Perspectief van Wassima:
Ik wil hier weg, ik houd het hier niet vol hoe durft hij mij dit aan te doen. Kkr flikker dat hij is. Wat dacht hij precies. Maar ik ga jullie vertellen wat er is gebeurd.
Één maand geleden:
"Ik liep naar de tramhalte onderweg naar de stad om paar spulletjes te halen. Ik liep via een kortere maar toch een enge buurt. Ik had een gevoel dat ik werd achtervolgt dus ik liep sneller. Ik hoorde ook voetstappen sneller lopen ik werd bang en begon te rennen. En die persoon achter mij rende ook hij haalde mij in. Hij pakte mij vast en deed een doekje voor mijn mond en weg was ik. Na paar uur werd ik wakker en keek ik om me heen wtf waar ben ik. Ik zat vast, ik schreeuwde en probeerde me los te krijgen wat niet lukte. Er kwam een brede man/jongen lopen en gaf me een klap op mijn gezicht en zei "a kehba houd je bek of je zal erge dingen meemaken, wat je liever niet wilt." Deze man keek mij kwijlend aan wollah als ik los was kon ik hem zo goed vermoorden. Wollah ik wil hem dood maken wat dacht hij. Tfoe lelijke aap, wie the hell wilt wat van mij. En toen kwam hij binnen, tfoe zeg wollah hij is het, had ik hem het niet uitgemaakt dat ik niks met hem wil.
"Wassima hbiba djelli heb je mij gemist, ik jou wel" zei hij met een grijns.
" a weld kehba wat moet je van me. Laat mij gwn gaan a mosiba." Zei ik boos.
"Hai hai wassima heeft grote bek, sima djelli ik wil jou en het kan makkelijk of moeilijk." Zei hij met een grijns.
"Nasser wat bedoel je met makkelijk of moeilijk laat mij gwn gaan."
"Doe niet alsof je neus bloed je weet dondersgoed wat ik van je wil. Trouw met me met jou wil of ik doe het op mijn eigen manier die jij helemaal niet leuk gaat vinden."
"Nasser kkr op van me laat mij gaan, wat heb ik jou aangedaan jij ging vreemd niet ik."
"Ik deed helemaal niks dat meisje zoende mij"
"Je deed niks maar toch aten jullie elkaar op a mannelijke hoer."
Volgens mij moest ik dat niet zeggen hij kwam op mij af en gaf me een klap. En daarna een kus op mn wang, wajowww wats met deze jongen. Maar die kus gaf mij vlinders. Wassima wat zeg jou nou, deze izan wilt jou neuken dus gedraag je.
"Sima ik weet dat die kus jou warm maakte ik ken je, je houd nog steeds van me" zei hij met een zachte lieve toon.
Voordat ik iets kon antwoorden liep hij weg.
Ewa nu zit ik hier al maand maar hij heeft me niks aangedaan integendeel hij is veel liever geworden. Maar waarom ik, ik wil naar huis naar mn gezin. Hij is en blijft een flikker, want hij ontvoerd een meisje. Wollah bazz deze jongen is deze boy niet opgevoed. Waarom is hij veranderd in een badboy, zo was hij niet. Oeffffff wollah ik wil hem echt wat aan doen, maak grap. Ik krijg niet eens veel eten en als Nasser van me hield kreeg ik veel eten en niet elke dag broodje chocopasta. Ik wil ook gwn marmita eten en kapsalon en AA drinken. Be3da gun na3na3 thee maar die krijg ik ook niet. Wollah wnr krijgt hij weet la3kal en laar hij me gaan. Ik hoop zo erg dat mn ouders en broers me zoeken. Ewa toen ik dat zei hoorde ik boemmmmmmm. Wat the hell gebeurd hier. Ik hoor geschreeuw en stemmen ik hoorde mijn Broer mijn best broer. Hij riep stinkdier waar ben je ik dacht broer wat dacht jij toen je mijn woord afpakte. Wa ik schreeuwde a gizou ik ben hier. Hij trapte de deur in hielp me opstaan en we rende weg. Ik zag Nasser met bloed op de grond liggen. Ik rende naar hem toe, neejh hij mag niet dood zijn dat meen je niet. Ik schreeuwde "Nasser laat me niet alleen, ik houd van je, ga niet dood" zei ik huilend. Hij reageerde, "Sima ik zal over je waken ik beloof het je" en toen weg was die. Ik schreeuwde en huilde en mn broers keken mij verdrietig aan, ze hebben mij nog nooit zo gezien. Ze troostten me, ik wou bij Nasser blijven maar we moesten weg. Waarom moesten deze zwervers hem vermoorden, oeffffffffff konden ze hem niet in elkaar slaan ofzo. Altijd geweld, maar zo zijn mijn broers wie met hun zusje speelt gaat de dood proeven. Ik zal Nasser niet vergeten.Perspectief van Nasser:
Voor de aanval:
Ik wou weer met Sima praten, waarom wilt ze niet met me trouwen ziet ze niet dat ik van der houd, ik doe er alles voor om haar gelukkig te zien. Ik wil haar als mijn vrouw en de moeder van mijn kinderen. Pfffff wrm zijn meisjes zo moeilijk. Ik liep naar beneden en wou eten maken tot dat ik boem hoorde. Ik trok snel mijn kogel vrije vest aan liep naar daar toe, ik zag de broers van sima ze schoten in mn borst enzo en daarna op mijn been en arm ewa toen viel ik, ik ben niet slap maar tegen je ader kan je dood gaan en ik viel flauw. Wajoww ik klink zemmer omdat ik flauw val. Ik hoorde stemmen en daarna hoorde ik sima huilen en wat zeggen ik reageerde terug en daarna was ik weg. Ik hoorde haar huilen, ik probeerde op te staan maar dat lukte niet en mn ogen wouden ook nii open lekker gezzelig. Daarna hoorde ik niks meer en toen na 10 minuten hoorde ik ambulance. Ik word weg gevoerd dit word leuk.Ewa lezers weet nieuwe deel voor jullie en ik heb mijn nieuwe boek gepubliceerd het heet "Sabriyah and here instalife" lees het en promoot mijn boek eventjes dat zou ik leuk vinden.
JE LEEST
True love or not (VOLTOOID)
Любовные романы6 december 2016 #6 in romantiek Mijn leven is verpest, ik moest nooit in zijn woorden geloven. Mijn broer dat weg is, mijn 2 vriendinnen die ik kende haten mij en mijn alles heeft je bedrogen. Hoe kon ik het geloven. Salam, hier is een klein stukje...