Bu bölüm sayısı benden BaekleYeoldayimk yavrucağıma,gelsin.😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂Seni seviyorum deli kız ❤
Sabah güneş ışıklarının ısıttığı oda da yorgunca gözlerimi aralayarak saçlarımı dağıttım.Tüm gece beyni işgal eden aglayan o çocuk yüzünden uyuyamamış uyduğumdaysa da kan ter içinde uyanıyordum.
Soğuk bir duş alıp kendime geldigimde aynadaki görüntüme baktım.Sanırım kimse uykusuz olduğumu anlayamazdı böyle.
Kahvaltıdan sonra dün Bay Yixinge karşı mahçup hissettiğim için şirketine uğrayıp en azından bir kahve içmeyi teklif etmeyi planlayarak otelden çıktım.
...
"Efendim Bay Yixingin misafiri var ama bir dakika bekleyin lütfen ona haberip geliyorum "diyerek sekreteri hemen odanın kapısını çalıp içeri girdi.
Beklerken oldukça sade olan dekarasyon ve tavanı incelemeye başladım.Nihayet odadan çıktığında beklettiği için eğilip özür dileyerek odanın kapısını açtı.
İçeri girdiğimde Yixing gülümseyerek yerinden kalkıp karşıma gelerek ellerimi sıktı.
"Hoş geldinin Bay Kim,bu ziyareti neye borçluyum?"
"Dün yarım kalan konuşmamızı biR kahveyle tamamlamak istedim.
"O çok memnun olurum.Ha...bu arada arkasında kalan çocuğu gösterek sizi tanıştırmam da bir sakınca yok sanırım diyerek kenara kaymasıyla dün gördüğüm sarışın çocuk görüş alanıma girdi.
Başı hala önünde boş gözlerle masadaki bardağa odaklanmıştı.Yixing çocuktan ses çıkmayınca seslendi.
"Luhan !Duyuyor musun beni ?"demesiyle çocuk hızla bizim olduğumuz yöne başını çevirdi.Kocaman açılmış gözlerle bana odaklandı.
"S...Sen ....nasıl?" derken Yixing karşıdaki koltuğu gösterip oturmam için işaret verdiğinde karşısına oturdum.
"Jongin....sen...nasıl?"
"Luhan iyi misin?İkiniz tanışıyor musunuz?"
Ben hayır derken o sessiz kalmıştı.
"Beni hatırlamıyor musun ?"diyerek çatık kaşlarıyla sorduğunda son bir yıl da onunla hiç bir yerde karşılaşmadığımdan emindim.
"B..ben hatırlamıyorum !?Bir yerde karşılaşmış mıydık?"
"K..Kore "
Adının Luhan olduğunu öğrendiğim çocuğun kelimeleri bir araya getirememisinden dolayı Yixing araya girerek "Onun Korede bir oyun şirketi var,belki orda karşılaşmışsınızdır."dedi.
"Kore mi?A...ah olabilir ama ben hatırlamıyorum.Koredeki iş sehayatim sırasında bir kaza geçirmiştim.Her şeyi unuttum.Eğer o zaman tanışmışsak üzgünüm bilerek yaptığım bir şey değil!
"Hiç...hiç bir şeyi mi hatırlamıyorsun?"
"Evet,ailemi bile unutmuştum.Nasıl bir dialoğumuz vardı?"
"Ha!Şey...sadece bir kaç kere karşılaşıp selamlaşmıştık."
"Neyse hadi yemeğe çıkalım çoktan öğlen oldu diyerek Yixing ayagğa kalktığında Luhana döndü"Lu sende bize katıl!"Demesiyle Luhan ayağa kalkmıştı.