îmi spui ce-i cu tine, ori ieşi de aici.
-Paii.... Cum să ți-o spun? Eu.... mmmm....mmmm...Eu.....mmmmm
-Nu te m-ai bîlbîi si vorbeşte!
-Eu t-t-te p-p-p-p-plac! Ce tocmai a scos pe gura cap de nuca? Poate atunci cînd l-am impins in lift si a dat cu capul de usă, nu stiu o bucata de creier i-a zburat, dar asta e imposibil, stiți de ce? Pentru ca, cap de nuca nu are creir.
-Harry, eu cred ca ar trebuii sa pleci la dentis sa faci un control de ochi pentru ca nu mai auzi bine!
-Shhhhhh, doar sarută-ma!
-Ce???? Am spus eu ridicînd o sprînceană.
-Ai auzit bine săruta-...
Va Urma....
Nu vă cred 107 de vizualizări! Va mulțumesc şi va iubesc!
(28 mai 2016) & (928 de cuvinte)QUENN
Kisses and Hugs!
💋💋💋💋💋EDITAT
CITEȘTI
Prinsă Cu One Direction |Volumul 1 & 2|
FanfictionAbby Tomlinson- Sora faimosului Louis Tomlinson, care îi uraste de morte pe cei 4 băieți. Însă odată ajunsa in casa 1D începe sa-si schimbe parerea. Harry Styles- Faimosul artist admirat de toate fetele. Deodată ce o vede pe Abby toate sentimetele...