KYUNGSOO'DAN
SOO!!!
"Yagh ödümü kopardın lanet olasıca hun !!!"
"Tabi korkarsın bir haftadır telefonlarımı açmıyorsun!"
Şey....ımm yani ....
"Yalan bulmaya çalışma hiç,hastaneye gitmeyelim diye küçük çocuklar gibi kaçıyorsun benden degil mi?"
"Of evet kaçıyorum Hunnie sadece senden de değil herkesten kaçıyorum duyacaklarımdan korkuyorum."
"Kaçmanın çözüm olmadığını biliyorsun değil mi?"
"Hun işim var şu Jonginin boğmasam akşam görüşürüz olur mu?"
"Tamam gelir alırım seni o zaman"
"Tamam
....
"Kyungsoo SY şirketiyle olan anlaşma nasıl oldu?"
"Hıh!Nasıl mı oldu şirketin yılışık patronu adını duyar duymaz kabul etti."
Karşımda sırıtarak"Ne !"dediğinde üzerine önündeki kahveyi dökmek o masayı kafasında paralamak istemedim kesinlikle.
"Duydun eskiden olduğu gibi seninle iş yapmaya can attığını söyledi!?"
"Hım!"
"Hım mı ?Sadece hım mı yani?Yagh eskiden tanıyor musun yani o yüzünü yıkayınca tanınmayacak kadını?"
"Im,iyi bir ilişkimiz vardı yani evine gidecek kadar yakındık belki biraz!? "Hala sırıtıp yüzüme bakıyordu.
"NE!"
"Bir sorun mu var?"
"Yok bir sorunum falan.....herneyse beni ilgilendirmiyor zaten ha bu arada bugün erken çıkıcağım Sehunla buluşacağız Efendim!"diye eğilip dışarı çıkacakken
"Yah,şaka yapmıştım ben gerçekten Kyungie yok öyle birşey!"derken bu sefer ben ona dönüp sırıtarak "Ama ne şansızluk ben ciddiydim "diyerek hızla odadan çıktım.
O günden sonra ondan köşe bucak kaçıyordum evet ve bu eglenceliydi aslında onun sinir olmuş halleri nedense çok hoşuma gidiyordu.
--------
"Sehun beni eve bırakabilir misin,peşinde koşmaktan yoruldum ,bu enerji nerden geliyor?"
"Soo gerçekten paslanmışsın ve benim seninle Kore'de yapmak istediğim bir sürü şey var!"
"Daha vaktimiz var Hun yaparız hepsini şimdi beni eve bırak diye youn ortasında bağırdım.Kürekgibi elleriyle ağzımı kaparak söylene söylene yürümeye devam etti"
"Bu bu tehtitkar halleri hep Kai hyungdan kaptın değil mi?"kollarından kurtularak
"Im...belki" deyip kahkaha attım.
"İyi bakalım gidelim o zaman atla arabaya !"
------
"O ...oh Soo,Hyung kapıda beklediğine göre sinirli olmalı,sinirini benden çıkarmadan gidiyorum ben"
"Hun beni de al ,seninle gelmek istiyorum lütfen!diyerrek dudaklarımı öne sarkıtıp mahsumca gözlerimi kırptım.
Dudağımın üzerine vurarak "Alamam Soo o zaman şimdi ki sinirinden beş kat daha fazla sinirlenir hiç kurtulma şansım olmaz...Sag kalırsan sabah ara .."deddikten sonra hızla arabayı çalıştırıp gözden kaybolunca kaderime razı gelip evin bahçesine dogru yürümeye başladım.