hoofdstuk 5

3.1K 137 31
                                    

Perspectietf van Amina:
Ik liep met die zwerver naar de tram halte. Toen we daar aankwamen zag ik de tram weg rijden. Daar zat ik dan met dat ding, die 10 minuten wachten. Ik luisterde nog verder muziek. Tot ik bedacht dat ik geen ov heb , dus dat wordt betalen. Ik zag de tram al aankomen rijden. Toen hij stopte stapte we in en kocht ik een ov.

Aangekomen in het park:
Soufiane: is het hier ???
Amina: nee verder lopen.
Soufiane: wajema hoelang nog lopen
Amina: nog 10 minuten lopen
Hij lachte. Zijn lach wauw, gewoon te mooi. Hij maakt me gek. Maar ik mag niet verliefd worden, dat mag niet, hij is een sukkel en Amina ****** wordt niet verliefd op jongens en al helemaal niet op deze zwerver. Na 10 minuten lopen kwamen ze aan. Er was een kleine waterval en mooie rozen. Dit is echt mijn favoriete plek. Ik kom hier als ik boos ben, verdrietig ben. Het is  altijd zo rustig hier.
Wauw Amina,  je had gelijk het is hier echt mooi.
Ik zie hem rondkijken en ik kijk hem lang aan. Het geluid van de waterval is hard te horen en de rozen in de mooie kleuren schijnen door het zonlicht.

Perspectief van Soufiane:
Wauw het is echt prachtig hier. Ik pluk een rode roos, ik zie Amina van me ooghoek kijken. Ik twijfel even maar geef het aan Amina. Ze lacht en kijkt me aan. "Dankje".
"Kom daar zitten". We lopen naar een bankje en gaan zitten.
"Snel beginnen voordat we hier heledag blijven niks doen".

Ik zie haar gelijk blaadjes en kleurtjes pakken. Ik begin met tekenen maar ik zie al gelijk dat het niets word.

Perspectief Amina
Ik begin gelijk met tekenen. Eerst het gras en de waterval. Ik zie Soufian struggele met dat potlood en papier. Als ik kijk wat hij heeft getekend moet ik me lach inhouden. Het lijkt meer op een mislukte bed dan een waterval. "help me aub jij kan het kapot goed" "i know, ik ben goed." " niet hc doen, en kom me me helpen!!" " aii is goed maar zeg: Lieve Amina wil je me helpen" " nee ik doe niet aan lief vragen " ik kijk hem droog aan."Oke dan niet stik maar in je tekening". Ik loop naar het meertje voor ons ik doe me schoenen uit en ga voor de waterval zitten met me voeten in het water. Ik ga g geconsentreerd verder tot ik opeens 2 handen in me zij voel die me in het water duwen. "AAA WAT DOE JE A ZEMMEL". Ik probeer me vast te houden maar lukt me niet.

Perspectief Soufiane:
Ik zag der in het water. Ze wou iets vast houden maar dat lukte haar niet. Wajema ze gaat verdrinken. Ik sprong in het meertje en pakte Amina vast. Weetje wat ze doet, ze pakt me vast en doet me hoofd onder water. Ik zag Amina lachen damn der lach zo mooi. " wat lach je ik ben wel voor jou in het water" " aah cuti, sorry. " zei ze met een pruillip. Wajema ik wil haar alleen haar.

Perspectief van Amine:
Amina hoorde eigenlijk nu al thuis te zijn. Ik werd bezorgd om haar. Het was al bijna 19:00, ik belde haar maar ze nam niet op. Ik bedacht me ineens dat Soufiane bij haar in de klas zit.
Amine: souf is me zusje bij je
Soufiane: ja ze is bij me, we moeten opdracht maken buiten
Amine: aii sgoed maar kan je der dan naar huis brengen
Soufiane: sgoed we zijn toch nu klaar dus ik breng der wel
Amine: dankje bruur
Gelukkig ze was bij Soufiane. Hij is niet de beste jongen maar als het echt iets is dan is hij echt aardig en behulpzaam. Hij is echt een broer voor me. We doen letterlijk alles samen.

Perspectief van Amina:
Ik deed mijn telefoon aan en zag dat ik 20 keer gebeld werd door Amine. Oooh nee ik moet nu al thuis zijn en het begint donker te worden. Het klinkt raar maar ik moet wel aan Soufiane vragen of hij me naar huis kan brengen.
"Souf kan je me naar huis brengen het begint donker te worden"
" ja sgoed,  je broer belde al en vroeg me of ik jou naar huis kan brengen en ik ging akkoord"
" dankje souf ik ben je echt dankbaar"
"Is niet erg maar als we nu niet gaan komen we pas om 9 uur thuis"
" is goed kom dan de tram halte is nog zo'n 10 minuten lopen en en dan nog 10 minuten wachten."
We gingen nog gezellig praten. Hij is echt aardig wauw. En zijn lach damn. Ik ben meer over hem te weten te komen zoals dat hij een zusje heeft en een broertje. Zijn zusje is 16 en zijn broertje 3 hij heeft een foto laten zien ze zijn echt cute. We kwamen bij de tramhalte aan en de tram stond er nog dus we stapte snel in. Na zo'n 20 minuten kwam ik thuis aan. Ik had honger dus ik maakte eten voor mezelf. Ik maakte noedels klaar. Nadat het klaar is ging ik het eten. Ik zag dat mijn broer naar beneden kwam.
" bruur hoe gaat het"
" goed maar, mama en papa en Yessir komen morgen en ze willen dat we ook komen"
" aii sgoed maar ik ga zo slapen dus als je iets gaat doen doe dan rustig"
" alles voor me kleine zusje maar doei of moet ik je nog instoppen"
" ja ik wil dat je me instopt"
" begin te lopen voor dat je dood gaat"
Ik liep snel naar boven voor dat ik dood ging. Ik liep naar de badkamer en ging mezelf douchen. En daarna toen ik klaar was ging ik naar mijn kamer en pakte een T-shirt en een shortje en liep naar mijn bed. Ik ging nog snel ff op mijn telefoon. Ik reageerde nog op mijn berichten en zat nog ff op insta. En daarna ging ik slapen.

True love or not (VOLTOOID)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu