Mulțumiri❤❤❤

1.5K 30 3
                                    

Hey, guys. Îmi e atît de dor sa postez din nou, insa am nevoie de o pauză. Anyway, nu pentru asta am facut acest capitol.

Vreau sa va multumesc fiecaruia in parte pentru ca mi-ati citit povestea si ma-ti suportat. Adică serios, eu abia îmi gasesc ambele soseste dar atîția oameni care sa-mi citească porcariele. Vreau sa-i multumesc in special lui 2000KatyMeganMalik pentru ca mereu ma susținea si îmi spunea sa continuii atunci cînd ma dădeam bătută. La inceputul cartii ma susținea si Princess13091993. Sincer v-as eticheta pe toti care mi-ati citit macar un capitol, care ati dat macar odată cu un ochii pe la cartea mea. Si nu in ultimul rînd vreau sa-i multumesc lui Alylove20 pentru ca m-a susutinut cînd am vrut sa sterg carte. ( mai mult m-a amenintat ca ma va omorî si ma va sfîsia in bucăți, dar hai sa vedem partea buna:)  Încă odată va multumesc tuturor in parte si sper sa nu uitati nicodata de fata nebună, directionara care vrea sa se mărită  cu Harry Styles. O, si sa nu uit de planul meu si al lui Princess13091993 de ai fura pe Niall si Harry. Si gata cu planurile mele diabolici ca davdrug ei stiu romana? Tot e posibil asa-i 2000KatyMeganMalik? Cam atît pe azi, eu va iubesc super-duper-puper-mult!
Va pup pe fiecare in parte!💋💋💋💋❤❤❤❤

Prinsă Cu One Direction |Volumul 1 & 2|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum