Capitolul 16- Everything was a dream!

2K 114 2
                                    

Ai avut vreodată impresia ca toți cei din jurul tau te mint? Te trateaza cu indiferența si ai vrea ca toate aceste sa fi fost un vis. Asa eram si eu, intr-un vis din care as fii vrut sa ma trezesc! Aici toata lumea era rea si nepăsătoare! As vrea sa ma trezesc si sa fiu din nou in camera de spital.

-Unde? Ce? Cum? Unde sunt?

-Abby! Slava cerului ca te-ai trezit!

-Trezit? Unde sunt?

-Ai fost in comă 2 săptămîni!

-Stai! Adica totul a fost un vis?

-Ce vis? Ma intreaba Harry.

-Justin Bieber nu m-a insultat? Tu nu te-ai sarutat cu Jennifer? Noi doi nu am fost împreună? Eu cu Lou nu am avut discutia aia? Bella nu a pățit nimic grav? M-a luat gura pe dinainte. Upsss. Ştiti ceva? Eu una ma bucur ca totul a fost un vis! Sar ca arsa din pat îmi iau telefonul ce sta pe noptieră spitalului si îmi pun prima melodie melodia ce îmi apare, care se pare a fii 'Work From Home'. Iubesc melodia asta! Incep sa dansez ca o descreierata si băieții se uitau la mine ca la masini starine.

-Abby esti bine? Ma intreaba Harry.

-Da! De ce n-as fii? Totul a fost un vis, defapt un cosmar! Si nu a fost adevarat! Spun zîmbind ca o nebună si făcînd twerk.

-Ok, băieți, ma lasa-ti putin cu surioara mea?

-Sigur! Raspund cu totii in cor. Dupa ce au iesit cu totii Lou s-a apropiat de mine si mi-a spus:
-Ce-ai visat mai exact?

-Chiar vrei sa stii?

-Da!
-Bine.. Am inceput sa-i povestesc si cînd am ajuns la final mi-a dat o îmbrățişare.

-Wow! Cam lung visul.

-Mhm...

-Tu... îl placi... pe... Harry? Intreaba el.

-Ce? Nu! Adică, nu stiu... cum pote sa-mi placa de un cap de matura?! Spun rîzînd fals si făcînd gestul ala cu mina.

-Îl placi? Spune Louis, luîndu-şi fata serioasa.

-Nu stiu, nu cred, poate ar trebuii sa-l sun pe Justin sa ne impacam.

-Ce? Nu. Categoric, nu! El s-a despărțit de tine, asa ca lasa-l sa sufere! Sa vadă ce fata frumoasa a pierdut.

-Chiar crezi asta?

-Normal!

-Te iubesc! Ii spun eu.

-Şi sexy Tommo te iubeste!

-Ce?

-Sunt un Tommo si sunt si sexy, nu?

- Normal! Doar ai mostenit totul de la mine!

-Dar sunt mai mare ca tine!

-Si ce?

-Tu ai mosneit totul de la mine!

-Mda... Daca spui tu..  Insa adevarul va iesi la iveală! Spun rîzînd si arătînd cu degetul arătător in sus. Ii dau o îmbrățişare si un pupic pe obraz.

-Ai mai vorbit cu Elenour? Îl întreb.

- Nu chiar. E foarte ocupată, însa Danielle cu Liam s-au despărțit, am impresia ca Zayn vrea s-o ceara pe Perri si Harry e cu Jennifer.

-Am lispsit mult. Acum Tomlinson, mişca-ti fundul ăla sexy afara ca regina vrea sa se schimbe!

-OMG! Ai recunoscut ca fundul meu e sexy!

-Da,da, acum afara!

-Bine sefa! Se pare ca băieții mi-au adus niste haine, mi-am luat o pereche de blugi scurti, un maiou alb ce era imprimat cu argintiu ''Made In U.S.A'', si o pereche de converse negre. Mi-am dat halatul jos si cînd eram gata sa ma îmbrac in maiou usa se deschise. Te rog, te rog, sa fie Louis, sa fie Louis! Insa normal Universul nu tine cu mine, si asa cap de brocoli a aparut in fata mea.

-Uupppsss! Spune, însa nu se misca din tocul usii. Se uita la mine ca la felul 14 si nu inteleg de ce? Cum el e un player, cum spune lumea, normal ca a mai vazut fete dezbracate. Ma rog, in sutien si chiloți. Cînd credeam ca pleacă el a inchis usa si se apropie.

-Harry, ieşi afara!

-De ce?

-Nu vezi ca ma schimb?

-De parca nu am mai vazut o fata dezbrăcată, hai ca astept!

-Daca vrei sa stai aici, acoperă-ți ochii!

-Ce rost mai are? Deja te-am vazut dezbrăcată. Are dreptate asa ca am continuat ce începusem. Urmarea fiecare miscare de a mea, era ciudat! Foarte.. Dupa ce m-am îmbrăcat Harry se asează pe patul meu. Văzînd ca nici unul nu spune nimic, am inceput eu conversația.

-Deci... Cum o mai duci cu Jennifer?

-Ce?

-Nu sunte-ti împreună?

-Pai... Pe jumatate, adică nu stiu, cred ca ma iubeste, însa eu iubesc pe altcineva.

-Oh, întelg...

-Pe bune?

-Da! Anul trecut eu cu Justin ne-am despărțit, il iubeam foarte mult, însa nu stiu daca sentimentul era reciproc. Desi îmi spunea în fiecare zi ca ma iubeste, imi arata asta, eu il credeam, însa cînd s-a despărțit de mine, mi-a frint inima in mii de bucățele.

-Despre cine vorbim?

-Justin.

-Justin si mai cum.

-Bieber! Spun oftind.

-Tu ai avut o relație cu Bieber? Intreaba el socat.

-El e verişorul lui Bella, si ea ne-a facut cunostinta.

-Norcos băiat.

-Ce?

-Ah, nimic!

-Ce a spus doctorul?

-Poți pleca acasa.

-Atunci de ce naiba stam la pălăvrăgeală? Hai acasa! Spun si il trag de mînecă. Si atunci lui Harry ii suna telefonul.

Perspectiva Lui Harry

-Alo? Spun retregindu-ma putin de la grup.

-Buna iubire? Oh, fuck! E Jenn.

-Hey! Spun eu.

-Am o veste proasta!

-Ce s-a întîmplat? Incerc sa fac pe iubitul îngrijorat.

-Il mai stii pe fratele meu? Trebuie sa plec inapoi in New York. Îmi pare rau ca iti spun asta la telefon, însa stiam ca sunte-ti la spital. S-a întîmplat o urgenta de familie si trebuie sa plec, peste 20 de minute urc in avion! Îmi pare super rau, însa sa stii ca te iubesc ori ce ar fii.

-Si eu te iubesc, sa ai grija! Spun.

-Pa!

-Pa!

Yuhuuu! Azi merg acasa! Si cum trebuie sa merg 2 zile închisă intr-o masina sper sa fac cîteva capitole pentru voi! Multumesc pentu ca îmi citi-ti carte, sunte-ti cei mai tari! Acum plec la ore, ma doare deja fundul de la atita stat! Va iubesc!

[1030cuvinte] & [8 iulie 2016]

Love u all!
💋💋💋

EDITAT

Prinsă Cu One Direction |Volumul 1 & 2|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum