"Woah Soo temelli mi bana taşındın?"
"İstemiyorsan giderim Sehun ?"
"Hayır hayır sadece bir sorun olduğunu hissediyorum."
"Evet var büyük bir sorunum var Sehun,çıkmaz bir labirentin içinde çıkış yolunu bulmaya uğraşıyorum ve uğraştıkça da bataklığa batıyorum."
" Otur şöyle ve düzgün anlat bana,benden bir şey saklama anlarım biliyorsun ve başkasını sevdiğini görmek acı verse de arkadaşız değil mi ?"
"Evet!"
"O zaman çekinmeden bana anlatabilirsin dinliyorum."
"Saol Hunnie "diyerek içten bir şekilde sarıldım.
"Evet yeter,boğulacağım kesinlikle ahh , biri beni kurtarsın!"
"Abartma be !"diye geri çekildim.
"Ee anlat bakalım sorun ne ?"
"Sana bahsettigim küçük bir çocuk vardı rüyalarıma giren diye hatırlıyor musun?"
"Evet..."
"O..onu buldum o Jongin ,Sehun inanabiliyor musun?Ve ben buraya geldiğim ilk andan beri onda tuhaf bir şeyler olduğunu hissetmiştim, geçen gün onun sadece o çocugun seslendiği şekilde bana seslenmesiyle tüm parçaları yerine oturttum o da inkar etmedi.Ama beni asıl korkutan onun tutarsız savranışları ve benim duygularım.Hun biliyorsun ilk aşkımdı o çocuk ve Jonginin o olduğunu bilmeden bana onu hatırlatması ah bunu sana söylemek acımasızlık ama ona aşık oldum.O bilmiyorum farklı bana cenneti de cehennemi de bir arada yaşatıyor."
"Soo ,o sana başka birşey anlattı mı ?"
"Hayır anlatmadı ama beklememi istedi anlatacagı günü beklememi ve onu dinlememi istedi."
"Kyungsoo sana zarar verecek büyük bir sırrı varsa o zaman ne yapacaksın?"
"Sehun korkuğum sırları değil ve eminim bana zarar vermek en son isteyeceği şey bile olmaz."
"Onu tanımıyorsun, o senin bıraktığın mahsum çocuk değil biliyorsun,seni kaçırdıklarında hiç bir şey umursamıyor gibiydi ve aniden seni bulduğunu söyledi ,seni o kurtardı biliyor musun?"
"N..ne beni o mu kurtardı,emin misin Sehun?"
"Evet Soo ve o gün kimsenin sana yaklaşmasına izin vermedi ,Chanyeol bile senden uzak durdu."
'O adam bana sorularımın cevaplarının beni kurtaran kişide olduğunu söylemişti.Jonginle onunla ne alakası var .'
Ayağa kalkıp deli gibi salonda dönmeye başladım.
"Hayır hayır onunla alakası yoktur,kaçırılmam,ailemin ölümü bunların Jonginle baglantısı olamaz sadece bir tesadüftür değil mi ,evet kesinlikke sadece tesadüf ba...."
"Kyungsoo dur bi sakin ol önce ha!"
"Hayır Sehun anlamıyorsun eğer o zamanla ilgili bildiği bir şeyler varsa ve bana anlatmıyorsa bende saklıyorsa ..ama hayır saklaması için bir neden olamaz değil mi?"
Bilmiyorum , hyung çok sırları olan biri ,onu intihar edecekken tanıdım ve bana bir süre öncesine kadar neden o gün orada olduğunu anlatmamıştı bile."