Peste o luna...
A trecut aprope o luna de cînd eu cu Harry suntem împreună. Astazi e 29 august, ziua lui Liam. Băieții vor pleca la înregistrări, iar eu cu Elenor, Perri, Danielle si Bella o sa pregătim o petrecere.
-Iubitoooo? Se aude o voce din bucatarie.
-Daa?
-Mi-ai vazut tricoul? Întreba Harry iesind din bucatarie cu o pereche boxeri pe el.
-Harry Edward Styles! Unde iti sunt pantalonii?
-Ce pantaloni femeie? Eu îmi caut maioul! Eşti surda?
-Şi pantalonii?
-Îi am pe mi... Ceeee? Unde îmi sunt pantalonii? Întreba uitîndu-se spre boxeri.
-Acolo, unde îți este si creierul!
-In cap?
-In fund! Strig.
Dupa ce am scăpat de hadnicapatii ăia, am plecat la cumpărături cu fetele. Nu stiu daca am mentionat, insa toate fetele sau mutat cu noi. Si aste e super! Penteu ca in sfîrsit o sa avem si noi companie. Adică eu si Bella.
Dupa ce am venit de la cumpărături am inceput sa impartim sarcinile. Eu cu Elenor ne ocup de decorațiuni, Bella de gustări si băutură. Perri de muzica, iar Danielle de invitații. Iar in aproximativ doua ore am terminat.
Acum e ora 4, iar noi plecam în camera mea pentru a ne pregăti. Eu o sa-i aleg tinuta lui Bella, Bella lui Elenor, Danielle pe a mea, Perri al lui Danielle, iar eu pe al lui Perri.
A mea
Bella
Elenour
Perri
DanielleLa machiaj nu am folosit multe. Fond de ten, anti-cearncan, gloss si fard de pleoape. Toate ne-am ondulat parul asa ca în mai putin de o ora si jumate eram gata. La ora 6 toți invitații sosesc, iar noi le-am spus băieților sa-l distrga putin pe Liam pentru ca ei la ora 6 termina.
Perspectiva Lui Liam...
Nu-mi vine sa cred, nimeni nu-si aminteste de ziua mea... nici măcar Danielle. In fiecare an ei ma felicitau, insa anul ăsta? Tocmai am terminat înregistrările si plecam spre casa.
-Haiede-ti la Nando's! Tipa Niall prin toata masina.
-Ok. Spun cu toți in cor înafara de mine.
Dupa ce am mîncat, ma rog.. unii. Am plecat spre casa. Louis a încuiat masina si ne îndreptăm spre usa. Am intrat in casa si peste tot întuneric... Deodat lumina se aprinde si mai multi oamenii in cor striga:
-La Mulți Ani!
-La Mulți Ani, Frate! Spun băieții in cor.
-La Mulți Ani, iubitule! Spune Danielle si imi da un sarut dulce pe obraz.
-La Mulți Ani! Strigă fetele in cor.
-Ma scuzați... Spune Bella si îsi pune mîna la gura si fuge repede spre baie. Face asta de cîteva zile.
Perspectiva Lui Abby...
-Gata, Bella! Îmi spui in momentul ăsta ce se întîmplă! Te cîteva zile încontinuu vomiti.
-Eu... Eu... Nu stiu cum sa-ti spun..
-Îmi spui asa cum este!
-Eu...
-Eu...
-Sunt insarcinata... spune si izbucneste in plîns.
-Ceeee? Spun atît de tare încît cred ca si statutia Libertății m-a auzit. Si nu glumesc.
-Cu cine?
-Cu Niall.
-Şi ce e rau in asta?
-Abby, nu înțelegi nu sunt pregatita pentru un copil, de abea daca maninc singura, insa inca un copil ar fii un chin prea mare.
-Niall stie?
-Nu.
-Cînd ai de cînd sa-i spui?
-Nu stiu.
-Ce zici de ziua lui?
-Perfect! O sa-i fac cel mai oribil cadou.
-Ba nu!
-Ba da!
-Ba nu! Acum sterge-e pe fata si hai jos.
-Bine. Vin imediat, tu du-te inainte.
-Ok.
Am plecat jos si m-am dus la bar. Am luat o sticlă de tequila, Jack Daniel's, Whiskey. Le-am amesetecat si le-am dat pe gît.
Nu stiu cit am băut, dar stiu ca am băut vreo 7 shoturi. Si dupa Harry a venit la mine, m-a luat de mâna si m-a tras intr-o camera. El era si mai beat ca mine. Si apoi ştiți ce s-a întâmplat.
Hey! Ce faceti, maimutelor? Astăzi plec in Anglia îmi v-a fii dor de Moldova şi de toți de aici, insa nu am ce face. Nu prea stiu ce sa va spun, vreau doar sa va anunt ca cartea mai are vreo 4 capitole, îmi pare rau. Nu stiu daca voi mai face volumul 2, depinde de voi daca doriti.
(1 septembrie 2016)&(765 cuvinte)
Va iubesc!
💋💋💋EDITAT
CITEȘTI
Prinsă Cu One Direction |Volumul 1 & 2|
FanfictionAbby Tomlinson- Sora faimosului Louis Tomlinson, care îi uraste de morte pe cei 4 băieți. Însă odată ajunsa in casa 1D începe sa-si schimbe parerea. Harry Styles- Faimosul artist admirat de toate fetele. Deodată ce o vede pe Abby toate sentimetele...