Hoofdstuk 32

742 59 24
                                    

Perspectief van Amina:
De docent legde nog laatste dingen uit en daarna mochten we zeg maar de "medicijn" maken alles moest volgens grammen gedaan worden, want soms als de stof iets veel is kan je persoon doden. Je moet dus alles controleren etcetera. Nadat we klaar waren moesten we een verslag intikken met minimaal 3000 worden dus dat word nog eventjes en daarna mocht je naar huis. Ik liep via een park naar huis, en toen zag ik een lege bankje en daarop bleef ik zitten en dacht na. Totdat ik begon te huilen uit het niets, ik huilde zoveel, ik had spijt van alles totdat ik ineens zwart zag. Ik voelde een jongen wat roepen maar ik kon niet reageren ik hoorde hem nog iemand bellen en daarna ambulance dus ik word weg gevoerd. Is dit het einde van mijn leven............
Gaat Amina dood?!?

Perspectief van Moeder Amina:
Ik maakte me zorgen om Amina normaal zou ze nu al thuis zijn dit is niks voor haar. Ik riep Imad (mijn man) want ik hoorde hem met iemand bellen en ik was nieuwsgierig. Hij kwam boos/verdrietig/bang maar beneden. Ik vroeg tegen hem wat er is en toen riep hij frustrerend dat Amina in het ziekenhuis ligt. Ik schrok mij rot en pakte mijn hoofddoek en mn zoontje en we rende naar onze auto. En we reden naar sbitar. Daar aan gekomen liep ik naar balie
Ik: mievrauw iek zoek main doechter Amina *******
Mevrouw: ze licht op 2e etage kamer 369
Ik: danki wel benti.
En we liepen naar boven we zochten naar dokter die ons kon helpen en toen zag ik iemand.
Ik: mienier koent u mij hielpen
Dokter: jah tuurlijk mevrouw met wat?
Ik: main doechter Amina ****** wat ies er miet haar
Dokter: u dochter licht in coma doordat ze te veel stress heeft gekregen. Er is een jongen man die haar heeft gebracht die daar op een stoel zit misschien weet hij meer der van.
Ik: saffi ies goed shokrane.
Ik liep naar die jonge en hij is Marokkaans en sprak met hem Marokkaans. (Deze gesprek is Marokkaans maar in Nl geschreven)
Ik: weldi wat is er met mijn dochter gebeurt.
Jongen: galti ik zat in een parkje en ik hoorde een meisje huilen en zeggen dat alles haar schuld is en ik liep op der af en wou der helpen maar ze stond op en toen viel ze flauw ik probeerde haar wakker te maken maar dat lukte niet dus toen belde ik de ambulance en ben met hun mee gaan rijden.
Ik: shokrane weldi, maar wat is jou naam als ik vragen mag?
Jongen: is niet erg galti en ik heet Saifeddine zei hij met een lach.
Ik: is goed Saifeddine ik ben Mariam en dat is mijn man Imad en die kleintje is mijn zoon Yassir.
Ik zag dat hij Imad groette hij wou weg gaan maar ik vroeg hem of hij morgen met zn ouders bij ons willen eten en hij twijfelde maar hij zei uiteindelijk jah en hij gaf zijn nummer aan Imad.

Perspectief van Saifeddine:
Ik liep via parkje naar huis totdat ik een beeldschone meisje Tbarkallah zag huilen, ik liep op der af maar ze viel flauw ik probeerde haar wakker te maken maar dat lukte niet eindstand il belde ambulance en ze brachten haar naar ziekenhuis. Het is een prachtige meisje, ik wou naar binnen gaan maar dat mocht niet. Vervolgens kwam een dokter en vertelde wat de situatie is en vroeg of hij der ouders kan informeren en dat deed hij. Ik bleef op een stoel zitten totdat der ouders kwamen. Der moeder sprak met mij, dus ze heet Amina mooie naam. We hadden een korte gesprek en vervolgens wou ze dat ik morgen met mijn ouders kwam eten maar il weet het niet maar ik zei toch maar jah. Maar daarna moest ik wel weg naar huis anders raakt mn moeder ongerust. Ik liep naar huis en thuis aangekomen groette ik mn moeder ze vroeg waarom ik laat thuis kwam en ik legde alles uit en ze ging ook akkoord dat we morgen naar het huis van Amina gaan. Wacht laat ik mezelf ff voorstellen. Ik ben Saifeddine 23 jaar werk in advocaten bedrijf en dat is ook mijn eigen bedrijf. Ik heb gwn bruine ogen en ben best wel breed, ik train ook dus heel vaak.

  En jah that sit meer kan ik niet echt over mezelf zeggen owh jah, ik ben best wel een gevoelige jongen maar soms kan ik heel hard zijn

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

  En jah that sit meer kan ik niet echt over mezelf zeggen owh jah, ik ben best wel een gevoelige jongen maar soms kan ik heel hard zijn.

Hey lezers, weer een nieuwe deel. Nou ik merk dat mijm boek zwaar achteruit gaat sinds 3 maanden staat mijn boek op 40k. Vinden jullie het saai of is het iets anders.
En er is ook een nieuwe persoon gaat Saifeddine met Amina eindigen of Soufiane dit word nog eens leuk. Vergeet niet te stemmen en te reageren bij de 20/25 stemmen komt er een nieuwe deel en op minn andere boek bij de 15/20 stemmem komt hoofdstuk 1 sow ga stemmen

True love or not (VOLTOOID)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu