Capitolul 1 - Doar cu gandul la el.

885 32 5
                                    

  

  Ora trecu atât de plictisitor. Credeam că ştiu destul despre Sistemul Reproducător feminin, dar s-a dovedit că nu. Urma Sport.Tot timpul am detestat ora asta. Ne este lene să mergem până la vestiare aşa că alegem să ne schimbăm în clasă. Mereu noi fetele ne certăm cu băieţii. De obicei ei se schimbă primi şi noi fetele, aşteptăm afară. Dar de data asta, i-am convins să ne lase pe noi să ne schimbăm primele . După ce mi-am luat o pereche de colanţi negri cu 3 dungi albe pe părţile laterale, un maieu alb, mulat , tenesi, şi părul prins în coc. Am ieşit afară, apoi restul fetelor, şi au intrat băieţii. Profesorul de sport, ne-a lăsat pe noi fetele în sală de sport să ne jucăm şiş a povestim şi pe băieţi la football. Am pus o saltea în mijlocul sălii, şi am început să încerc să fac flic-flac-ul dând cu piciorul în minge. Daa¦ma uit prea mult la Galactic football. Cum nu toţi băieţi au vrut să joace football, au mai rămas vreo 3 băieţi în sală şi 7 fete, 8 cu mine. Am decis să ne jucăm Thick milk ( lapte gros). Ema ţinea capul şi băieţi stăteau , ca noi fetele să sărim. Mda, după ce le-am rupt câteva coaste, le-am auzit vocile băieţilor , care veneau transpiraţi, scuipând o mulţime de înjurături. Ne-am întors în clasă, şi începea dinou „războiul”. Cine să se schimbe primul de hainele sportive.  

   - Măi, fetelor, vă puteţi schimba de faţă cu noi, adică nu e ca şi cum nu am văzut tot ce aveţi voi. Spuse Harry încercând să ne convingă să ne dezbrăcăm de faţă cu noi.

 - Băi, ieşi afară, să ne schimbăm! Nu ne ia mult. Încercă şi Mindi să îi facă să iasă afară.

 - Da ieşiţi voi, n-am înţeles. De ce să ieşim noi? Ţipă Josh pe noi.

 - Da noi nu vrem să ieşim. Am spus şi eu ceva într-un final.

 -Ce? Vreţi să vedeţi c***e ? Ne întrebă Mark, dându-şi jos pantalonii, apoi boxeri.

 -Ce scârboşi sunteţi ! Haideţi fetelor, să îi lăsăm pe disperaţii ăştia primi. Spuse Annellise ieşind. 

 Infine am ieşit tot noi afară. Credeţi că îi lăsăm să se schimbe liniştiţi ? Nici gând! Intrăm peste ei , găsind scuze gen „ăă.. îmi iau telefonul”, „ah, mi-am uitat caietul de Engleză, măcar să îmi fac tema dacă vouă vă ia 10 ore să vă schimbați”. După ce au ieşit băieţii, am intratnoi. La fel, ei intrau peste noi spunând aceleaşi scuze penibile pe care le spuneam şi noi. Emma se enervă, se schimbă mai repede decât noi şi ieşii să ţipe la ei. Primul lucru care îmi sării în gând, şi în ochi, fu băiatul cu ochii albaştri, băiatul cel nou şi drăguţ, care nu era atât de nesimţit ca ceilanti, eram sigură că nu este la fel, şi este diferit, chiar dacă pe dinafară arăta că cel mai dur şi sexy tip pe care l-am văzut până acum, dar este perfect pentru mine. Să lăsăm asta de-o parte, revenind la lucrurile mai puțin bune, ziua de azi se termină destul de bine, poate perfect, îmi era de ajuns să îmi ofere un singur zâmbet că ziua să mi-o facă mai bună . După ore colegii mi-ai propus să ieşim la un suc. Am acceptat, desigur altceva mai bun nu aveam de făcut, inima începu să-mi bată mai tare când l-am văzut pe el... stând acolo pe un scaun aşteptând să venim şi noi, am ajuns să stăm faţă-n față, era mai bine decât bine. Mi-am scos telefonul din geantă prefăcându-mă că butonez că să devin mai liniştită, o clipă m-am uitat la el, şi el se uită la mine, pentru un moment eram pierdută, nu puteam să mai îmi iau ochii de la el.

-Hmm, m-am făcut că tușesc.Mă scuzați, merg până la WC .

 

 Am mers în baie şi mi-am dat cu apă rece pe faţă, îmi era aşa de ruşine să mă întorc înapoi, să îl mai privesc pe el. Am mers înapoi cu zâmbetul larg pe faţă, el stătea acolo nemişcat, butona pe telefon, sau probabil că se prefăcea la fel cum şi eu am făcut, deodată telefonul i-a sunat, s-a ridicat, s-a retras să vorbească la telefon, era tot un zâmbet, avea o stare de bine când vorbea cu acea persoană la telefon. Când a venit a închis telefonul cu un „și eu te iubesc”, da, trebuie să recunosc că atunci inima mea s-a cam scuturat şi simţeam că mor.

Inferno || N.HUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum