Hala ben o dövmeyi merak ediyor ne olduğu hakkında fikirler yürütüyor ama nedense sonuç koca bir hüsran (beynim tecavüzün eseri)...Yol boyu dalgınlıkla yürüyen o sürtük bedenim ağır geliyor ayaklarımı sürüyerek yürüyordum ne yapacağımı bilmiyordum işin açığı ...
Garaja gelmiştim simsiyah asalet bu bendim ben içiride kendi zevkime göre döşediğim garajda o soğuk duvarlarda ellerimi gezdirirken Marry'nin kapıyı hunharca yumruklaması ile bölündü.
Kapıyı açtım.
-Kızım kapıdan ne istiyorsun diyordum
-Seni çok özledim diyerek geçiştirdi
-Hadi ordan diyerek saçlarını dağıtıp göğsüme bastırdım
-Tamam yether beğğ diyerek yapışık ikizler gibi durmayalım üzerimi değiştircem diyip tişörtü çıkartıp ellerime doladım,tam odama gidecekken, Marryin gözleri dikkatimi çekti.
Göğüslerime bakıyordu daha öncede bakardı ama bu farklı bir durumdu.
-NE BAKKKKIYONNN LEN ?
diyerek alaycı bi gülümsemeyle sordum.
başını sallayıp kendine gelmeye çalışarak ;
- Ağda vaktin gelmiş John diye kikirdedi
Ben odama girip siyah vücüduma yapışan bir tişörtle garajın yolunu aldım.
Garaja girip kendimi yatağa bıraktım,Mary ise bi anda tüm gücüyle hoplayıp kucağımda yerini almıştı
-Karın kaslarımdaki acıyla yüzüm buruşmuşken siktir dedim
- Ne oldu taşıyamadın mı ? diyerek kikirdeyen Marry'e sert bir bakış attım.
Mary'i göğsüme alıp uykuya dalmışız, annemin garajın kapısını terlikle dövmesiyle kendimize gelip banyonun yolunu tutttuk...
Ben yüzüme su çarparak ayılmaya çalışırken Mary kıyafetlerini çıkartıyordu.
Benim için bir fırsat olabilirdi o dövmeyi görmeliydim ama nasıl yapabilirdim ergenler gibi kapı deliğinden mi bakcaktım.
Ne yapcağımı düşünürken saçlarımı toplayıp odama geçtim ve Mary' i beklemeye başladım...
5 dakika ufff 10 puffff
20 dakika pofffffff
30 dakika offffff pufffff poffffff
40. dakika da bu kız öldü mü diye bakmaya giderken bir mırıldanma sesleri duyuyordum.Hala yıkanıyordu,hadi Mary diyip biraz daha hızlı hareket etmesini sağlamaktı amacım
Ama 20 dakika geçmesine rağmen mary'de tık yoktu...Kapıyı açtım Mary'de bornozuna sarılmış beni görünce üzerinden kayıp düşmüştü ve benim tek düşüncem sadece o dövmeyi görebilmekti. Tam arkasındaki aynada sırtında yazan yazıya gözlerimi dikmiş ne yazdığını okumaya çalışırken ne o John gözün popomda mı diye bana tokat atıyordu ve kikirdeyerek kaçıp odaya gitmişti...
Ben aynada anlamsızlaşan suratıma bakarken marynin sırtı aklıma geliyor ve o yazılar darmadağın bir halde ellerim duvara yaslı halde suspus dururken belimde mary'nin ellerini hissetmiştim- Ne oldu yakışıklım dayanamadın her halde cazibeme diye benimle dalga geçiyordu
-Ben ise ne olduğunu belli etmemeye çalışarak ne yapıyım kızım çok güzeldi aklımdan çıkmıyor diyerek öyleymiş gibi zannetmesini sağlamaktı amacım.
- Şapşik (tokadı kafama yemiştim)Ben dağılan saçlarımı toplarken Mary tatlı tatlı gülümsüyordu.
Benim aklımda sadece Mary'nin sırtında yazan BEN SANA AİTİM
yazısı kimi seviyordu ,benden gizlediği biri mi vardı...