Hoofdstuk 26

915 57 44
                                    

Perspectief van Amine:
Amira en ik gingen samen boodschappen, ik stapte mijn auto in en Amira ook en we reden naar de supermarkt. Natuurlijk deed deze dikzak weer eens muziek op, ze deed Riffie-Opletten (wollah hij kan kapot goed rappen, ik weet nog zo'n oude liedje van hem en hij had echt een baby stem. Mohim ik zing zijn oude liedje nog steeds en natuurlijk ook deze,mohim luister die liedje maar. Ik zet hem ook op de omslag)
Ik rapte samen met hem, en amira ging me filmen. Toen ik klaar was zei Amira:"Aii deze ezel kan rappen,sinds wnr 😂"
Ik zei toen weer "sinds me geboorte dikzak"
Ze keek wet en toen zei se nog "je gaat trouwen met een dikzak,dus wat talk jij"
Ik moest lachen pakte haar hand vast en ik reed door. Aangekomen in de supermarkt, liep ik naar de karretjes en pakte het. Amira pakte me arm en we liepen samen. Ik vond het best wel leuk, en sommige meisjes*hoeren* keken me kwijlend aan en dan keek Amira hun dodelijk aan. Ik moest wel lachen van der, maar ze is jaloers, want ik ben alleen van haar. Ik vind het wel grappig, eerst deed ik hechek met haar voor lust. Maar na 2 weken en haar vaker gezien te hebben begon ik haar echt leuk te vinden en zij blijkbaar mij.
Mohim ze pakte van alles en legde het in de karretje. Nadat we alles hadden gepakt gingen we afrekenen en naar huis. Ik ga vandaag het tegen me ouders zeggen. Het is inmiddels in Nederland bijna 10 uur, dus ze zijn denk ik wakker. Ik reed naar huis. Thuis aangekomen legde ik alle boodschappen in hun plaats, ik zag Amira komen met zak chips en milka en ze plofte naast me. Ik vertelde tegen der dat ik mn ouders nu ga bellen en ze knikte.

Facetime gesprek:
Ik: salam papa
Papa: salam weldi hoe gaat het.
Ik: gaat goed Alhamdoulilah, maar ik moet iets belangrijk zeggen tegen jou, mama en Amina.
Papa: is goed, wacht ik roep ze
Ze kwamen er bij zitten en ik groette ze en daarna ging ik verder
Ik: papa, weet je nog waarom ik naar Amerika ben gegaan
Papa: jah weldi wat is daarmee
Ik: papa, ik ga met dat meisje trouwen, we houden van elkaar. En ik wil niet dat mijn kind opgroeit zonder vader
Amina: wrm heb je een meisje ontmaagd, waarom doe je dit!
Ik: Amina het was mijn bedoeling niet, ik was niet bewust. Maar wollah ik spijt, ik heb gehuild en vergiffenis gevraagd aan Allah. Aub vergeeft het me
Amina: ik vergeef het je, maar ik wil dat meisje zien
Amira zat naast me en pakte de ipad
Amira: Salam, 3ami,galti en Amina. Ik ben Amira
Mama: salam benti, ik ben de moeder van Amine, alles goed en hoe is de zwangerschap
Amira: het gaat goed Alhamdoulilah, maar galti ik wil wat vragen. Hoe kunt u zo lief tegen mij doen terwijl ik een zonde heb begaan.
Mama: luister hbiba, ik zie dat je spijt hebt, maar ik zie ook dat je veel van die ezel houdt. Ik wil je heel goed behandelen ookal heb je een zonde begaan, uiteindelijk krijg ik een kleinkind en wordt ik jong oma en wordt yessir wanneer hij anderhalf is oom, dus jah. Maar maak je geen zorgen je bent welkom in de familie.
Amira: ssshokran galto ik bbben uuu ddddankbaar.
Ik zag der huilen en begon haar te sussen, me ouders zagen der huilen en zagen me haar sussen, me moeder gaf me een trotse blik en zei "niet huilen benti, ik zal je behandelen als mn eigen dochter." En daarna hangde ze op. Ik hou zo erg van mn moeder en ze accepteerde Amira ookal was ze ontmaagd voor der huwelijk, insha allah gaan we snel trouwen. En kunnen we alles doen.
Ik hoorde Amira stoppen met huilen en ik tilde haar kin op en gaf haar een kus op der voorhoofd. Ik legde haar op mijn schoot en zei zette der hoofd op mijn borstkas

Perspectief van Soufiane:
Ik kreeg een idee hoe ik het goed kon maken met Amina. Alleen het is 99,99% zeker dat haar vader mij dood gaat maken.
Mohim, ik reed naar haar huis en wachtte tot ze naar buiten kwam. Het was zeker 15:00 uur en toen pas zag ik haar het huis uitlopen. Ze liep naar het parkje,ons parkje. Ik reed achter haar aan en daarna stapte ik uit en volgde haar. Ze liep naar onze plek. Ik stopte ongeveer een meter van der af, en luisterde wat ze zei. "Hier heb ik jou ontmoet,jij bent de liefde van mn leven. Maar je doet mij pijn, elke keer. Ik moest nooit verliefd raken, en nooit in je prachtige woorden geloven. Alle jongens spelen met meisjes." En toen begon ze te huilen. Ik liep naar der toe en gaf haar knuffel, ze werd toen iets rustiger en toen wende ze van me af.
Ze keek me aan en zei "ga weg,je doet me alleen pijn" dat deed me zo erg pijn dat ik tranen kreeg. Nu denken jullie zo van mannen huilen niet, maar echte sterke mannen huilen wel.
"Kijk je huilt, om wat huil je. Omdat je de waarheid hoorde. Soufiane, ik houd van je maar blijkbaar ben je mijn makteb niet, dus bij deze ik wil je nii spreken." En ze zei dat huilend. Mijn hart brak gewoon, ik houd van der en ga het haar bewijzen. Ik ben er klaar voor (wollah bij deze zin dacht ik aan spongebob😂😂)
"Amina, je bent mijn liefde van mijn leven. Alleen bij jou krijg ik speciale gevoel en bij derest niet. Amina wil jij met mij trouwen,wil jij de moeder van mijn kinderen worden"
"Eeeuh jjjaa"
Ik was zo blij en gaf haar een knuffel, en ik beloofde haar dat ik vandaag het tegen haar vader ga zeggen.
Ik bracht haar naar huis en liep met haar na binnen. Nu gaat jet gebeuren.

Salam, alles goed met jullie. Mohim sorry dat ik lang niet hen geschreven alleen beetje druk. Ik heb wel gewoon inspiratie maar geen tijd. Mohim deze boek is bijna afgelopen. En jah er komt een deel 2, maar daar krijgen jullie later informatie over.
Mohim vergeet niet om een stem en reactie te zetten
Xx ouiam

True love or not (VOLTOOID)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu