Capitolul 14-Cine-i mai frumos?

2.4K 128 12
                                    

Continuare...

-Ia-ți mîinile jegoase de pe iubita mea. A spus Harry. Am dat de dracu!

-Deci Styles are o noua cucerire, hă? Spuse Justin. Doamne, ce l-a apucat pe băiatul ăsta?

-Mai taci Bieber! Tu ce stii despre fete? Oh, da, nimic! Ai avut si tu o fata la viața ta si aia te-a părăsit, nenorocitule! Şi acum ia spune-mi, DE CE AI SARUTAT-O PE IUBITA MEA?

-Keep calm Styles! Parca nu stii ca a fost a mea! Spune Justin rîzînd.

-Ce?! Cum adică ''a fost a ta''? Spune Harry făcînd ghilimele în aer la cuvîntul: a fost a ta.

-Cam asa. Spune si se apropie periculos de mine!

-Justin, daca nu pastrezi dinstanta de 60 de mentri intre iubita mea, ma voi asigura ca nu vei mai vedea niciodata lumina zilei! Cu aceste fiind spuse Harry s-a năpustit aspura lui Justin si eu în loc sa-i despart am început sa alerg pe coridoarele spitalului ca o nebună ce sunt, pînă am ajuns afara.

M-am aşezat pe o banca si mi-am dus piciorele la piept. Am şi niste întrebări la adresa mea proprie, şi cu siguranta subconştietul meu v-a adauga un comntariu stupid! Aşa e! V-am spus vreodata cît de tare îmi urăsc constiinta? Daca nu, atunci o urăsc foarte tare. Anyway, sa trecem la întrebări seriose..

1. Ce simnt pentru Harry?

2. Harry ce simnte pentru mine?

3. Oare ce mai simte ceva, Justin pentru mine?

4. Mai simt ceva pentru Justin?

1. Oh, asta e greu! Cu siguranță nu îl iubesc, însa cuvintele lui Justin îmi raman imprimate în cap.. Oare el chair nu mă place? Ma vrea doar pentru ca sunt frumoasa? Am atît de multe întrebări, e adevarat ca si eu m-am uitat prima data la aspectul fizic, însa daca stau bine sa ma gîndesc poate îl plac putin, însa cu sguranta nu îl iubesc.

2.Nu sunt sigura, insa cred ca ma place.. puțin.

3.Nici la asta nu am o decizie concretă. Însă cred ca poate mai simte ceva pentru mine.

4.Asta e foarte greu. Sa fiu sinceră m-aş întoarce la Justin, dar cred ca Harry simte ceva pentru mine si nu vreau sa-l ranesc. O parte din mine spune sa ma întorc la Justin, însă cealata pare spune nu! Ce se mă fac? Încă simt ceva pentru Justin, dar nu stiu ce. Daca simti ceva pentru el atunci de ce Ceapa Lui Obama esti împreună cu Styles?

Nici asta nu o stiu! Sunt atît de confuză! Îmi vine sa urlu! Cînd eram pe cale de a ma intorce  înapoi, o mîna ma atinge la spate si ma face sa tresar. Era Louis. Chiar aveam nevoie de el, sa-i spun tot ce am pe suflet!

-Hey surioară. Esti bine?

-Sa fiu sinceră, nu...

-Daca Styles ti-a facut ceva jur ca o sa-l castrez si nu o sa mai prindă sa aibă nepoți!

-El nu mi-a facut nimic, însa s-a întors..

-Cine?

-Justin!

-Timbarlake? Întreaba el cu o sprînceana ridicata.

-Ce?! Nu, Bieber!

-Aaa! Fostul tau iubit? Şi ce s-a întîmplat? Ma asalteza Louis cu întrebări.

Dupa ce i-am povestit tot Louis şi-a luat rolul de frate mai mare si a încercat sa-mi dea un sfat! Subliniez, a încercat!

-Draga mea suriora! Tu stii ca eu am avut merau succes la fete. Asa ca uite ca te sfătuiesc... Cine-i mai frumos? Si uite asa speranța mea ca Louis poate sa ma ajute s-a dus pe apa sîmbetei.

-Louis, nu ma ajuți de loc! Ma plîng eu, şi chair asa si era. Nu ma ajuta deloc!

-Urmeaza-ți inima surioara! Spune si ma bate pe spate frateşte dupa care dispare din peisaj.

Ce a vrut sa insemnea asta?

Va Urma...

Tatatata tata tatmmm! DOAMNE!  Vad eu bine? Aprope 500 de vizionari si 70☆? Va iubesc Guys! Sa revenim. Ciudata întorsătura, nu? Eh, m-am gîndit sa vă las în suspans si confuji pe deasupra. Mi-a reuşit? Nu stiu ce m-a apucat însă am luat deodată telefonul si m-am pus pe scris, sper ca va placut.

Noapte buna, Guys!

I love u all!💚💛💜

[720 de cuvinte]&[27 iunie 2016]

Va Iubesc!
💋💋💋

EDITAT

Prinsă Cu One Direction |Volumul 1 & 2|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum