Del 16. Familieferie

13 1 0
                                    

Dette blir alltid fra Roman sin side frem i tid.

Vi pakker nå til familieturen som vi skal på i morgen. Vi skal til Bahamas. Med mor og faren min. Broren min Dale og hans familie. Og selvfølgelig skal Kane, Noah og Britt være med.
Vi pakker klærene våres og stikker ut i bilen.

-Er dere klare? Spør jeg og vlogger.
-Jaaaa, kom der fra Kane bak i sete og Noah.
-La oss kjøre, de andre venter på oss, da Britt og begynte å kjøre.

Vi er på flyet og jeg begynner å vlogge. Jeg må jo vise noe til mine Fans!

Vi går av flyet og stikker i bussen som kjører oss til hoteller.

-Hey man, whats up? Sier jeg til han som kjører.
-Nothing up, You, sier han og ser på meg.
-Im fine, smile more dude, sier jeg og han starter bilen.

Vi er på hoteller og jeg begynner igjen å vlogge. Vi sitter å spiser mat med hele familien.
Vi spiser burgere og pizza på hotellet sitt området. Når vi snart er ferdig så vil Noah, Kane, Conrad og Dale bade. ( Conrad og Dale er barna til Dale som er broren til Roman.
Som gjør at de er nevøene til Roman)
Vi hopper uti og begynner å bade. Jeg har nettopp kjøpt et nytt gopro sett som jeg skal begynne og filme litt med i vannet.
Senere stikker vi på en resturang og spiser en god middag.

Vi er kommet oss til hotellet igjen etter middagen og ungene vil bade. De får selvfølgelig lov.
3 sekunder senere så dunker Kane hodet sitt i kanten av bassenget. Det kommer blod av pannen!

Vi er på rommet og slapper av, legene var nettopp her og så på skaden til Kane. Det går bra men han trenger mye søvn. Jeg avslutter vloggen og legger meg med de andre.
Det har vert en bra dag. Gleder meg til vi skal dykke i morgen....

Smile More! Møtet til Roman og Brittney.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora