Let me protect my lover..

25.8K 2.5K 72
                                    

Unicode

Baekhyun,Chanyeolချိန်းထားတဲ့ အဆောင်ခေါင်မိုးထပ်ကို ကျောင်းuniforပြီးတက်လာခဲ့တယ်....

"5.4.3.2...."

အပေါ်ထပ်ကိုရောက်ဖို့ လှေကားတထစ်ပဲ ကျန်တော့ baekhyunဆက်မတက်တော့ဘဲ ခြေစုံချရပ်ပစ်လိုက်ကာ...

ဝင်သက်ကို နှာခေါင်းနဲ့ပြင်းပြင်းရှူလိုက်ပြီး ထွက်သက်ကိုတော့ ပါးစပ်ကနေဟူးကနဲ မှုတ်ထုတ်လိုက်ရင်း...

Chanyeolသူ့ကို ဘယ်လိုပုံစံနဲ့ စောင့်နေမလဲဆိုတာ စဉ်းစားကြည့်လိုက်တယ်..

Lollipopငုံထားရင်း အဝေးတနေရာကို ပဲငေးကြည့်နေမလား..ဒါမှမဟုတ် ကွပ်ပျစ်ပေါ်မှာ ပက်လက်လှန်အိပ်ပြီးတော့ ကောင်းကင်ပြာကြီးကိုပဲ ငေးနေမှာလား...အဲ့လိုပုံစံနဲ့မဟုတ်ဘဲ....

"ဘယ်လိုပုံစံရှိသေးလဲ??"

Baekhyunဆက်စဉ်းစားလို့မရတော့တာနဲ့ ပခုံးတချက်တွန့်လိုက်ပြီး ခေါင်းခါရမ်းလိုက်ကာ

"ဘယ်လိုပဲစောင့်စောင့်...ခုတော့ သူ့ကိုသွားတွေ့တာပေါ့...ဒါနဲ့ ကစားရအောင်တဲ့ ဘာကိုပြောတာလဲမသိဘူး..."

နောက်ဆုံးသော လှေကားထစ်လေးပေါ် လှမ်းတက်လိုက်ပြီး ခေါင်းမိုးပေါ်ကိုခြေချချလိုက်ခြင်း....

"အ..။Omma!!"

ခလုပ်ထိမှ အမိတ ဆိုသလိုပါပဲ..baekhyunလည်းခလုပ်တိုက်မှပဲ ommaကို တတော့တယ်...

ဟပ်ထိုးလဲကျသွားရာကနေ ထထိုင်လိုက်ပြီး နာသွားတဲ့ဒူးခေါင်းကို ပွတ်ချေလိုက်ပြီး သူတိုက်မိတဲ့ခဲလုံးကိုကြည့်လိုက်တော့...

"ဟမ်..."

သူတိုက်မိတာ ခဲမှမဟုတ်ဘဲ..။လူတယောက်ရဲ့ ခြေထောက်..ဒါဆို ခြေထိုးခံရတာပေါ့...

ကိုယ့်ကို ခြေထိုးခံလိုက်တဲ့သူကို သိချင်တာနဲ့ baekhyunမော့ကြည့်လိုက်တော့...

မထိမဲ့မြင်မျက်နှာထားနဲ့ လက်ပိုက်ပြီး သူ့ကိုငုံ့ကြည့်နေတဲ့...

Baekhyunနဖူးပေါက်သွားတဲ့နေ့က ဆရာဝန်လေးကိုဆေးရုံပို့လိုက်ရတယ်လို့ အခန်းပေါက်ဝကနေ လာပြောသွားတဲ့ကောင်လေး...တနည်းပြောရသော် Firelightရဲ့ Maknae...

Gangster's Puppy(Chanbaek/Baekyeol-Yaoi) (Unicode+ZawGyi)Where stories live. Discover now