Perspectief van Amira:
Ik liep in de stad tot ik hem zag, ik wou weg lopen voordat hij me zag maar het was te laat. Hij heeft me gezien, het enige wat ik nu kon doen is rennen maar het is een beetje zwaar met een baby in je buik maar ik probeerde het. Hij rende achter me aan en haalde me in. Hij pakte je vast en bracht me naar zij auto. Tegenwerken kon niet, want daarvoor was ik niet te sterk. Waarom moet hij terug zijn, ik moest niet in de domme zinnen geloven wat ********* (de naam waar die sterretjes staan krijgen jullie nog te horen of deze deel of volgende)
Hij reed naar "onze" huis, in die huis heb ik veel meegemaakt. Daar begon ik het slechte pad op te gaan. Ik heb zo een spijt, spijt van alles. Hij heeft gelukkig mijn eer niet afgepakt maar Amine. Maar ik ben blij dat Amine het heeft gedaan, want ik houd van hem. En van die weld le hram, hij mag dood.
Mohim hij stapte uit natuurlijk ik ook, met tegenzin liep ik naar binnen. Het is niks veranderd. Ik liep naar de woonkamer en ging zitten. Hij liep naar me toe en nam ook plaats.
Hij: waarom Amira, waarom doe je dit ik houd van je.
Ik: je houd van me, je nam me van me ouders af, je hebt ze vermoord en sloeg me altijd. Ga eens tikkertje spelen Saifeddine.
Saifeddine: ik wou het niet maar het moest, ik wou je niet mishandelen wollah.
Ik: jah tuurlijk, eerst tegen me liegen zo van ja je ouders zeiden dat je een tijdje bij mij moest slapen. En toen ik erachter kwam begon je mij te mishandelen.
Saifedinne: laat het me uitleggen, aub ik hou te veel van je.
Ik: dan heb je pech, ik ben getrouwd en zwanger dus flikker op.
Saifedinne: zzzzwannger, dat kan niet van wie diegene gaat dood.
Ik: veel suc6 hem ga je nooit vinden
Saifedinne: Amira je bent wat vergeten
Ik: wat ben ik vergeten?!?
Saifeddine: schat, ik weet waar jij 24/7 bent, met wie je praat etc. En ik weet ook wie jou "man" is dat is toch Amine ************
Ik: hoe weet je dat, dat kan niet niemand weer het.
Saifeddine: ik ben de machtigste man, en die Amine is nu in Amerika, en jullie zijn niet getrouwd.
Ik: owhja zal ik hem bellen.
Saifeddine: doe dan.
Nu hopen dat hij mee gaat spelen. Ik toetste zijn nummer in en zette hem op luidspreker.
Ik: Amine houbii ik heb je gemist.
Amine: hey ik heb je ook gemist en hoe gaat het met de kleine.
Ik: het gaat goed, alleen iemand zegt dat we niet getrouwd zijn en valt me lastig.
Amine: wie valt je lastig, ik snij zijn kil eraf en we zijn getrouwd anders was je niet zwanger. Eyh zemmel als mee luistert, Amira is van mij, ik houd van haar meer dan mezelf en als iemand haar aanraakt gaat diegene dood. Je kent me niet a mannelijke hoer.
Ik kreeg het warm toen hij zei dat hij meer van mij houd dan van mezelf, maar misschien speelde hij gewoon mee, maar 1 ding weet ik zeker ik houd van hem. En die zinnen zei Amine uit liefde en jaloezie dat hoorde je gewoon. Ik zei hem nog gedag en hangde op.
Ik: genoeg bewijs, mag ik nu weg.
Saif: kkr op vieze kehba, ik krijg je nog.
Ik liep de deur uit en wou weer terug gaan naar stad naar besloot naar huis te gaan. Ik besloot gewoon om naar Amine te gaan in Amerika. Ik belde hem op:
Ik: amine ik kom naar Amerika, ik moet je spreken.
Amine: hey Amira ik moet je ook spreken, en die jongen van net hij heeft je toch niet aangeraakt anders is hij dood.
Ik: neejh maak je maar geen zorgen,en bedankt dat je meespeelde.
Amine: eeeuh jjja geen probleem, maar wanneer kom je naar Amerika?
Ik: ik ga proberen om vandaag een ticket te boeken die vanavond gaat en dan ben ik er denk ik morgen.
Amine: jah sgoed, veel suc6 nig
Ik: jah bedankt ik spreek je nog.
Ik hangde op, inmiddels was ik al in de bus en bijna thuis. Na 3 haltes stapte ik uit en liep ik naar huis. Ik pakte mijn laptop en begon een ticket te zoeken, Amine had me gisteren verteld dat hij nu zijn eigen huis heeft.
Mohim, hij vertelde me dat ik daar altijd welkom was dus ik denk dat ik dan met hem dan ga wonen. Ik zocht een ticket en de goedkoopste was €800 ik boekte het en ging die ticket uitprinten. Ik liep naar boven en begon me koffers te pakken en ging inpakken. Na ongeveer ander half uur was ik klaar en nam ik een warm bad. Ik verzorgde mezelf goed en bleef nog even zitten. Ik lag er 2 uurtjes in en stapte uit. Ik smeerde mezelf met bodybutter van zwitsal, ik pakte een schone witte lingerie en die trok ik aan. Ik liep naar me kast en pakte een maxi jurk in donker blauw, mijn zwarte hoofddoek, zwarte huarache en natuurlijk mijn tas waar mijn paspoort, vliegticket enzo zitten. Ik belde een taxi en had afgesproken met de chauffeur dat hij over een half uur voor mijn huis moet staan. Ik pakte een zak chips en begon het te eten. Ik heb opgemerkt dat ik veel chips eet sinds ik zwanger ben. Ik appte nog Amine dat ik over 15 minuten naar Schiphol vertrek, hij appte me is goed en zei bel me als je de vliegtuig in gaat ik zei oké en at verder. En dronk nog wat cola. Ik hoorde getoeter dus dat was de taxi, hij hielp me met de koffers en daarna reden we naar het vliegveld. Na 20 minuten gereden kwamen we aan en ging ik inchecken en jullie weten denk ik wel derest. Ik liep nog naar een winkel en kocht nog een pak oreo, snoep en cola. En daarna nam ik plaats in de wachtruimte. We moesten een halfuur wachten en in die tijd appte ik met Amine voordat we gingen opstijgen zei ik tegen Amine dat we gaan vliegen en deed nog mijn dua. Ik ging een film kijken en daarna besloot ik te slapen maar ik had een alarm die me wakker ging maken, want ik heb een medicijn die ik dan moet opdrinken op een bepaald tijd.
02:00
Me alarm ging af, ik deed me alarm uit en pakte me medicijn en dronk het op. Ik wou terug slapen maar ik dacht skot dat. Ik ging film kijken tot een mevrouw me aantikte ze vroeg of ik wat wou drinken en ik vroeg op ik een blik cola mocht en die haalde ze tevoorschijn. Ik bedankte haar en dronk hem op. Na zeker 4 uurtjes film gekeken kwamen se met het ontbijt. Je kon kiezen tussen broodje gezond met ham of ei. Natuurlijk koos ik die van ei,je kreeg ook nog een croissant, glas thee en koek. Ik begon gulzig te eten. Na een uur gingen we landen. Volgens mij wist Amine dat ik nu er ben, dus jah. Ik pakte mijn bagage van de bagageband en deed het op mijn karretje en liep de aankomsthal. Ik zag Amine daar met een beer in ze handen. Ik liep op hem af en gaf hem een knuffel en barste in tranen uit. Hij had me stevig vast, net als dat hij me nooit kwijt wil raken. Ik had hem zo erg gemist, ik houd van hem. Ik rukte me van hem af en ik keek hem aan, hij veegde mijn tranen af. En keek toen baar mijn buik en kreeg nog een grote lach en aaide erover. We liepen samen naar zijn auto en reden naar zijn huis. We hadden gelachen etc.Perspectief van Amine:
Ik zag Amira en ze liep naar me toe en gaf me een knuffel, ik knuffelde haar terug en ik hield haar zo stevig want ik wil haar niet kwijt. Ze rukte zich los en veegde haar tranen uit, ik keek naar der buik waar mijn kind opgroeit en kreeg een lach van hier tot Tokio. We liepen samen naar mijn auto en reden naar mn huis. In mijn huis aangekomen bracht ik alle spullen het huis binnen en Amira keek me gewoon aan. Ik leidde haar rond in mijn huis en uiteindelijk liep ze naar de woonkamer en ging zitten. Ik nam naast haar plaats. "Amira, ik moet je wat zeggen." zei ik een beetje zenuwachtig. "Ik moet je ook wat zeggen maar begin maar." zei se lachend. "Amira ik houd van je, ik houd super veel van je en kan niet zonder je. En toen ik ze3ma meespeelde dat we getrouwd waren, dat wil ik echt en alles wat ik zei, zei ik uit liedje" ik zag dat ze moest blozen en keek naar beneden. Met mijn vinger tilde ik haar kin naar boven en toen keek ze mij aan. Ik kwam dichterbij en toen gebeurde het we hebben gekust. Ze had zulke zachte lippen. Het leek gewoon dat onze lippen bij elkaar hoorde net als 2 puzzelstukken. Amira deed haar liepen van me af en zei zacht dat ze ook van mij houdt. Ik legde haar op me schoot en ze deed haar hoofd op mijn borstkast. Ze lag heerlijk, maar toen stond ze op en ging ontbijt maken. Ik liep naar de keuken. Mijn keuken is super groot en ik weet dat vrouwen van keukens houden dus jah. Ze leefde zich uit, ze maakte baghrir,msemen, na3na3 thee en tosti's. Ik legde alles op tafel en daarna gingen we samen ontbijten. Ik zag haar struggelen met haar hoofddoek. Het liefst zei ik tegen der dat ze haat hoofddoek af mag doen, maar ik ben haar man,broer,vader, oom niet. Ik wil met Amira trouwen en heel snel zelfs, want anders gaan mijn handen jeuken en mijn lichaam wilt dan veel meer en dat ik niet de bedoeling. Ik vertelde haar dat ik met der wil trouwen en dat wou ze zelf ook,want ze wilt het niet haram houden dus jah. Na het ontbijten hielp ik haar met het opruimen. Amira ging ff naar boven om een huisjurk aan te doen ze trok der huisjurk aan en liep toen naar beneden. Ik besloot om met mijn ouders te skypen maar dan later,want in Nederland slapen ze nog. Dus dat duurt nog even, ik vroeg Amira of ze samen komt boodschappen en ze knikte. Ik liep naar mijn kamer en ging me omkleden. Ik droeg gewoon mijn nike tech fleece en me zwarte huarache. Amira trok precies hetzelfde zonder dat we het hadden afgesproken. Ze lachte en vroeg of ik met der een spiegelfoto kom maken en ik zei jah. Ik liep naar mijn gigantische spiegel en we maakte paar foto's en we zetten ook 1 op insta met de tekst:"love you houbii❤💋👫"Salam zina's,
Sorry dat ik al een maand niet heb gepost. Was het gewoon vergeten, en me telefoon was afgepakt. Om het goed te maken heb ik een super lange deel voor jullie geschreven. Ik ga weer proberen of 1/2/3deel per week te zetten. Ik zag ook dat ik veel extra volgers heb gekregen, voor de nieuwe volger marhba. Laat een sten en rea horen en natuurlijk ook mijn andere lezertjes. Ik heb deze deel vandaag geschreven. En door 1 iemand heb ik dat vandaag gedaan het is door @marr_ayy meid dankzij jou bericht heb ik dit gelezen. Je hebt het me herinnerd en daar ben ik dankbaar voor. En ik heb een vraag voor me lezers:
Hoe oud zijn jullie en waar komen jullie vandaan?
JE LEEST
True love or not (VOLTOOID)
Romansa6 december 2016 #6 in romantiek Mijn leven is verpest, ik moest nooit in zijn woorden geloven. Mijn broer dat weg is, mijn 2 vriendinnen die ik kende haten mij en mijn alles heeft je bedrogen. Hoe kon ik het geloven. Salam, hier is een klein stukje...