11

3.8K 276 22
                                    


ARON

Nie spałem już od jakiś 30 paru minut. Moja księżniczka słodko spała sobie z głową na mojej klacie. Wyglądała tak pięknie... Chciałbym aby już wszystko wiedziała, o tym że nie jestem normalnym nastolatkiem. Oczywiście mógł bym ją porwać i przyzwyczajać ją do siebie, ale nie chce żeby mnie znienawidziła. Wczoraj kiedy znów ją pocałowałem było to coś niesamowitego. Po całym ciele przeszedł mnie dreszcz. Wtedy już nie miałem wątpliwości że ona jest tą jedyną. Chciałbym budzić się tak codziennie przy niej, móc ją podziwiać, dotykać, całować, patrzeć na nią. Mimo że nasze relacje nie są najlepsze to mam nadzieje że po dzisiejszej nocy zbliżymy się do siebie.

To teraz może powiem wam coś o wilkołakach. Może was zaskoczę ale nie jemy ludzi oraz nie zabijamy ich dla przyjemności, no chyba że podczas pełni. Są trzy rodzaje wilkołaków: bety-są oni potrzebni w każdym stadzie, omegi-są to wygnani, łamią oni zasady i zdarza się że zabijają wilkołaki jak i ludzi. Najsilniejszymi są alfy. Jesteśmy bardziej silni i wysportowani. Tylko alfy mogą zmienić zwykłego człowieka w istoty zmienno krztałtne.  Każdy wilkołak musi nauczyć się panowania nad sobą, jeżeli nie zdobędzie takiej wiedzy to podczas pełni zmienia się i zabija. Jednak jeśli czujemy np. złość i pożądanie również możemy się przemienić. Alfy czują to wszystko podwójnie. Ja jestem alfą i mogę was przekonać że nie jest to nic przyjemnego kiedy wstępuje w ciebie chęć zabicia.  Alfy kiedy się przemieniają wyglądają jak bardzo duże wilki, zaś omegi i bety nie zmieniają się w taki sam sposób. Im wyrastają paznokcie, kły i sierść na twarzy, jednak posturę nadal mają jak człowiek.

Spojrzałem na Lili a ona zaczęła się przebudzać. 

-Jak się spało?-Zapytałem, uśmiechając się promiennie.

-Dobrze. Dziękuje ci że zostałeś na noc. A tobie jak?

-Przestań dziękować, jeśli byłoby trzeba to zostałbym kolejny raz. Dawno tak dobrze mi się nie spało.-Powiedziałem szczerze, na co na jej twarzy pojawił się delikatny uśmiech wraz z rumieńcami.

- Która  godzina?-Zapytała z uniesioną brwią. Spojrzałem na zegarek za mną.

-8.47 a co?

- To że musimy iść na śniadanie.-Powiedziała wstając.

-Masz rację. Chciałbym się ciebie o coś spytać.-Muszę ją o to spytać.

-O co?

-Więc czy chciałabyś pójść ze mną na kolacje?-Zapytałem z nadzieją w głosie. Ona wyraznie zszokowana odpowiedziała.

-No nie wiem, nawet się nie znamy.-Pff...kochana ty mnie nie znasz, ja ciebie znam lepiej jak ktokolwiek.

-No proszę, obiecuje że nie pożałujesz.

-No dobrze.-Powiedziała uśmiechając się. Mój wilk od razu zaczął szaleć z radości. Już nie mogłem się doczekać tego wyjścia.

-Dziękuje. Wyśle ci potem kiedy. Do zobaczenia.-Pocałowałem ją w policzek i wyszedłem  z jej pokoju.

~~~ Parę godzin póżniej~~~

W Universal Studios Hollywood było świetnie. Pokazali nam jak się robi różne filmy sensacyjne, jak są one nagrywane. Póżniej poszliśmy do genialnego parku rozrywki. Nie powiem dzień jest jak najbardziej udany. Kilka razy widziałem Lili.

----RETROSPEKCJA---

Wchodzę na gigantyczną kolejkę górską a następnie zapinam pas. Po praz pierwszy koło mnie siada Lili, co sprawia że ten park jest jeszcze lepszy. Ona również zapina pasy i patrzy się na mnie uśmiechając się. Oczywiście odwzajemniłem tą czynność. Nagle kolejka rusza. Na mnie nie robi to zbytniego wrażenia lecz na pasażerce obok robi duże. Czuje jej przyśpieszony puls co oznacza że albo się boi lub czuje dużą adrenalinę. Kiedy mamy wjechać do paszczy klauna ona mocno zaciska oczy. Na ten ruch obejmuje ją ramieniem i wtulam jej drobne ciało w moją klatkę. I znów ten cholerny dreszcz. Czuje jak jej ciało zesztywniało jednak po chwili rozlużnia się a jej puls staje się wolniejszy.

-Spokojnie kochanie.-Szeptam jej do ucha a następnie jeszcze bardziej wtulam się w nią.

---KONIEC RETROSPEKCJI----

Po tym wydarzeniu nie widziałem Lili już ani razu do końca dnia.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

WITAJCIE!

Więc dzięki wam doszłam do wniosku że żaden aktor/piosenkarz z wymienionych nie pasuje. Więc ostateczne pytanie który według was bardziej pasuje TYLER HOECHLIN<3 czy CODY CHRISTIAN !

jEŚLI KTOŚ CHCE OGLĄDNĄC TEEN WOLFA A NIE WIE GDZIE TO WYSTARCZY NAPISAĆ W KOMENTARZU A ODPOWIEM WAM NA JAKIEJ STRONCE JA OGLĄDM  :D

PS.UWIELBIAM TEN SERIAL, A NAJBARDZIEJ DEREKA.

SoulmateOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz