Capitolul 5- Nu te oblig sa mă placi, însa daca vreodata vei dori, cauta-ma

3.4K 146 7
                                    

Continuare...

-Ai auzit bine, sărută-

-Ce faceți porumbeilor? Spuse Lou intrînd în cameră si sărind pe pat, ca si cum ar fii patul lui.

-Nu ştii sa bați? Întreabă Harry, ridicînd o sprînceană.

-Am întrerupt ceva? Spune Lou dînd din sprincene.

-Louis, te bat! Strig eu spre Louis.

-Ok, ok.Nu e cazul să te alarmezi aşa!-spune el ridicînd mîinile în aer, in semn de predare- Oricum, am venit să va anunț ca o sa plecam peste 1 ora.

-Unde? Întreb eu.

-La concert, dăăă!

-Stai, Harry a spus ca este peste cîteva ore.

-Aaa, da? Chiar am spus asta? Eu? Pai... Se pare ca ne-a ma-ai rămas doar o oră. Opssss!

-Nu-mi pasă! Oricum eu nu merg. Spun eu relaxată.

-De ce? Întreba Louis.

-Na-am chef!

-O, da! Lou eu nu pot veni la concert.

-De ce? Întreba Lou.

-Trebuie să am grija de micuța Abby!

-Micuța? Nu sunt micuță, sunt majora! Spun eu mîndră.

-Asta crezi tu! Însă eu....

-Însă tu nimic. Cap de matura, nu stiu ce limba vorbesti, însă eu vorbesc engleza. Dacă ai nevoie de un googletranslate, doar spune, ok? Însă cu siguranta o sa-ti spun ceva ce o sa întelegi, pentru ca nu sunt singura care ti-a spus asta. NU MA ENERVA, SAU ÎȚI DAU UN ŞIOCĂLAU ÎN CAP!

-Lou poti sa ne laşi singuri?

-Sigur. Doar sa fii gata într-o oră, ok?

-Ok. Si cu asta Lou a iesit pe uşa, fara sa m-ai spună nimic.

-Abby, de ceva zile, am început sa cred ca simt ceva pentru tine, însă nu eram sigur. Si atunci cînd am ramaşi blocați in lift, m-am convins! Chiar nu te-am crezut de treabă prima data.

-Nici eu!

-Ma laşi sa continui?

-Poate, dar grabeşte-te, pentru ca daca mai stau mult aici o sa fac păduchi, din cauza ta.

-Dar pe parcurs am dezvoltat ceva pentru tine, nu stiu ce m-ai exact, însă stiu ca nicodata nu am avut curajul sa-ti spun. Îmi era frica ca tu nu simti la fel si cred ca am avut dreptate! Nu te oblig sa mă placi, însă daca vreodata vei dori, cauta-ma! Spuse el dupa care ieşise pe usă! El e prost sau se preface? Adică de ce sa-l caut, trăim in aceiaşi camera de hotel!

Citedoata cînd viata iti dă vedete, trebuie sa faci mere din ele. Insa daca ele sunt acre ca lămîile? E rau! Pentru ca mie îmi plac lămăile si nu-mi place de ei. Nu mai bine îi aruncăm intr-un tomberon si îi lăsăm acolo? Adică, oricum poluoau natura!

Vreau din nou sa fiu mica, Lou sa nu fie o vedetă, mama şi tata sa nu fie oamnei de afaceri, sa fim aşa cum am fost. Mama sa ne cumpere înghețată pe băț si Lou sa mi-o fure pe a mea pentru a putea sa i-o dea fetei, pe care o place. De ce s-a complicat totul, de ce nu putem fii ce am fost, de ce? Nimeni niciodată nu o sa-mi raspunda la intrebari? Ştiam ca singura peresoana care ma poate linişti în acest moment e Bella, adica cind am furat din magazinul ăla scump, si am ajuns acasa, am inceput sa pling. Pentru ca eu doream cipsuri cu 'Paprika', nu cu caşcaval. Bella m-a linistit atuncni. Plecasem spre camera 518, batusem la uşa si auzisem un "intră". Aşa ca am intrat.

-Hei, Bell!

-Nu pot vorbi, ma pregătesc de concert.

-Pleci la concert? Întreb eu cu o sprînceană ridicată, însă acum puteam sa-i arat si degetul magic, ca tot nu-l observa, atit de concentrata era!

-Normal, tu nu? Si apropo am vazut ca mi-ai arat degetul din mijloc!

-Da ce esti tu? Soacra cu trei nurori? Si nu, nu vreau sa merg la concert, n-am chef.

-Ok.

-Cine era băiatul ăla, Andrew?

-L-am cunoscut la piscina si l-am invitat sa ne uităm la un film.

-La ce film va-ti uitat?

-Nu ne-am uitat, trebuia sa plece.

-Aaa, ok. Ne vedem, paaaaaa! Strig, e arat degetul magic.

-Paaa! Si apropo te-am vazut din nou!A srigat Bella în urma mea. Am plecat spre camera 500, am plecat spre Andrew. Am batut politicos la uşa şi am intrat.

-Hey! Spun eu.

-Hey, Abby? Spuse el parca confuz.

-Mmmm, da. Am venit sa te întreb daca vrei sa vii sa privim un film, sunt singura în seara aceasta şi mă cam plictisesc.

-Mmmmmm... Sigur!

-Ok, în zece minute sa fii in camera 510, ok?

-Ok. Am plecat spre camera, am băgat cartela şi usa se deschise, am plecat sa fac niste floricele daca tot ne uităm la un film si în zece minute Andrew era aici cu un pachet urias de chipsuri.

-E cumva sfîrşitul lumii? Îl întreb eu izbucnind în rîs.

-Ce? Sunt în crestere? Asta îmi aminteşte de Niall, ma întreb ce face?

Oare au plecat deja? Anyway, l-am chemat pe Andrew pentru a uita putin de băieți. Asa ca sa începem.

-Ce film ne uităm? Întreba Andrew in timp ce se indoapă cu popcorn.

-Ce zice de: How to be single?

-Deci, nu prea stii cum sa scapi de iubitel, da?

-Nuuu, de fapt nici nu am momentan. Însa am de gînd in sa rid in seara asta, asa ca shhhhh!

Filmul începuse, iar în urmatoare secunda pe uşa a intrat......

Va Urma..

Hellow! Ce faceti? Stiu, stiu e scurt, dar macar am postat. Ok, deci am noutăți, One Direction nu s-au destrămat au luat o pauza de 15 luni. Asa spune Louis.
Mersi DanielaDarii2 pentru informați!
Te pup💋💋💋

(970 de cuvinte) & (30 mai 2016)

QUENN

Kisses and Hugs!
💋💋💐💐💐💋💋

EDITAT

Prinsă Cu One Direction |Volumul 1 & 2|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum