Can u leave me alone???

29K 2.2K 199
                                    

Unicode

"Baekhyunee‌လေး ဘာဖြစ်‌လို့လဲ??"

မနက်‌စာ ထမင်‌းစားဝိုင်‌းမှာ ‌မေးလာတဲ့ Ommaကို ကျ‌နော်‌ ခပ်‌ယဲ့ယဲ့သာ ပြုံးပြလိုက်‌မိတယ်‌...။စိတ်‌မပါတဲ့ ပုံနဲ့ ထမင်‌းစား‌နေတဲ့ ကျ‌နော်‌့ပုံစံ‌ကြောင်‌့ Ommaဆီက ဒီလိုအ‌မေးမျိုးထွက်‌လာတာ ဆန်‌းကြယ်‌ခြင်‌း‌တော့ မဟုတ်‌..

"ဒီ‌နေ့စာ‌မေးပွဲရှိတယ်‌ဆို..ရပြီမလား?"

ဆက်‌‌မေးလာတဲ့ Ommaကို ‌ခေါင်‌းတဆတ်‌ဆတ်‌သာ ငြိမ်‌့ပြပြီး အ‌ဖြေပြန်‌‌ပေးလိုက်‌မိတယ်‌..။ဒီစာ‌မေးပွဲဟာ လပတ်‌စစ်‌‌ေ‌ဆးတဲ့ testတခုလို့လည်‌း ကျ‌နော်‌ ‌ဖြေရှင်‌းမပြချင်‌‌တော့..

"Chanyeol..လာကြိုမှာမလား??"

စားပွဲထိပ်‌မှာ ထိုင်‌‌နေတဲ့ Appaပါးစပ်‌က‌နေ သူ့ နာမည်‌ထွက်‌လာ‌တော့ ပါးစပ်‌ထဲ သွင်‌း‌တော့မယ်‌့ ဇွန်‌းကိုပြန်‌ချလိုက်‌ပြီး သက်‌ပြင်‌းတိုးတိုးချလိုက်‌မိတယ်‌...

ကျ‌နော်‌ ‌ဆေးရုံကဆင်‌းပြီးကတည်‌းက မနက်‌တိုင်‌း‌ကျောင်‌းလိုက်‌ပို့‌နေကြဆို‌တော့..အိမ်‌က မိဘ‌တွေ ‌သိ‌နေတာကလည်‌း မဆန်‌း...။ဆန်‌း‌နေတာက သူ...Chanyeol..သူ ဘာဖြစ်‌‌နေတာလဲ??မ‌နေ့ညကလည်‌း ကျ‌နော်‌့ဆီ SMSပြန်‌မပို့သလို..မနက်‌ခင်‌းကလည်‌း ဖုန်‌းဆက်‌မနှိုးဘူး..ပြီး‌တော့...မ‌နေ့ညက ကျ‌နော်‌့ အိပ်‌မက်‌ မ‌ကောင်‌းဘူး..သူ ကျ‌နော်‌့ကို တစ်‌‌ယောက်‌တည်‌း ထားခဲ့တာ..ဘာမှမသိတဲ့..ဘာမှ နားမလည်‌တဲ့ ‌တောအုပ်‌ကြီးထဲမှာ..သူကျ‌နော်‌့ကို တ‌ယောက်‌တည်‌း ထားခဲ့တာ..

" Omma..အိပ်‌မက်‌မ‌ကောင်‌းတာကို ‌ပျောက်‌‌အောင်‌ ဘယ်‌လိုလုပ်‌ရလဲဟင်‌?? "

မ‌နေနိုင်‌တဲ့အဆုံး ‌မေးလိုက်‌မိတဲ့ ကျ‌နော်‌့ အ‌မေး‌ကြောင်‌့ Omma‌ရောAppaကပါ ရယ်‌လာကြတယ်‌...။‌အေး‌လေ..အိပ်‌မက်‌‌တွေကို အယုံအကြည်‌ မရှိတဲ့ မိဘ‌တွေကိုမှ ဒီစကားသွား‌မေး‌တော့....

"အိပ်‌မက်‌ဆိုတာ..စိတ်‌စွဲလမ်‌းမှုတစ်‌ခုပါ သားရယ်‌..တ‌နေကုန်‌ဖြစ်‌ခဲ့တဲ့ဟာ‌တွေ ‌တွေးခဲ့တဲ့ဟာ‌တွေက ညကျရင်‌ အိပ်‌မက်‌အဖြစ်‌နဲ့ ပြန်‌‌ပေါ်လာတာပဲသား.‌လျှောက်‌ပြီး‌တွေးပူမ‌နေနဲ့..ok.."

Gangster's Puppy(Chanbaek/Baekyeol-Yaoi) (Unicode+ZawGyi)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora