SURPRIZĂĂĂĂĂ!+CAPITOL SPECIAL!

2.1K 106 9
                                    

Perspectiva Lui Harry...

Stau întins in pat si ma plictisesc de moarte. Butonez telecomanda, insa intr-un final las pe un canal de desene animate. Hey! Merge Sponge Bob Pantaloni Pătrați!

Cioc-cioc

-Intra! Strig eu încă concentrat pe desene.

-Hey, frate! Am vrut sa te întreb daca ai u- Hey, ala e Sponge Bob Pantaloni Pătrați? Întraba Louis.

-Da. Acum shhhhh.

-Ok, ok! Scuze! Spune si se asează lîngă mine acum fiind si el concentrat la desene.

Se aude un zgomot foarte ciudat de pe hol. Eu si Lou ne uităm întrebător unul la altul si ne ridicăm de pe pat. Am iesti in hol, Zayn alergă dupa Niall cu un bol de borş rosu. Yaackk! În caz ca nu stiati Niall uraşte borsul rosu, il dezgustă mai exact. (A/N: Chestia cu borsul rosu am inventat-o, nici nu cred ca Englezii au bors rosu :))))) Se aude un tipat, eu si Lou ne întoarcem si acolo il vedem pe Niall fugind dupa Liam cu o lingura, ok astazi e cea mai ciudata zi!

-Aaaaa! Tipa Zayn.

-Ce mai e? Tip eu si Louis la unison.

-Liam fuge dupa mine cu o oglindă spartă, 7 ani de ghinion! Aaaa!

-Merge Sponge Bob Pantaloni Pătrați la tv! Tipa Louis.

-Ce? Bob? Unde? Spune Niall si in nici 2 secunde e lînga noi.

-Sponge Bob, yeee! Spune Zayn in timp ce isi flutură mîinile in aer.

-Eh, e mai bine decit sa ne fugarim unul pe altul. Zice Liam si se asează lîngă Zayn.

-Oookkkkk? Spunem eu si Louis.

Perspectiva Lui Abby

Stau pe pat si admir tavanul, ma întreb ce fac cei 5 nebunatici? O sa plec sa-i întreb.
M-am dat jos din pat si am plecst spre dulap sa ma îmbrac. Dupa cîteva minute decid sa îmi iau o pereche de şorți de blugi cu cîteva ruptruri pe ici pe colo si un maiou negru putin mulat pe corp cu inscriptie în alb "Always Hungry". Îmi iau o pereche lenjerie neagra si plec in dus.

Ma dezbrac de pijamalele mele cu unicorni şi întru in dus

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Ma dezbrac de pijamalele mele cu unicorni şi întru in dus. Dupa un dus de vreo 10 minute ies si ma infasor intr-un prosop moale si alb. Ies din baie si plec in camera pentru a ma schimba. Ma îmbrac in lenjerie neagra din dantela si in hainele alese. In picioare aleg niste ghete negre cu ceva gri  pe ici pe colo. Ies din camera si plec spre camera lui Harry pentru ca se aud zgomote ciudate, nu mai bat la usa si o deschid izbucnind in rîs. Erau toți utîndu-se la Sponge-Bob Pantaloni Pătrați. Şi eu care credeam ca s-au maturizat. (A/N: Dumne'ți scîndură ma-tii de musca/libelula/gîndac/gîza sau ce naiba esti tu! Deci... Bagami-aş... am o giza in camera si nu pot scapa de ea/el.Tocmai s-a pus pe ecran si pe fata mea! Yackk! Cum scap de ea? În... :|)

Prinsă Cu One Direction |Volumul 1 & 2|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum