Perspectiva Lui Abby...
Sunt acasa, ma rog, casa lui Louis. Insa eu o consider ca si casa mea. Daca înca nu va-ti dat seama, eu am rămas cu baietii si sper să fi luat alegerea corecta. Acum eu si baietii stam pe canapea si ne uitam la un film horror. Fetele au plecat la cumparaturi, insa eu am ales sa stau acasa. Eu si Harry stam îmbraţişați pe canapea, iar eu ma mai ascund la pieptul lui din cind in cind la scenele de groaza.
Sunt in camera mea si ma uit la noutatile de pe twitter, cind de odată vad ca un fan cu numele de AbbyTomlinsonFanPage a distribuit un video. Apas pe el si de odată se aude o voce pitigaiata ce spune:
Stiri de ultima ora. Abby Tomlinson sora artistului din One Direction, Louis Tomlinson si actuala iubita al lui Harry Styles a incheiat un contract cu Simon Cowell ce e de asemena si menegerul unei din cele mai faimoase trupe din lume: One Direction. Noua aritista se va prezenta mîine la Studiorile Fox de pe strada SunShine, mai multe detalii dupa publicictate.
-Nu-mi. Vine. Sa. Cred. Ca. A. Spus. Unde. Ma. Voi. Afla. Mîine. Aaaaaaaaaaaaaaaaa! Tip cit ma tin plamînii. Insa repede imi pun mîna la gura si alerg la baie. Vomit tot ce am mîncat azi şi dupa imi spal dintii. Ce se intimpla cu mine? Oare sunt...? Nu, nu are cum! Sau are? Nu, nu şi nu! Dar daca... Mai bine îi trimit mesaj Bellei sa-mi cumpere un test de sarcina.
Trimis la 13:45
Abby: Bella, am nevoie de o chestie.
Vazut la 13:46
Bella: Sigur, de ce ai nevoie?
Vazut la 13:46
Abby: Un test de sarcina...
Vazut la 13:47
Bella: Ceeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee? :OOO
Vazut la 13:47
Abby: O sa-ti explic acasa, bine?
Vazut la 13:48
Bella: Ok.
A doua zi...
Stau inchisa in baie de mai bine de 3 ore, sa fiu sincera nu e asa rau. Am in jur de 10 pachete de cipsuri, 2 sticle de apa si 2 de suc, iar in caz ca vreau la toaleta e chiar linga mine. Însa aseara am facut testurile, am facut doua. Şi... au iesti positive, ambele. Harry inca nu stie, însa ma doare deja capul sa-l tot ascult rugîndu-se sa ies din baie. Şi inca ma mir cum de nu a spart usa?
-Abby, daca nu iesi pina la 3 sparg usa! Ma ameninta.
-Mhm, sigur.
-1, 2, 2 si jumatate, 3! Spune si usa cade pe jos.
-Cum ai...?
-Te-am avertizat. Acum îmi poti spune si mie ce faci in baie de mai bine de 3 ore? Intr-o ora trebuie sa fim la studio.
- O ora? De ce nu mi-ai spus? Puteai macar sa ma chemi, nu? Era chiar asa de greu?
-Dar, eu? Eu tocmai...
-Gata, date din drumul meu! Spun si ma indrept spre dulap, de acolo scot o pereche de boxeri de la Calvin Klein si un prosop alb si plec inapoi in baie.
Dupa 15 minute relaxante sub apa fierbinte, opresc apa si ies din dus. Îmi iau prosopul si ma sterg peste tot, dupa imbrac boxerii si ies din baie fara sa îmi mai pun prosopul pe mine. Plec spre dulap, iar Harry cred ca saliveaza deja. Îmi scot un maiou alb, o salopeta neagra de blugi si o pereche converse albe. Ma imbrac si plec spre masa unde am toate fardurile. Ma dau cu putin rimel, fond de ten si un EOS. Dau de citeva ori cu peria prin par si îmi pun o bentița si îmi iau si o pereche de ochelari. Am iesti cu totii din casa si ne indreptam spre studio.
Dupa o zi de intrega de repetii abea astept sa merg acasa si sa dorm. Piesa va aparea peste 2 saptamîni, se numeste "Make it Shine". Sunt in masina cu baietii iar Harry a adormit in bratele mele. Oh, Harry de ai stii ce te asteapta.
Hey, guys. Urmatorul capitol e epilogul, nu vreau sa fac asta, insa vrea sa ma apuc de o noua carte si nu o sa pot sa scriu la ambele. Cu siguranta va fii si volumul 2, insa pîna atunci mai este. Şi sper sa nu ma omorîți atunci cind ve-ți citi epilogul.
P.S Sunt in Germania si vreau inapoi deja. @2000KatyMeganMalik aduma inapooooii!
(730 de cuvinte) & (3 septembrie 2016) 💐💐
Va iubesc!
🦄🦄🦄🦄🦄EDITAT
CITEȘTI
Prinsă Cu One Direction |Volumul 1 & 2|
FanficAbby Tomlinson- Sora faimosului Louis Tomlinson, care îi uraste de morte pe cei 4 băieți. Însă odată ajunsa in casa 1D începe sa-si schimbe parerea. Harry Styles- Faimosul artist admirat de toate fetele. Deodată ce o vede pe Abby toate sentimetele...