Perspectief van Soufiane:
Ik ging praten tegen dat meisje Amina denk ik. Maar ze reageerde amper. Ik kreeg echt hoofdpijn van der. Ik tikte der aan en ze keek geïrriteerd naar me.' Wat moet je a ezel' ' ik wil een praatje met je maken maar mevrouwtje was weer ergens ander' ' nee bedankt ik wil niet met je praten dus donder op'. Oke die is volgens in der maandje maar oke. Ik ging op mijn telefoon en zag een bericht
Hey ik ben Asmae dat meisje van de appie
Eerlijk ze is niet lelijk. Maar Amina ook niet. Maar Amina irriteert me vreselijk dus waarom geen Asmae, ik gebruik ze toch alleen maar en daarna gooi ik ze weg dus ja. Heb niks te verliezen. Ik appte haar en zei dat ze om 15:00 voor appie moet staan. Dit wordt heel leuk. De bel ging en we mochten naar huis. Ik pakte mijn spullen en liep naar de bushalte. ik wachtte op de bus en na 15 minuten kwam hij. ik ging helemaal achter in zitten. toen ik bij me halte was drukt ik op stop en stapte uit ik liep toen naar de appie om naar Asmae tegaan ik wachte 5 minuten op der en toen zag ik er aanlopen,ze is best wel knap van dichtbij maar wat moet ik met Amira. ik knuffelde Asmae en vroeg wat we gingen doen ze wou naar de bios en daarna naar een restaurant toen ik weer thuis kwam ging ik op me bed zitten en nadenken over Amina en Asmae na ongeveer 2 uur viel ik in een rustige slaap. ik werdt wakker door me wekker ik stond op een deed mijn ochtendroutine en pakte me spullen in voor school ik hadt vandaag maar les tot 12 uur dus ik appte Asmae of ze mee kon naar de de stad maar toen ik uit was en naar de bushalte. Ik keek wanneer de bus komt. Hij komt pas over een halfuur, dus ik ging snel naar appi en haalde een blik Red Buel en een zak snoep. Ik liep naar de kassa en rekende af. Toen ik uit de appi kwam zag ik Asmae. Maar volgens mij zag ze me niet. Eerlijk ze is niet lelijk. Ik riep der, ze lachte naar me en kwam naar me toe. Ik nam haar naar een park en we kletste bij tot....
JE LEEST
True love or not (VOLTOOID)
Romantik6 december 2016 #6 in romantiek Mijn leven is verpest, ik moest nooit in zijn woorden geloven. Mijn broer dat weg is, mijn 2 vriendinnen die ik kende haten mij en mijn alles heeft je bedrogen. Hoe kon ik het geloven. Salam, hier is een klein stukje...