Hoofdstuk 27

824 76 24
                                    

Perspectief van Soufiane:
Ik liep met haar naar binnen en ik zag haar vader en groette hem.
Vader Amina: weldi alles goed
Ik: gaat goed alhamdoulilah en met u
Vader Amina: gaat goed alhamdoulilah maar wat is er.
Ik: eeuh 3ami ik wil u dochter der hand vragen.
Vader van Amina: marhba weldii en wanneer  wil je komen.
Ik: zo snel mogelijk, ik bel u wel.
Vader van Amina: is goed weldi doe de groeten aan je vader.
Ik: sgoed 3ami beslama
Amina bracht me naar de deur en ik gaf haar nog een kus op haar voorhoofd en ging weg. Ik reed naar huis met een lach van hier tot aan Tokio. Na zeker 15 minuten zitten rijden was ik thuis, ik deed de garage open en reed naar binnen en parkeerde hem. Ik stapte uit en liep toen naar huis.
"Salam ik ben thuis" riep ik. Ik liep naar de salon en zag me ouders,ibtissame (zusje 16 jaar) en sami (broertje 3 jaar). Me ouders groette me terug en ibtissame keek me aan en ging verder spelen met sami.
"Mama,papa ik wil een meisje der hand vragen" ik hoorde me moeder yoeyoeyoe doen(jullie weten wat ik bedoel) en ze kreeg tranen. Niks is erger dan je moeder zien huilen, ik liep naar der toe en zei "mama ik ben nog niet weg ik ben bij je en blijf jou kleine jongen" en gaf haar een knuffel, me vader keek me trots aan en zei wanneer en wie.
"Papa je weet toch 3ami Youssef ewa zijn dochter Amina"
"Tbarkallah weldi en wanneer wil je gaan?"
"Papa, ik wil zo snel mogelijk dus zaterdag als dat kan"
"Sgoed weldi ik bel hem wel op."
Ik keek me vader blij aan en liep toen naar boven richting mijn kamer. Ik deed mijn kamer deur open en ging liggen op mijn bed. Wat zal ik deze huis missen, ik zal mn vrienden missen. Ik zal me zusje haar geschreeuw missen. Ik zal alles missen man, ik wil eerlijl niet weg uit deze buurt man

Ewa mensen, kweet korte deel maar be3da jullie hebben wat. Ik zit ff in een periode en ik denk aan dit boek. Vinden jullie het wel leuk moet ik stoppen etc. Als jullie op deze deel 20 stemmen en 20 rea dan krikgen jullie zo snel mogelijk een deel. Dus pleassss help me

True love or not (VOLTOOID)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu