Perspectief van Saiffedine:
Ik kwam thuis aan en mijn moeder kwam bezorgd op mij af en vroeg waar ik de hele dag was en ik vertelde haar alles van A tot Z. Ze was trots op me dat ik dat meisje bracht naar de ziekenhuis en der ouders heb geïnformeerd, en ze vond het leuk om morgen bij der naar huis te gaan. Ik gaf mijn moeder nog een kus en liep naar boven richting me kamer, ik pakte even een boxer en kandoura en liep naar de badkamer en ging ff douchen en de wassing zodat ik mij gebeden kan inhalen ik hoop dat Allah swt mij vergeeft dat ik ze niet op tijd hen gebeden.
Ik liep mijn badkamer uit en liep naar onze gebedskamer en ging bidden, nadat ik klaar was ging ik even de koran lezen. Het voelt goed om de koran te lezen en te bidden, het geeft je een rustgevende gevoel. Ik was klaar en liep weer naar beneden en ging wat eten en op mn telefoon ff op insta te scrollen en op snapchat.
|2 uur later|
Het was al best laat dus besloot ik naar bed te gaan, maar natuurlijk moest ik gebeld worden door iemand.
Ik: hallo met Saiffedine met wie spreek ik?
Onbekend: Hey Saiffedine ik ben het Amina van daarnet, stoor ik?
Ik: nee tuurlijk niet, wat is er?
Amina: nee niks, ik wou je bedanken dat je me hielp, en ik wou zeggen dat ik thuis ben en ik je de adres ff ga appen en ik ben je super dankbaar.
Ik: het is niks Amina, zolang het met jou goed gaat ben ik dat ook 😏😏
Amina: Euhm dat is lief, maar het is laat dus Slaaplekker
Ik: ik weet dat je bloost *gegiechel op de achtergrond* maar Slaaplekker en mogen de engelen over je waken❤️
Amina: doei tot morgen
Ze praat zo cute, stay wacht ben ik nou verliefd dat kan toch niet ik ben nooit verliefd.Salam dames, sorry voor een korte deel maar ik ben bezig met de delen en er komen nog aan
JE LEEST
True love or not (VOLTOOID)
Romance6 december 2016 #6 in romantiek Mijn leven is verpest, ik moest nooit in zijn woorden geloven. Mijn broer dat weg is, mijn 2 vriendinnen die ik kende haten mij en mijn alles heeft je bedrogen. Hoe kon ik het geloven. Salam, hier is een klein stukje...